728 x 90

یأس و سرخوردگی آخوند روحانی از مواضع دولت بایدن بر سر برجام

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی روز پنجشنبه در رابطه با مذاکره بر سر برجام گفت: مذاکرهٔ جدید دربارهٔ برجام نداریم.«بعضی از دوستان ما می‌گفتند آمریکا باید اول بیاید خسارت را به ما بدهد تا ما با او حرف بزنیم تا بیاد تو برجام البته آمریکا به ما خسارت‌زده بیش از ۲۰۰میلیارد و خسارات مستقیم به ما زده در این سه سال ولی با دوستان گفتیم که فعلاً این را بگذاریم برای مراحل بعد. در مرحله اول اگر آمریکا مایل هست تحریم‌ها را بردارد بیاید داخل برجام. برجام کم نمی‌شود، برجام زیاد نمی‌شود، یک متن واحد است. یک توافقی است که (و کان امرا مفعولا) تمام شده این چیز جدید نیست و مقضیه یعنی چیز جدیدی نیست ما بخواهیم مذاکره‌ای ما درباره برجام ما نخواهیم داشت. آن چیزی که مانع دیپلماسی هست تحریم است، شما تحریم را بردارید کار دیپلماسی آغاز بشود. مذاکرات آغاز بشود. ما پیش برویم وقت تلف نکنید لطفاً. من به صراحت بگویم اتلاف وقت و امروز و فردا کردن به نفع هیچکس نخواهد بود و اگر وقتی تلف شود و کاری به تأخیر بیافتد مسئول مستقیم آن آمریکا خواهد بود و نه ایران.

ایران اعلام آمادگی کرده و گفته هر وقت تحریم برداشته بشود ما به تمام تعهدات خود مان عمل خواهیم کرد. » (تلویزیون شبکه خبر رژیم۱۴ اسفند).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dec5cd9-356e-4bbb-a238-36543d97f0bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات