728 x 90

گل‌واژه‌های شورش علیه خامنه‌ای در دفتر چهارشنبه سوری

خامنه ای در آتش
خامنه ای در آتش

زندگی در قبر

نظام ولایت فقیه با ساختار قرون وسطی‌یی حاکم بر میهنمان شاید تنها نظام استبدادی در جهان است که مردم را و زندگی را در قبر می‌خواهد. ولایت شیخ برای کشتن شراره و شادابی و زندگی، با ماتم و عزا و مرثیه به میدان آمد، ولایتی که در جهل و تاریکی رشد می‌کند و دشمنش نور و حرارت و شادابی و شراره و آتش است.

تا این‌ جای کار می‌بینیم که این نظام خون‌آشام شباهت‌های زیادی به ویروس بدنام دارد. ویروسی که در حرارت و آتش می‌میرد و در سرما و سیاهی و غفلت جان می‌گیرد.

 

ویروس کرونا در نخستن روز ماه دسامبر سال ۲۰۱۹در شهر «وواهان» چین آغاز شد. این کشور ظرف ده روز بیمارستانی مجهز با هزار تخت برای مبتلایان احداث کرد و مسیرهای اصلی و فرعی جلوگیری از انتشار ویروس را بست. کمتر از دو ماه بعد ویروس توسط طلبه‌های چینی در قم منتشر شد و شرکت هواپیمایی سپاه پاسداران (ماهان ایر) تا توانست با پروازهای مستمر تجارتی و «زیارتی» به شهر کرونا زده، ویروس را منتشر کرد.

روزنامه حکومتی ستاره سرخ روز ۲۶اسفند ضمن اشاره بر انتقال و گسترش ویروس توسط پاسداران نوشت: «ما با سرعت بیشتری به همکاری با چین ادامه دادیم و با هواپیمایی ماهان [متعلق به سپاه پاسداران] مسافران چینی را به مقصد می‌رساندیم و مسافران خودمان را از چین برگرداندیم. در این شرایط لازم بود که شهرهای آلوده از جمله قم قرنطینه می‌شدند. نه تنها چنین نشد بلکه پنهان‌کاری صورت گرفت».

 

هم‌زمان با خبر احداث بیمارستان هزارتخته خوابه در چین، تصویر هوایی ۲۵هزار قبر آماده در بهشت‌زهرای تهران انتشار یافت.

۲۲اسفند ۹۸واشنگتن پست نوشت: «تصاویر ماهواره‌ای از قم در مجتمع بهشت معصومه دو گودال بزرگ را نشان می‌داد که طول هر کدام ۱۰۰یارد بودند. این قبرها برای دفن تعداد فزاینده قربانیان ویروس بودند. بر اساس فیلمها، تصاویر ماهواره‌ای و دیگر داده‌ها، تعداد افرادی که بر اثر ویروس از بین رفته‌اند به‌طور چشمگیری بیش از اعداد رسمی است.»

 

خشم سراسری از سیاست دروغ و پنهان‌کاری

خامنه‌ای ویروس را کتمان کرد تا سیرک ۲۲بهمن و نمایش انتخاباتش را پیش ببرد و ویروس به‌سرعت و در منتهای پنهان‌کاری و غفلت منتشر شد. این نخستین پیوند و همکاری دوجانبهٔ کرونا و ولایت بود.

روزنامه حکومتی جهان صنعت روز ۲۷اسفند ضمن اشاره به چند دهه فریب و پنهان‌کاری که منجر به خشم و بی‌اعتمادی مردم شد، نوشت: «بی‌اعتمادی یک‌شبه در جامعه رخ نمی‌دهد، بلکه ظرف ۵۰سال گذشته به‌طور مستمر و مداوم در جامعه شکل می‌گیرد... در این سالی که گذشت در پس هر اتفاقی مسئولان به هر نوعی بر واقعیت سرپوش نهادند. آنان هیچ‌گاه پاسخگوی مردم نبودند. در حال حاضر بالای ۸۰درصد بی‌اعتمادی مردم به دولت وجود دارد»

 

کرونا البته خیمهٔ خامنه‌ای را هم لرزاند، اما شیخ مکار تلاش کرد از همین مصیبت روضه‌ای برای استعدادهای پرپر شده در خیابان و مردم عزادار بخواند. شیخ نابکار تلاش کرد تا رخت‌های سیاه از صندوقها بیرون بیاید و سردی و یاس و ناامیدی در خانه‌ها جاخوش کند. پس، قبل از قرنطینه و حمایت و درمان و راههای رسیدن به زندگی،‌ قبرها را برای زندگان آماده کرد.

مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران روز ۱۵اسفند، رودروی سیاست مرگ و ناامیدی طی پیامی به مردم ایران گفت:

جنگ مردم ایران با کرونا بخشی از جنگ سرنوشت با خامنه‌ای و رژیم دجال و ضدبشری ولایت فقیه است«

نترسید، خشم فرو خورده را به جانب رژیم نشانه بروید».

 

فراخوان به چهارشنبه سوری

روز دوشنبه ۱۹اسفند ۹۸ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور طی فراخوانی خطاب به جوانان دلیر ایران‌زمین نوشت:

«در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت، به کوری چشم خامنه‌ای، که خاموشی و خمودگی می‌خواهد، در چهارشنبه‌سوری در هر کوی و برزن آتش بپا کنیم. ترس و سکون و سکوت را در شعله‌های آتش بسوزانیم. " زردی " و درد و بلای ملت ارزانی دستگاه ولایت باد.

خلیفه ارتجاع در شعله‌های سرکش قیام آبان در سراپای حکومت و در خروش «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» در قیام دیماه، پایان کار رژیم جهل و جنایت را به چشم دید.

پنهان‌کاری عمدی، به بهای بردن یک ملت به قربا نگاه کرونا، آن روی سکه کشتار بیش از ۱۵۰۰تن فرزندان دلیر این میهن است.

در جشن آتش، ایران را به فریادی شعله‌ور در برابر کرونای ولایت تبدیل کنیم.

این، بخشی از جنگ سرنوشت برای برافکندن رژیم ولایت فقیه است. سوزاندن تصاویر و بنرها و مترسکهای خمینی و خامنه‌ای و روحانی در این جنگ، روشنی بخش قلبهای مردم دردمند ایران است.»

 

رژیم آخوندی اما، پس از انتشار ویروس مرگبار به همه شهرهای میهن، در وحشت از گسترش شعله‌های خشم و نفرت عمومی، با ترفند کنترل و سرکوب ویروس کرونا توسط نیروهای مسلح، حکومت نظامی برقرار کرد تا مردم لااقل در این ایام از ترس سپاه و سرکوب و ویروس و... در خانه‌ها میخکوب شوند. شاخک‌های اطلاعاتی برون‌مرزی و درون مرزی را هم فعال کرد تا با توصیه و نصیحت و خواندن روضهٔ بهداشت و محیط آلوده و... مانع آتش‌افروزی و هر گونه تجمع شوند.

اما مجاهدین و کانون‌های دلیر شورشی با فریاد «کرونای ولایت عامل قتل ملت» آتشی دوباره بر خیمه و خرگاه ولایت افروختند.

 

شراره‌های فروزان آتش بر خیمهٔ خامنه‌ای

به‌رغم حکومت نظامی و بسیج بی‌سابقه، گسترده و سیستماتیک نظامی و امنیتی که خامنه‌ای در تمام شهرها با ‌بهانهٔ کرونا به‌عمل آورده بود، شراره‌های آتش بر خرمن خلیفهٔ ارتجاع بارید.

به‌دنبال فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین به برگزاری جشن چهارشنبه سوری، سه‌شنبه ۲۷اسفند۹۸جوانان دلیر و کانون‌های شورشی، سکون و سکوت و خاموشی را در شعله‌های آتش سوزاندند. جوانان شجاع در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت، در هر کوی و برزن تصاویر منحوس خامنه‌ای را در آتش سوزاندند و نشان دادند که هیچ سد و مانعی را به‌رسمیت نمی‌شناسند.

 

در مناطق مختلف و محلات تهران جوانان با برافروختن آتش و سوزاندن تصاویر منحوس خامنه‌ای و روحانی، زردی و سردی و نابودی را نثار خلیفهٔ خون‌ریز کردند. در کرج، قزوین، خرم‌آباد، دزفول، تبریز، مشهد، تنکابن، شاهرود، سمنان، اهواز، کرمانشاه، گچساران، شیراز، بندرعباس، ایلام، کرمان، زاهدان، قم، داراب، نقده، خاش، بهشهر و بهبهان و سایر شهرهای میهن جوانان، جشن آتش را به فریادی شعله‌ور در برابر کرونای ولایت تبدیل کردند.

 

در این میان کانون‌های شورشی بسیاری از بنرها و نمادهای کرونای ولایت را در آتش سوزاندند. کانون شورشی آتش در کرمانشاه طی پیامی با عنوان «شعله‌های خشم» نوشت: «در طول اعصار و در پیچ و خم های کاروان کُش تاریخ این مرز و بوم، هیچگاه مردم ایران‌زمین ظلم زمانه را برنتابیده و در سخت‌ترین شرایط هماره بر آن شوریده‌اند.

 

نمونه بارز و بزرگترین این خفقان و ظلم در عصر امروزی و به دست آخوندهای شیاد بر مردم این خاک رفته است.

امروز و امشب باز هم مردم ایران در جشن چهارشنبه‌سوری با وجود تمامی مصائب از جمله: شیوع کرونا، گرانی، بیکاری و بیش از همه سایه مرگ کرونای ولایت، به جهانیان و رژیم سفاک خامنه‌ای ثابت کردند که هیچ نیرویی جلوی اراده این ملت را نخواهد گرفت.

 

مردم و جوانان کرمانشاه نیز از این قاعده مستثنی نبودند و از همان آغاز جشن امشب در هر کوی و برزن آتش افروختند و بر ظلم زمانه "خامنه‌ای و کرونای ولایتش" تاختند، طوری که همین حالا که از نیمه‌شب می‌گذرد باز هم می‌توان صدای ترقه و اکلیل که همانا صدای اعتراض تمام شهر است را از فاصله‌های دور و نزدیک شنید.»

 

در تهران یک کانون شورشی ضمن سوزاندن مترسک خامنه‌ای با صدای بلند فریاد زد:

«آتش جواب آتش. و به انتقام همه اعمال ضدخلقی خامنه‌ای، آتش آتش شعله برکش بسوز و بسوزان ریش و ریشه و بود و نبود این نابکاران را این نمونه آتش خلق ماست و سمبل الگوی مسلم خامنه‌ای ضدبشر این ویروس کشنده و نابود کننده حرث و نسل. خامنه‌ای بسوز بسوز. آتش جواب آتش زردی و رکود و نشست و نه جنگ از تو سرخی آتش قهر و خیزش و انقلاب از ما

آتش جواب آتش منتظر باش مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی سلام بر آزادی کانون شورشی تحت فرمان برادر- ایران»

یک کانون دیگر در تهران ضمن سوزاندن مترسک خامنه‌ای کنار منبع زباله، با شعار «بیت خامنه‌ای روی منبع زباله» و «خامنه‌ای ویروس تویی آخوند منحوس تویی» نشان دادد خیمهٔ کرونای ولایت، به سمت زباله‌دان تاریخ شتاب می‌گیرد.

در یک منطقهٔ دیگر جوانان روی عکس خامنه‌ای نوشتند: «‌نژاد شیطان عامل اصلی ویروس کرونای ولایت به آتش کشیده می‌شود»

در تبریز جوانان علاوه سوزاندن تصاویر منحوس خامنه‌ای و روحانی، بنر پاسدار جنایتکار قاسم سلیمانی را هم در آتش خشم و شراره و اتحاد سوزاندند و این‌چنین بت سرکوب و جنگ‌افروزی با با تبر اراده و همدلی به‌زیر افکندند.

دیدن گلبوته‌های آتش در خیابان، گل‌واژه‌های شورش و عصیان سراسری را در دفتر قیام به‌روشنی تصویر کرد. شعله‌های فروزانی که برای مردم ایران نویدبخش مرگ ویروس مرگبار ولایت و بشارت‌آور پایان سیاهی و نکبت و رخوت آخوندی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c989e427-32a7-4742-9d85-a316e3efc7f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات