728 x 90

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی در استانها تهران، گیلان، اصفهان، مازندران، بلوچستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، فارس و...

دیوار نویسی و تخریب نمادهای ولایت فقیه توسط کانونهای شورشی در شهرهای ایران
دیوار نویسی و تخریب نمادهای ولایت فقیه توسط کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی در رشت، اصفهان و مازندران

اعضای یکی از کانون شورشی در رشت، با بلند کردن تراکت «دانشجویان عزیز، کانونهای شورشی را در دانشگاهها گسترش دهید» شعار مرگ بر خامنه‌ای سردادند.

در اصفهان نیز اعضای کانون شورشی ۳۶۲ این شهر پوستر تصاویر منحوس خامنه‌ای و خمینی را آتش زدند. اعضای این کانون شورشی تراکت شعار درود بر رجوی را از خود به‌جا گذاشتند.

اعضای کانون شورشی ۹۰۰ بلوچستان نیز اقدام به آتش زدن پوسترهایی از خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد کردند. اعضای این کانون شورشی تراکتی حاوی شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای مرگ بر اصل ولایت فقیه – درود بر رجوی – زنده باد آزادی» نصب کردند.

 

در مازندران نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی، به‌ مناسبت روز دانشجو، اقدام به دیوارنویسی شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای - درود بر رجوی» کردند.

 

دیوارنویسی و تخریب نمادهای ولایت فقیه در مازندران، کرمانشاه، داراب و قرچک تهران

اعضای یکی از کانونهای شورشی مازندران، به‌ مناسبت ۱۶ آذر اقدام به تخریب بنر خمینی دجال و دیوار نویس شعارهای مرگ بر خامنه‌ای در اماکن مختلف کردند.

در کرمانشاه نیز اعضای کانون شورشی ۴۵۷ ، به‌ مناسبت روز دانشجو اقدام به نصب تراکتی با این مضمون کردند « مریم رجوی: دانشجویان عزیز، شما امید آزادی و پیروزی ایران هستید».

 

اعضای کانون شورشی ۵۱۲ داراب نیز به‌ مناسبت ۱۶ آذر، شعار مرگ بر خامنه‌ای را دیوارنویسی کردند.

 

در تهران – قرچک نیز اعضای یکی از کانونهای شورشی به دیوارنویسی اقدام کردند. در فیلم ارسالی توسط اعضای این کانون شورشی نشان می‌دهد که جملات «دانشجو بپاخیز قیام کن، دانشگاه سنگر آزادی، مرگ بر ستمگر درود بر دانشجو، نه تهدید نه زندان دیگر اثر ندارد و دانشجو بیدار است از دیکتاتور بیزار است، درود بر مجاهدین» در اماکن مختلف قرچک دیوارنویسی شده است.

 

دیوارنویسی در ارومیه، گلپایگان، دزفول و تهران

در ارومیه، اعضای کانون شورشی ۳۱۴ این شهر، شعار مرگ بر خامنه‌ای را دیوارنویسی کردند.

در گلپایگان نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به دیوارنویسی شعار دانشجوی زندانی آزاد باید گردد کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی در دانشگاه آزاد دزفول، اقدام به نصب تراکتهای «نه تهدید نه زندان دیگر اثر ندارد – دانشجو معلم کارگر اتحاد اتحاد – دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» کردند.

 

در دانشگاه تهران نیز اعضای کانونهای شورشی اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون « کارگر دانشجو معلم پیوندتان مبارک – دانشگاه سنگر آزادی – ۱۶ آذر روز تسلیم ناپذیری دانشجویان در برابر دیکتاتور – دانشگاه پادگان نیست» کردند. یکی از اعضای این کانون شورشی دانشجویی به‌ مناسبت روز دانشجو گفت: صدای دانشجو خاموش نمی‌شود، دانشگاه زنده است.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f5e8b4c-7d6f-4c3e-afb1-255167ae17c6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات