728 x 90

گزارشی از خسارات مراکز و بانک‌های چپاول و غارت حکومت آخوندی در شیراز

به آتش کشیدن بانک ملت در شیراز توسط قیام آفرینان
به آتش کشیدن بانک ملت در شیراز توسط قیام آفرینان

در گزارشی از خسارت به مراکز دولتی و بانک‌های چپاول و غارت رژیم آخوندی توسط مردم و جوانان قیام‌آفرین در شیراز خبرگزاری حکومتی ایلنا نوشت: برخی بانکها و ادارات تخریب شده‌اند و در برخی مناطق اثری از علائم شهری مانند چراغ‌ها و تابلوهای راهنمایی و رانندگی مشاهده نمی‌شود. بیش از همه مبلمان شهری شیراز آسیب دیده و برخی از آسیب‌ها نیز چنان زمان‌بر است که شاید تا مدتها به‌حال‌ و روز نخست بازنگردد.

حجم آسیب‌ها به‌ویژه در غرب و جنوب شیراز بیشتر از جاهای دیگر استان است و به‌عنوان مثال در مسیر بولوار عدالت، از برخی بانکها تنها ساختمانی فرو ریخته بر جای مانده ‌و ایستگاه اتوبوس سالمی به چشم نمی‌خورد. شهر هم‌چنان‌ چهره آسیب‌دیده‌ای دارد و در برخی مناطق نیز نیازمند بازسازی و هزینه‌های فراوان است.

 

میزان گستردگی آسیب‌ها و خسارات، قابل‌ توجه است

آنچه در شیراز مشهود است، در مناطق غربی شهر مانند بلوار دکتر شریعتی (معالی‌آباد) و برخی مناطق پیرامونی شهر شیراز هم‌چون مناطق جنوبی، میزان گستردگی آسیب‌ها و خسارات، قابل‌ توجه است.

 

میزان خسارات وارده به اماکن دولتی در شیراز به‌ نقل از عوامل حکومتی

سینا بنی‌زمانی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای قلابی شهر شیراز گفته است: «بیش از ۱۰۰میلیارد تومان به تأسیسات شهری شیراز خسارت وارد شده است».

ابراهیم صبوری نایب‌رئیس شورای قلابی اعلام کرد: «طبق یک برآورد سرانگشتی بیش از ۳۰۰میلیارد تومان به شهرداری شیراز خسارت وارد شده است.»

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری رژیم در فارس گفته است: «در شهرهای شیراز، صدرا، نورآباد و کازرون نزدیک به ۲۰۰بانک تخریب شده و ۲۰جایگاه سوخت نیز از بین رفته است».

به گفته محمود رضایی کوچی، تجهیزات عمومی شهری مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ایستگاههای تاکسی و اتوبوس و در برخی نقاط ایستگاههای مترو، اموال عمومی مردم و برخی ادارات نیز دچار آسیب شده‌اند. بولوار دکتر شریعتی (معالی‌آباد)، برخی مناطق شهر صدرا و برخی نقاط پیرامونی شهر شیراز بیشترین آسیب‌ها را در پی حوادث اخیر دیده‌اند.

سخنگوی شورای قلابی شهر شیراز گفته است: بیشترین میزان خسارتها مربوط به شهرداری منطقه ۹، شهرداری مناطق ۴و ۵، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، دوربینهای راهنمایی و رانندگی، فضای سبز، و هچنین برخی خودروهای شهرداری و سازمان آتش‌نشانی است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/811b4c6f-6d88-4735-a09e-11bea491df64"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات