728 x 90

گزارشی در مورد شیوع کرونا و نگرانی‌های مردم در نقاط مختلف کشور

کرونا در ایران
کرونا در ایران

برخلاف دروغهای آخوند روحانی که فاجعه شیوع کرونا به‌دلیل پنهان‌کاری عمدی رژیم را کوچک جلوه می‌دهد گزارشها حاکی از گستردگی انتشار این بیماری و نگرانی فزاینده مردم است.

نگرانی‌ها به‌خصوص در قم زیاد است. همه می‌دانند که از مدتها پیش رژیم از شیوع کرونا در این شهر خبر داشت و منشاء آن هم مراودات رژیم با چین بود ولی به دستور خامنه‌ای و به‌خاطر انتخابات هیچ اطلاع‌رسانی نشد.

در حالی که مردم قم در حالت اضطراری به‌سر می‌برند، وضعیت آب در این شهر بحرانی است. یکی از هموطنان در قم می‌گوید: «کرونا ما را نکشد این آب حتماً ما را می‌کشد درصورتیکه ساختمان ما به تصفیه خانه مرکزی مجهز است».

 

در مورد وضعیت خوزستان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: «تا پیش از ظهر روز چهارشنبه ابتلای سه خوزستانی از اهواز، اندیمشک و هندیجان به ویروس کرونا تأیید شده است. بیمار اندیمشکی مبتلا به کروناویروس فوت کرده است».

این بیمار فوت شده را بی‌سروصد اقدام به دفن او در خارج از شهر کرده‌اند.

 

یکی از هموطنان از اندیمشک گفت: «در اندیشمک چند تن تاکنون در وضعیت قرنطینه قرار گرفته‌اند و مردم به‌دلیل این‌که حداقل امکانات در شهر وجود ندارد عاصی هستند و منتظر یک جرقه هستند تا یک اعتراض گسترده برپا کنند»..

 

در ساوه دو تن از هموطنان مبتلا به کرونا روز سه‌شنبه جان خود را از دست دادند.

 

در لاهیجان نیز یک هموطن فوت کرد.

در سیرجان یک هموطن درباره نگرانی مردم از شیوع کرونا می‌گوید: «در سیرجان با پیدا شدن موارد مشکوک به کرونا، همه مردم نگران هستند. مدارس همه تعطیل شده و زندگی برای مردم خیلی سخت شده است».

در لرستان دو مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده‌اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: در حال حاضر ۶۵نفر مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا در بیمارستانها بستری شده‌اند.

 

گزارش رسیده از بیمارستان ولیعصر زنجان نیز حاکیست که حراست بیمارستان اجازه این‌که دیگران به تعداد مبتلایان به کرونا دست پیدا کنند را نمی‌دهد. یکی از کارمندان این بیمارستان به دیگران توصیه کرده است که برای درمان بیماریهای خود به این بیمارستان مراجعه نکنند چون دست‌کم ۱۵تن از مبتلایان به کرونا در بیمارستان بستری هستند.

 

یک هموطن که در بیمارستانی در بهبهان بستری است می‌گوید: روز سه‌شنبه تعدادی بیماران مبتلا به کرونا آوردند در این بیمارستان قاطی ما بستری کردند».

 

به گفته یک هموطن، در شهر پاسارگاد در نزدیک شیراز دو تن از مبتلایان کرونا جانشان را از دست دادند اما حکومت از اعلام آن خودداری کردند. حتی از ورود افراد به بیمارستانها جلوگیری می‌کنند. اجازه ورود افراد به بیمارستان امام جعفر صادق را نمی‌دهند.

 

یک هموطن از مشهد گفته است: در بیمارستان امام رضا ۱۸نفر مشکوک به کرونا بستری شده‌اند. در این بیمارستان دو بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند.

 

در چنین وضعیتی دروغهای کارگزاران رژیم تمامی ندارد. استاندار رژیم در گیلان به تلویزیون رژیم گفت: در مراکز بهداشتی ماسک و دستکش مجانی به مردم داده می‌شود.

یک هموطن از رشت با ارسال عکسی نوشته است این ادعا دروغ است. و در مراکز بهداشتی حتی برای پرسنل هم ماسک و دستکش وجود ندارد و اتیکت‌ زده‌اند «مراجعه نکنید ماسک و دستکش وجود ندارد».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e740d0bb-b46d-412b-b7a4-f8498f1c6f58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات