728 x 90

یک جنایت تکان دهندهٔ توسط مأموران وحشی نیروی انتظامی خامنه‌ای در اهواز

جنایت تکاندهنده ماموران رژیم در اهواز
جنایت تکاندهنده ماموران رژیم در اهواز

پس از گذشت ۳۶روز رسانه‌های حکومتی از یکی دیگر از جنایات نیروی سرکوبگر انتظامی خامنه‌ای خبر دادند.

روز ۹ مهرماه مأموران وحشی خودرو یک خانواده را بدون هیچ‌گونه هشداری در خیابان در حالی‌که متوقف بود به گلوله بستند و مادر خانواده را به‌قتل رساندند. سرکردگان جنایتکار نیروی انتظامی حاضر به هیچ توضیحی در مورد این جنایت و پیگیری آن در مراجع قضایی حکومتی نشده‌اند.

روزنامه حکومتی عصر ایران به تاریخ ۱۵آبان به‌نقل از میلاد محمدیان نوشت:

کجای دنیا سارق مسلح با زن و بچه به سرقت می‌رود؟ آیا سارق مسلح در تقاطع توقف می‌کند تا پلیس فرصت کند از خودرویش پیاده و اسلحه را از دست سربازش بگیرد و از فاصله نزدیک به او شلیک کند؟ تازه حتی اگر شک هم داشتند که ما سارق یا هر جرم دیگری مرتکب شده‌ایم باید بلافاصله دست به اسلحه شوند؟ مگر ما اسلحه داشتیم؟ نباید ابتدا آژیر می‌زدند یا دستور ایست می‌دادند؟ چرا دوتا خودروی همراه‌شان توقف کردند تا من از جاده بگذرم تا خودروی سوم هم برسد و خانه خراب‌مان کنند.

وی افزود: شاید باور نکنید اما ماشین پلیس یک بار از مقابل ما گذشت و بچه‌ام را در صندلی جلو که سر پا ایستاده بود، دید. حتی اگر قاتل هم بودم باید به لاستیک خودرو شلیک می‌کردند نه این‌که به طرف ما شلیک می‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12b3246f-9d71-4971-a856-94d75383f250"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات