728 x 90

هشدار نسبت به آزادسازی اموال چپاول‌شده توسط رژیم در کره جنوبی

آنتونی بلینکن  وزیر خارجه آمریکا
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا

۳نماینده کنگره، استیل و استیوب و بنکس طی نامه‌یی از آنتونی بلینکن خواستار پاسخ وی درباره مشارکت آمریکا در تسهیل پرداخت ۱میلیارد دلار باج از کره جنوبی به ایران شدند.

نماینده کنگره بنکس با بیان این‌که اگر دولت بایدن در انتقال وجوه به رژیم ایران نقش دارد، کنگره و مردم آمریکا باید از این کار باخبر شوند، ولی مقامات دولت بایدن به منحرف کردن بحث ادامه می‌دهند و از پاسخ دادن به پرسشهای اعضای کنگره درباره این موضوع خودداری می‌کنند و من خواستار پاسخ هستم کنگره باید از اقدامات دولت باخبر شود.
ما نمایندگان به پاسخ بسیار روشن تری نیاز داریم. وزیر خارجه باید به‌طور ویژه درباره هر گونه برنامه، یا قصد یا همکاری از سوی آمریکا که به رژیم ایران اجازه می‌دهد به دارایی‌های منجمد شده این کشور در کره جنوبی برای انجام خریدهای به‌اصطلاح بشردوستانه از طریق کانال سوئیس دسترسی پیدا کند، پاسخ دهد.
من مشتاقانه منتظر پاسخ وزیر بلینکن هستم و از او می‌خواهم که در مبارزه با دشمنانمان در رژیم ایران متعهد بماند. وی خاطرنشان کرد که دولت بایدن مجبور است طفره رفتن از دادن پاسخ را متوقف کند و باید در مورد ایجاد تسهیلات برای برداشتن تحریم علیه حکومت اراذل و اوباش در رژیم ایران شفاف باشد.
نماینده بنکس با بیان این‌که خوشحالم که می‌توانم این نامه را در مشارکت و با همکارانم نمایندگان برایان استیل و گرگ استیوب بنویسیم و کمیته مطالعاتی نمایندگان جمهوریخواه به تحقیقاتشان ادامه می‌دهند تا زمانی که به آنچه در جریان است، برسند. (سایت استیل نماینده کنگره آمریکا ۵فروردین۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b3cc1123-2ec4-4f05-bfee-9cacce04258f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات