728 x 90

گسترش اقدامات بین‌المللی برای مقابله با کرونا

گسترش اقدامات بین المللی برای مقابله با کرونا
گسترش اقدامات بین المللی برای مقابله با کرونا

خبرگزاری فرانسه ۷فروردین گزارش داد: دولت افغانستان فرمان آزادی حدود ۱۰هزار زندانی را صادر کرد.

این اقدام همزمان با بازگشت دهها هزار افغانی از ایران انجام می‌شود. ایران جزو کشورهایی است که بیشترین تعداد مبتلا به کرونا را در جهان دارد.

 

خبرگزاری رویترز روز ۸فروردین نوشت: امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه روز جمعه اعلام کرد او و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا گفتگوی بسیار خوبی در مورد بحران ویروس کرونا داشته‌اند و این دو در حال آماده کردن ابتکار جدیدی برای مقابله با آن هستند.

 

آسوشیتدپرس ۸فروردین گزارش داد: در پاکستان در عرض یک ماه نزدیک به ۱۲۰۰نفر آزمایش مثبت ویروس کرونا داشته‌اند. و نه نفر جان‌ باخته‌اند.اکثریت ۱۲۰۰نفری که آزمایش مثبت به ویروس کرونا داشته‌اند سابقه مسافرت به دیگر کشورها از جمله ایران را دارند.

 

سنگاپور روز جمعه ۸فروردین اعلام کرد تحت قوانین شدید برای متوقف‌ ساختن شیوع کرونا، افرادی که به‌طور عمدی حفظ فاصله را رعایت نکنند ممکن است۷۰۰۰دلار جریمه نقدی و شش ماه زندانی شوند.

 

روسیه تمامی پروازهای بین‌المللی خود را متوقف کرد. روسیه هم‌چنین همه‌پرسی قانون اساسی را به‌خاطر شیوع کرونا به تعویق انداخت.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c0a0660-1df6-4e4b-a4cb-2f67478d73a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات