728 x 90

«در ۴۰سال به‌اندازه ۴۰۰سال پیشرفت کرده‌ایم»!

خامنه‌ای جنایتکار زیر ذره‌بین‌
خامنه‌ای جنایتکار زیر ذره‌بین‌

نفرت و خشم مردم از حاکمیت آخوندی، بیت خامنه‌ای و حوزه‌های آخوندی آن‌چنان بالا رفته است که در روزهای اخیر آخوندهای شاخص حکومتی پی‌درپی مجبور می‌شوند برای دفاع از حاکمیت و خامنه‌ای به صحنه بیایند و دجالگری کنند.

دجالگری نظیر این‌که «فرزندان آقا» خانه و مسکنی از خود ندارد و اجاره‌نشین هستند، یا این‌که «یک موی پر ایرادترین مسئولان به تمامی دستگاه قبل رجحان دارد» و اغراق کردن در زمینه این‌که در «۴۰سال اخیر به اندازه ۴۰۰سال پیشرفت کرده‌ایم».

این اظهارات ۳تن از آخوندهای شاخص خامنه‌ای یعنی محمدی گلپایگانی، رئیس‌دفتر خامنه‌ای، آخوند احمد خاتمی، امام‌جمعه خامنه‌ای در تهران و آخوند محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

آخوند محمدی گلپایگانی در وحشت از نفرت مردم و به‌ویژه جوانان از حوزه‌های آخوندی بر نقش حوزه در قوام و دوام رژیم تأکید کرد. او به «جوانان» توصیه کرد: «باید قدر حوزه علمیه قم را دانسته و از این فرصت کمال استفاده را ببرند»!

رئیس‌دفتر خامنه‌ای هراس رژیم را از خشم مردم نسبت به آخوندها و حوزه‌هایشان با این بیان که «خطر بزرگی حوزه علمیه را تهدید می‌کند» ابراز داشت.

او با این گفته که «احترام به علمای گذشته و علمای فعلی» از خصوصیات خامنه‌ای است به عوامل رژیم گوشزد کرد تا احترام آخوندها را نگاه دارند.

همه این مقدمه‌چینی‌ها در مدح آخوندها، حوزه و... برای این بود که فضایل و خصوصیات «آقا» را ردیف کند و به خورد آخوندهای حوزه بدهد.

از نظر آخوند محمدی گلپایگانی یکی از فضایل و خصوصیات آقا این است که فرزندان خوب تربیت کرده‌اند و همیشه «مراقبت و مواظبتشان زبان‌زد است»، از جمله این‌که «آقازاده‌های ایشان اجاره‌نشین هستند. رعایت بیت‌المال از سوی فرزندان ایشان همیشه انجام شده است»...(خبرگزاری ایلنا ۱۳دی ۹۷)

ادعای ساده‌زیستی خامنه‌ای و فرزندان آن از طرف این آخوند به‌دلیل نفرت مردم ایران نسبت به چپاول اموال و دارایی‌هایشان توسط سردمداران حاکمیت به‌ویژه شخص خامنه‌ای و فرزندانش است.

ادعای ساده‌زیستی خامنه‌ای و پسرانش در شرایطی است که یک قلم از دارایی‌های تحت کنترل بیت خامنه‌ای ثروت ۹۵میلیارد دلاری ستاد اجرایی فرمان امام است که از طریق چپال دارایی‌های مردم ایران و اموال مصادره شده آنها به چنگ آورده است.

پیش از این شبکه خبررسانی و تلویزیونی سی.ان.ان لیست حسابهای سرمداران و مهره‌های حکومتی را که نام وابستگان خامنه‌ای هم در میان آن بود منتشر کرد.

روزنامه عرب زبان القدس‌العربی روز ۱۶تیرماه ۹۴ طی مطلب مفصلی در مورد ثروت فرزندان خامنه‌ای نوشت: «ثروت پسران و دختران خامنه‌ای میلیاردها دلار برآورد می‌شود که بیشتر آن در بانکهای انگلستان و سوریه و ونزوئلا است.

ثروت مجتبی، دومین پسر رهبر رژیم، به ۳میلیارد دلار بالغ می‌شود که بیشتر آن را در بانکهای امارات و سوریه و ونزوئلا و برخی کشورهای آفریقایی سپرده‌ است.

مسعود چیزی بیش از ۴۰۰میلیون دلار در بانکهای فرانسه و انگلستان و ۱۰۰میلیون دلار هم در بانکهای تهران دارد.

ثروت میثم حداقل از ۲۰۰میلیون دلار فراتر می‌رود، او مالک نقدینگی نزدیک به ۱۰میلیون دلار برای تجارت در بازار داخلی است».

تنها رئیس‌دفتر خامنه‌ای نیست که برای کم کردن خشم مردم نسبت به خامنه‌ای، این چنین به دست و پا افتاده است.

آخوند احمد خاتمی هم در جلسه «جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد» ادعا کرد: «در این ۴۰سال وضعیت معیشت مردم با پیشرفت‌های چشمگیری همراه بوده است».(خبرگزاری ایلنا ۳دی ۹۷)

آخوند محمد یزدی هم مدعی است: «در این ۴۰سال به اندازه ۴۰۰سال به این کشور خدمت شده است و به اندازه ۴۰۰سال رشد و پیشرفت کرده‌ایم».(سایت عصر ایران ۱۳دی ۹۷)

این ۳آخوند وابسته به خامنه‌ای در شرایطی در مورد ساده‌زیستی خانواده خامنه‌ای، پیشرفت وضعیت معیشت مردم و پیشرفت به اندازه ۴۰۰سال سخن‌سرایی می‌کنند، که لبه حمله تیز شعارهای مردمی در قیامهای دیماه ۹۶، مرداد ۹۷ و اعتراضات بزرگ در شهرهای بزرگ کشور شعار مرگ بر خامنه‌ای بود. در شرایطی که جامعه وضعیت انفجاری دارد و روزانه حرکات اعتراضی بسیاری علیه ستم و چپاول این حاکمیت در جای‌جای ایران برگزار می‌شود. اظهارات این مهره‌ها را باید در هراس از توفان خشم مردم تعبیر کرد و از آنجایی که اوضاع بحرانی است خامنه‌ای آنها را ناگزیر کرده است که در یک روز به صحنه بیایند و اظهارات بلاهت‌باری در تعریف ‌و تجمید از او و حکومت به زبان بیاورند.

سفید‌سازی موقعیت متزلزل نظام و در رأس آن سفید‌سازی موقعیت خامنه‌ای با اظهارات وحشت‌آلود بخش دیگری از آخوندهای حکومتی همزمان شده است که این روزها مرتب نسبت به بن‌بست حاکمیت، شرایط انفجاری جامعه و پتانسیل حرکات اعتراضی اجتماعی برای تبدیل شدن به سیلی بینان‌کن هشدارمی‌دهند. پیش از این آخوند جوادی آملی در رابطه با قیام دیماه ۹۶ گفته بود: «اگر با وجود این مشکلات ملت قیام کند همه ما را به دریا خواهد ریخت... بسیاری از کشور فرار کرده‌اند یا جای فرار خود را فراهم آورده‌اند اما ما جای فرار نداریم"».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c31f8ac1-5207-4410-99e9-e5122d9e0cb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات