728 x 90

گسترش تجمعهای اعتراضی در شهرهای تهران، مسجدسلیمان، تبریز، کنگان، عسلویه، کرمانشاه و ...

پزشکان درمانگر اعتیاد کشور
پزشکان درمانگر اعتیاد کشور

تجمعهای اعتراضی امروز سه‌شنبه ۶اردیبهشت عبارتند از: کاربران کریپتولند، پتروشیمی مسجدسلیمان، پزشکان درمانگر اعتیاد، دانشجویان پیام‌نور تبریز، پتروپالایش کنگان، نیروگاه ترکیبی عسلویه، کارکنان سازمان فنی و حرفه‌یی، بازنشستگان هواپیمایی هما

 

تجمع اعتراضی کاربران کریپتولند

کاربران کریپتولند در اعتراض به برگردانده نشدن دارایی‌هایشان توسط مدیرعامل امروز سه‌شنبه ۶اردیبهشت تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

تجمع و اعتراض کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان

روز گذشته خبر تغییر مدیریت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در رسانه‌ها منتشر شد و هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان سعید آتشباری را به‌عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب کرده است.
به‌دنبال این خبر، صبح روز سه‌شنبه ۶اردیبهشت ۱۴۰۱ کارکنان شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در اعتراض به این تغییر دست به اعتصاب زده و جاده‌های دسترسی به این شرکت را بستند و خواستار لغو این تغییر شدند.

 

 

تجمع پزشکان درمانگران اعتیاد کشور

امروز سه‌شنبه ۶اردیبهشت ۱۴۰۱، جمعی از پزشکان درمانگر اعتیاد کشور در اعتراض به اقدام سازمان غذا و دارو مبنی بر توزیع و عرضه داروهای مخدر و تحت کنترل در داروخانه‌ها و مداخله غیرعلمی و بدون رعایت اصول، در مقابل ستاد مبارزه با مواد مخدر تجمع کردند.

 

تجمع پزشکان درمانگر کشور - 0

تجمع پزشکان درمانگر کشور - 1

تجمع پزشکان درمانگر کشور - 2

 

دومین روز تجمع دانشجویان پیام‌نور تبریز

شماری از دانشجویان مجمع کانون‌های پیام‌نور تبریز در اعتراض به مشکلات صنفی آموزشی نظیر حضوری شدن امتحانات پایان ترم و نیز مشکلات فرهنگی پیام‌نور در محوطه دانشگاه و نیز اتاق مجمع کانون‌ها تجمع کردند.

 

دومین روز تجمع دانشجویان پیام‌نور تبریز در محوطه دانشگاه. - 0

دومین روز تجمع دانشجویان پیام‌نور تبریز در محوطه دانشگاه. - 1

 

تداوم تجمع اعتراضی و اعتصاب کارگران پتروپالایش کنگان

کارگران پتروشیمی پتروپالایش کنگان به‌دلیل وضعیت بد معیشتی و حقوق پایین، برای سومین روز در محوطه این پالایشگاه اعتصاب و تجمع اعتراضی برگزار کردند. کارگران این پتروشیمی هم‌چنین خواستار تغییر نوبت کاری به ۲۰روز کار و ۱۰روز استراحت هستند.

 

تداوم تجمع اعتراضی و اعتصاب کارگران پتروپالایش کنگان

 

اعتصاب کارگران پروژه‌یی نیروگاه سیکل ترکیبی عسلویه

کارگران پروژه‌یی پیمانکاری بهروز لیموچی شاغل در نیروگاه سیکل ترکیبی Boo عسلویه نیز دست به اعتصاب زدند. کارگران پروژه‌یی نفت خواستار افزایش دستمزد و نوبت‌کاری ۲۰روز کار و ۱۰روز استراحت هستند.

 

 

تجمع اعتراضی کارکنان سازمان فنی و حرفه‌یی مقابل وزارت رفاه

صبح روز سه‌شنبه (۶اردیبهشت) کارکنان سازمان فنی و حرفه‌یی نیز مانند دیگر اقشار به جان آمده در اعتراض به شرایط موجود در مقابل وزارت رفاه دست به تجمع زدند.

 

تجمع اعتراضی کارکنان سازمان فنی و حرفه‌یی مقابل وزارت رفاه - 0

تجمع اعتراضی کارکنان سازمان فنی و حرفه‌یی مقابل وزارت رفاه - 1

 

تجمع اعتراضی بازنشستگان شرکت هواپیمایی هما

بازنشستگان شرکت هما در اعتراض به انتقال صندوق بازنشستگی هما به صندوق بازنشستگی کشور، صبح امروز دست به تجمع و اعتراض زدند. بازنشستگان می‌گویند صندوق بازنشستگی هما منابعش از حقوق ما کارکنان پرداخت شده و ما درصدی بیشتر برای بازنشستگی خود پرداخت کرده‌ایم و اکنون با این انتقال مخالف هستیم.

 

تجمع اعتراضی بازنشستگان شرکت هواپیمایی هما

 

اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

روز دوشنبه ۵اردیبهشت ۱۴۰۱، شماری از اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با برگزاری تجمع اعتراضی در این واحد خواستار همسان‌سازی حقوق و مزایای خود با دانشگاههای دولتی شدند.

اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b35b9fbb-0c3d-4ace-b838-6b19a7a79cda"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات