728 x 90

قیام سراسری، شماره ۲۰۴

۱۰۲ امین روز قیام، چهلم کیان پیرفلک و دیگر شهیدان قیام در ایذه، سنندج، سقز و دشتی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

قیام سراسری، شماره ۲۰۴

۱۰۲ امین روز قیام، چهلم کیان پیرفلک و دیگر شهیدان قیام در ایذه، سنندج، سقز و دشتی با شعارهای

مرگ بر خامنه‌ای، چه با حجاب چه بی‌حجاب می‌ریم بسوی انقلاب

دوشنبه ۵ دیماه در صدودومین روز قیام، مراسم چهلم کودک شهید قیام «کیان پیرفلک» با حضور گسترده مردم ایذه و با شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر دیکتاتور»، «از ایذه تا کردستان، جانم فدای ایران» و «چه با حجاب چه بی‌حجاب، می‌ریم بسوی انقلاب» برگزار شد.

رژیم آخوندی قصد دارد یک زندانی به‌نام «مجاهد کور کور» را که در جریان درگیری با پاسداران و وزارت اطلاعات دستگیر شده است، به‌عنوان قاتل کیان پیرفلک معرفی نماید و اعدام کند. از این‌رو شرکت‌کنندگان در مراسم چهلم کیان شعار می‌دادند «مجاهد اگر اعدام بشه، ایذه قیامت می‌شه».

همزمان مراسم چهلم شهید قیام «دانیال پابندی» نوجوان ۱۷ساله در سقز و با حضور پرشور مردم با شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای»، «مرگ بر دیکتاتور» و «کرد و بلوچ و آذری، آزادی و برابری» برگزار شد. .

مردم سنندج با حضور گسترده در مراسم چهلم شهید قیام «آرام حبیبی» در «آرامستان بهشت محمدی» یاد او را گرامی داشتند و شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و «شهید زنده است» سر دادند. مردم خطاب به مادر شهید فریاد زدند «مادر برای فرزندت گریه نکن، انتقامش را می‌گیریم».

مراسم چهلم شهید قیام «حامد ملایی» در شهر دشتی هرمزگان با حضور مردم برگزار شد. شرکت‌کنندگان پلاکاردی حمل می‌کردند که روی آن نوشته بود: «حامد ملایی، سها اعتباری، کیان پیر فلک راهتان ادامه دارد»

خودروی خانواده «سها اعتباری» دختر ۱۲ساله اهل بستک در استان هرمزگان یکشنبه شب ۴دی در ایست بازرسی، توسط نیروهای سرکوبگر به گلوله بسته شد که در نتیجه آن سها جان باخت.

بامداد ۵دی جوانان شورشگر پایگاه بسیج در کهند‌ژ اصفهان و تصاویر دژخیم قاسم سلیمانی را تهران با کوکتل مولوتف به آتش کشیدند.

یکشنبه شب در تهران مردم در شهرک چیتگر، پونک و شاهین جنوبی با شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی»، «خامنه‌ای خمینی دیگر است، این یکی از اون یکی خائن تر است»، «مرگ بر خامنه‌ای خونخوار»، «مرگ بر خامنه‌ای قاتل» و در کرج با شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر بسیجی، مرگ بر سپاهی» و «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» دست به تظاهرات زدند. بوکان و مهاباد شاهد تظاهرات شبانه جوانان با روشن کردن آتش در خیابان و ایجاد راهبندان بود. جوانان شورشگر یک پایگاه بسیج را در ساوه و یک حوزه جهل و جنایت آخوندها را در اهواز با کوکتل مولوتف مورد تهاجم قرار دادند.

خانم مریم رجوی گفت در چهلمین روز شهادت کیان پیرفلک مردم و دیگر شهیدان در شهرهای مختلف با شعار مرگ بر خامنه‌ای مسبب اصلی شهادت این کودک بیگناه و مرگ صدها هزار کودک و جوان این میهن را نشانه رفتند. دور نیست که با تحقق این شعار به‌دست مردم و مقاومت ایران رنگین کمان آزادی بر آسمان میهن نمایان شود.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۵ دی ۱۴۰۱ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8280f1f-40bc-4558-9bf3-fa6189841e45"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات