728 x 90

یک جوان معترض: به این رأی بدم یکی دزدتر از تو بشینه اون بالا؟ + فیلم

جوان معترض
جوان معترض

روز شنبه ۲۲خرداد یک جوان هموطن معترض در کلیپی که در اینترنت گذاشته شد درباره نمایش انتخابات قلابی راز دل گشود و با عصبانیت گفت: یکی یه دلیل بیاره واسه من. که الآن ۳۹ سالته، قلبت ناراحته و. . … این همه بدبختی، همه شما مشکل دارید، تو مسکن تو معیشت تو فقر فلان فلان، آقا به کی رأی بدم؟

به این رأی بدم یکی دزدتر از تو بشینه اون بالا؟ به کسی رأی بدم که خودشون خودشون را صلاحیت و رد صلاحیت می‌کنن و میرن میشینن اون بالا؟ انتصابات فرمایشی رأی بدم؟ هر چه میگن دشمن ما آمریکاست دروغ میگن بخدا دشمن ما همین جاست. پیاز و سیب زمینی را آمریکا گرون نکرده، از ماست که بر ماست خودمون کردیم.

یه آدم سالم به انتخاب مردم از خود مردم نه اونی که با ماشین لامبورگی میره، آقا با پراید میره. نه اونی که بچه‌اش تابعیت خارجی داره و دو تابعیتیه. ولی ما تو مناظره می‌شینه، از صد تا عدد یه کتاب خونده گفته هشت. اون یکی میگه یاشاسن یکی میگه یاساشن. یارو دست چپ و راستش را نمیدونه، میخواد مملکت بچرخونه؟ ما خیلی آدم متخصص و آدم فهم و شعور دار داریم متمدن داریم با سواد داریم که بتونه این مملکت را تو مشتش بچرخونه. آقا ما کاری به آمریکا و انگلیس و نمیدونم منو تو و اسراییل و اینا ندارم. آقا طرفتون ما مردم هستیم، دیگه به گلومون رسیده، چیزی برای از دست دادن نداریم تا کی دروغ و تبعیض؟‌ تا کی؟ به شعورمون توهین نکنید. بابا شمشیر را از رو بستم، نمیدونم سالم برسم خونه یا نه، بابا حلال کنند».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eeb54ae8-d5d0-4b2b-9b31-d6a062a6ac49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات