728 x 90

گلف نیوز چاپ امارات متحده عربی به پیشنهاد عدم تجاوز ظریف: نه آقای ظریف. طرح شما خریداری ندارد

پاسخ گلف نیوز به ظریف: نه آقای ظریف. طرح شما خریداری ندارد
پاسخ گلف نیوز به ظریف: نه آقای ظریف. طرح شما خریداری ندارد

روزنامه گلف نیوز چاپ امارات متحده عربی در پاسخ به پیشنهاد ظریف در مورد پیمان منطقه‌یی عدم تجاوز نوشت: متشکریم آقای ظریف. پیشنهاد رژیم ایران قابل پذیرش نیست.

گلف نیوز: ظریف احتمالاً این‌گونه پنداشته که کشورهای منطقه آن قدر ساده‌لوح هستند که بعد از دهها تجاوز مستقیم و غیرمستقیم رژیم ایران به کشورهای منطقه به «نیات خیر» رژیم ایران اعتماد کنند.

 

گلف نیوز می‌افزاید: رژیم ایران اکنون که در معرض تهدید حمله از جانب آمریکا قرار گرفته است، به همسایگانش رو آورده تا او را نجات بدهند. کاری که ظریف باید بکند این است که نگاهی به همین اطراف در کشورهای عربی بیاندازد و رد پای تجاوز رژیم ایران را در همه جا ببیند. در یمن، عراق، سوریه و لبنان رژیم ایران از شبه‌نظامیان افراطی حمایت کرده است و آنها را به‌عنوان ابزاری در راستای سیاست بسط منطقه‌یی و انجام حملات تروریستی علیه کشورهای منطقه به‌کار گرفته است.

گلف نیوز می‌نویسد: نه آقای ظریف. طرح شما خریداری ندارد. به جای این، بهتر است رژیم ایران روی مشکلات داخلی خود متمرکز باشد. مشکلاتی که با ادامه سیاست تجاوزش به کشورهای منطقه قابل حل نخواهند بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5690505a-bedf-4659-83e2-1eda772096c8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات