728 x 90

۲۶سال پس از انتخاب خجسته مریم رجوی و موقعیت درخشان کنونی مقاومت سازمان‌یافته با فعالیت‌های کانون‌های شورشی

۲۶سال از انتخاب خجسته مریم رجوی، به‌عنوان رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت می‌گذرد. موقعیت درخشان کنونی مقاومت سازمان‌یافته در داخل و خارج از ایران، که خود را به‌عنوان تنها آلترناتیو حاکمیت ضدبشری ولایت‌فقیه تثبیت نموده است، ثمره آن انتخاب و راهبری مریم رجوی طی ۲۶سال گذشته است.

مقاومت سازمان‌یافته و جان‌بر کفی که توسط خواهر مریم رجوی رهبری شده نفس رژیم ضدبشری ولایت‌فقیه را به شماره انداخته است.

و اینک مردم ایران همراه با کانون‌های شورشی پیشتازان خود در ارتش آزادیبخش ملی ایران، در هر زمان و مکان، سرنگونی حاکمیت ننگین ولایت‌فقیه، را زمینه‌سازی می‌کنند.

گزارشی از فعالیتهای اعضای دلیر کانون‌های شورشی به‌ مناسبت ۳۰مهر و به‌آتش کشیدن مراکز سرکوب و نمادهای ولایت‌فقیه در شهرهای میهن:

 

۱-مشهد - پایگاه بسیج ضدمردمی-کانون شورشی۵۶۹

در مشهد، یکی از مراکز سرکوب بسیج ضدمردمی، موسوم به پایگاه بسیج (ضد) صاحب الزمان، در عملیات اعضای کانون شورشی ۵۶۹ با پرتاب مواد آتش‌زا به آتش کشیده شد.

 

۲- کاشان-مرکز چپاول و بسیج ضدمردمی - کانون شورشی ۴۴۸

در کاشان دلیران عضو کانون شورشی ۴۴۸، ورودی دو مرکز سرکوب و چپاول را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی طی دو عملیات انقلابی به مرکز چپاول آخوندی موسوم به کمیته امداد خمینی (دجال) و پایگاه بسیج (ضد مردمی) را با پرتاب مواد آتش‌زا مورد حمله قرار دادند.

 

۴-بهبهان-پایگاه ضدامام حسن و بسیج ضدمردمی -کانون شورشی ۶۵۴

بهبهان، مرکز سرکوب و جاسوسی پاسداران خامنه‌ای موسوم به پایگاه مقاومت بسیج (ضد) امام حسن و هم‌چنین کانون ورزشی بسیج ضدمردمی طی دو عملیات، توسط اعضای کانون شورشی ۶۵۴ بهبهان به آتش کشیده شد. این مراکز سرکوب با پرتاب مواد آتشزا هدف قرار گرفتند.

 

۶-تهران-بسیج ضدمردمی-کانون شورشی ۳۱۱

اعضای کانون شورشی ۳۱۱ تهران مرکز سرکوب دیگری را به آتش کشیدند. این مرکز تحت نام پایگاه بسیج (ضد) صاحب الزمان مشغول جاسوسی و سرکوب مردم بود.

دلیران عضو کانون شورشی ۳۱۱ تهران هم‌چنین پایگاه بسیج ضدمردمی، موسوم به پایگاه مقاومت بسیج بهرامی را نیز به‌آتش کشیدند.

 

۸-تهران-بسیج ضدمردمی-کانون شورشی۹۵۴ 

در تهران تابلو یکی دیگر از مراکز سرکوب که تحت نام پایگاه بسیج شرکت پرشین گلف مشغول سرکوب و جاسوسی علیه مردم بود توسط اعضای شجاع کانون شورشی ۹۵۴ آتش زده شد.

 

۹-تهران-بسیج ضدمردمی-کانون شورشی۴۲۶

اعضای بی‌باک کانون شورشی ۴۲۶ تهران نیز ورودی یکی از مراکز بسیج ضدمردمی را در عملیات انقلابی خود به‌آتش کشیدند. این مرکز سرکوب تحت عنوان پایگاه بسیج شفا، عمل می‌کرد.

 

۱۰-تهران -کانون شورشی۳۸۹

هم‌چنین بنر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع، به‌دست اعضای کانون شورشی ۳۸۹ تهران به‌آتش کشیده و منهدم گردید.

 

 

۱۱-مشهد-پایگاه بسیج ضدمردمی-کانون شورشی۸۲۳

در مشهد، ورودی یکی از مراکز سرکوب که تحت عنوان پایگاه بسیج مصطفی اکرمی عمل می‌کرد، در عملیات دلیران عضو کانون شورشی ۸۲۳ به آتش کشیده شد.

 

۱۲-شیراز-مرکز چپاول -کانون شورشی۵۵۴

یکی از مراکز دزدی و چپاول رژیم آخوندی، موسوم به کمیته امداد خمینی (دجال)، در شیراز توسط اعضای بی‌باک کانون شورشی ۵۵۴ به‌آتش کشیده شد.

 

۱۳-خرم‌آباد -مرکز سرکوب موسوم به دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر -کانون شورشی۴۷۴

در خرم‌آباد نیز یکی از مراکز سرکوب که با عنوان دجالگرانه، دبیرخانه شورای امر به معروف و نهی از منکر، مشغول جاسوسی و سرکوب مردم این شهر بود، در عملیات انقلابی اعضای دلیر کانون شورشی ۴۷۴ به آتش کشیده شد.

 

۱۴-گچساران -کانون شورشی۴۲۳

اعضای شجاع کانون شورشی ۴۲۳ گچساران، تصویر منحوس خامنه‌ای سفاک که بر تابلوی ورودی روستای میرعزیز نصب شده بود را به آتش کشیدند.

 

۱۵-زاهدان-بسیج ضدمردمی-کانون شورشی۲۸۹

در زاهدان نیز یکی از مراکز بسیج ضدمردمی، موسوم به پایگاه بسیج سیاه‌تله، (شوشتری) که مسئول جاسوسی و سرکوب مردم منطقه بود، توسط دلیران عضو کانون شورشی ۲۸۹به آتش کشیده شد.

 

۱۶-خرم‌آباد-واحد سرکوب دبیرستان ابن سینا-کانون شورشی۱۱۰

اعضای کانون شورشی ۱۱۰ خرم‌آباد نیز یکی از مراکز سرکوب بسیج که مسئول سرکوب و جاسوسی علیه دانش‌آموزان دبیرستان ابن‌سینا بود را آتش زدند.

 

۱۷-بروجرد -کانون شورشی۲۰۲

دلیران عضو کانون شورشی ۲۰۲ بروجرد نیز در عملیات انقلابی خود پلاکارد بسیج ضدمردمی و تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای را آتش زدند.

 

۱۸- کرمانشاه-به آتش کشیدن تصویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع-کانون شورشی ۴۰۶

در کرمانشاه نیز تصویر منحوس ولی‌فقیه ارتجاع توسط اعضای بی‌باک کانون شورشی ۴۰۶ به آتش کشیده و منهدم گردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23d09336-b31d-4d26-a442-3abdbdf8baa1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات