728 x 90

۱۸کشته در بمبارانهای رژیم جنایتکار اسد و روسیه در حلب

حملات هوایی روسیه به حلب
حملات هوایی روسیه به حلب

روز شنبه ۲۸ دیماه ۹۸، دیدبان حقوق‌بشر سوریه در گزارشی از کشته شدن ۱۸تن و زخمی شدن ۱۵تن دیگر در اثر حملات زمینی نیروهای جنایتکار اسد به حومه غربی حلب خبر داد.

 

این سازمان حقوق‌بشری هم‌چنین گفت که نیروهای رژیم اسد هم‌چنان شهرهای حومه غربی را زیر آتش توپخانه و موشک‌باران خود گرفته و مناطق خان العسل، الراشیدین، مرکز تحقیقات علمی و کفرناها را هدف قرار می‌دهند.

همزمان هواپیماهای جنگی روسیه در حملات شدیدی در منطقه‌ٔ موسوم به «کاهش تنش»، مناطق خان العسل، کفرناها، عینجاره، اتحادیه برق در حومه غربی حلب، شهر معره النعمان و محورهای جنگی در حومه شرقی ادلب را زیرآتش گرفتند.

 

بر اساس گزارش دیدبان حقوق‌بشر سوریه، این حملات به ۵۱مورد افزایش پیدا کرده و مناطقی در عویجل، کفرناها، آتارب و اطراف آن، عینجاره، قاسمیه، کفرحلب، داره عزه، سالوم، کماری و کفرنوران را هدف گرفته شده‌اند.

با این حال بنا‌ به گزارش این مرکز، نیروهای اپوزیسیون سوریه پس از درگیریهای شدید، توانستند روستاهای تل مصیطف و تل خطره در حومه ادلب را به کنترل خود در آورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9822fd62-f444-49fc-a89e-2dc173867960"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات