728 x 90

گنجاندن تمامیت وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در لیست تروریستی و محاکمه و اخراج مأموران آنها لازمه جلوگیری از تروریسم آخوندها در اروپاست

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

روز سه‌شنبه ۱۸ دی (۸ ژانویه ۲۰۱۹) اندرس ساموئلسون،وزیر خارجه دانمارک، از تحریم معاونت امنیت وزارت اطلاعات آخوندها و دو تن از سرکردگان این وزارتخانه توسط اتحادیه اروپا به‌خاطر توطئه‌های تروریستی رژیم در خاک اروپا خبر داد. این تحریمها یک واکنش ضروری برای جلوگیری از ادامه اقدامهای تروریستی این رژیم در خاک اروپاست که باید با گنجاندن تمامیت وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در لیست تروریستی و محاکمه و اخراج مأموران و مزدوران اطلاعاتی رژیم تکمیل شود. آخوندهای حاکم بر ایران باید بدانند فعالیتهای تروریستی آنها عواقب جدی خواهد داشت.

اگر سیاست مماشات مانع اجرای بیانیه ۲۹ آوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا علیه تروریسم رژیم ایران مبنی بر ضرورت اخراج همه مأموران و مزدوران اطلاعات آخوندها از اروپا نشده بود، رژیم آخوندی به خود اجازه نمی‌داد خاک فرانسه و بلژیک و اتریش و دانمارک و نروژ و لوکزامبورگ و آلبانی را عرصه تاخت و تاز تروریستهای خود قرار دهد و دیپلماتها و سفارتخانه‌های خود را هم در نقض آشکار معاهدات بین‌المللی در خدمت تروریسم به‌کار گیرد.

مقاومت ایران از سه دهه پیش همواره تأکید کرده است وزارت‌خارجه و دیپلماتها و سفارتهای این رژیم بخشی از ماشین تروریسم فاشیسم دینی حاکم بر ایران است.

اداره فدارل حراست از قانون اساسی آلمان در ژوییه ۲۰۱۷ اعلام کرد: «مقر رسمی وزارت اطلاعات در سفارت ایران در برلین، عملکرد مهمی در انجام شناسایی‌های سرویس مخفی بر‌عهده‌ دارد. این مقر علاوه بر انجام عملیات اطلاعاتی مستقل، از فعالیتهایی که توسط وزارت اطلاعات در تهران هدایت می‌شوند، پشتیبانی می‌کند. این عملیات در اساس علیه اهدافی در آلمان و در مواردی نیز علیه اشخاص یا تأسیساتی در سایر کشورهای اروپایی صورت می‌گیرند».

مقاومت ایران برای جلوگیری از تروریسم ملایان در کشورهای اروپایی بار دیگر بر ضرورت اقدامهای زیر از سوی اتحادیه اروپا تأکید می‌کند:

-تمامیت وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران در لیست تروریستی قرار گیرند؛

-سفارتهای این رژیم تعطیل و دیپلمات تروریستهایش اخراج شوند؛

-طبق بیانیه ۲۹ اوریل ۱۹۹۷ اتحادیه اروپا باید از دادن ویزا به مأموران اطلاعاتی رژیم آخوندی خودداری شود، مأموران و مزدورانی که در خاک اروپا هستند اخراج شوند و ملاقات مقامهای اروپایی با رژیم ایران در سطح وزیران متوقف شود.

رژیم آخوندی در سالهای گذشته با استفاده از سیاست مماشات شمار زیادی از مأموران و مزدوران خود را تحت عناوین مختلف در اروپا و آمریکا مستقر کرده تا اهداف شوم جاسوسی و تروریستی این رژیم را پیش ببرند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۸دی ۱۳۹۷(۸ژانویه ۲۰۱۹)

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/801f92a4-491c-4529-9922-e31dc7708b13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات