728 x 90

گزارشی از حملات هوایی و موشکی پی‌درپی به مواضع پاسداران و شبه‌نظامیان نیروی تروریستی قدس در سوریه و عراق و لبنان

حمله هوایی به مواضع حشد‌الشعبی از مزدوران رژیم آخوندی در عراق
حمله هوایی به مواضع حشد‌الشعبی از مزدوران رژیم آخوندی در عراق

آسوشیتدپرس درباره بمباران مراکز و نیروهای رژیم آخوندی در سوریه نوشت: هواپیماهای جنگنده اسرائیل، تقریباًً به‌طور هفتگی، اهدافی را در سوریه مورد حمله قرار می‌دهند، که شامل حمله شنبه شب نیز می‌شود. استدلال اسراییل علت آخرین حملات را برطرف کردن طرح های حملات پهپادی رژیم ایران توصیف کرده است.

این خبرگزاری افزود، روز یکشنبه حزب‌الشیطان لبنان اعلام کرد که در حمله پهپادی، شبه‌نظامیان تحت حمایت رژیم ایران در عراق هدف قرار گرفتند که در جریان این حمله یک فرمانده کشته و یکی دیگر زخمی شد.

آسوشیتدپرس نوشت: از زمان خروج آمریکا از توافق هسته‌یی با رژیم ایران، نواخت حملات و به‌اصطلاح تهدیدات، به‌طور خاص آخر این هفته، از پرواز هواپیماهای بدون سرنشین توسط حاکمان تهران و متحدان آمریکا در منطقه افزایش یافته است.

 

رویترز نیز گزارش داد: به‌گفته سخنگوی ارتش اسرائیل، حملات هواپیماهای جنگی اسراییل به نیروهای رژیم ایران در حومه دمشق در حالی بوده که این نیروها در حال کار روی پرواز پهپادها با اهدافی در اسراییل بوده‌اند.

در این حملات افراد عملیاتی نیروی قدس سپاه پاسداران و شبه‌نظامیان شیعه مورد حمایت رژیم ایران هدف قرار گرفته‌اند. نتانیاهو نخست‌وزیر اسراییل گفت: ارتش این کشور طرح حمله رژیم ایران را خنثی کرده است. وی ادامه داد: رژیم ایران هیچ مصونیتی در هیچ کجا ندارد و نیروهای ما علیه تجاوز رژیم ایران در هرجا دست به‌عمل می‌زنند.

رویترز اضافه کرد: هر چند ارتش سوریه می‌گوید بسیاری از راکتهای شلیک شده توسط اسراییل قبل از اصابت منهدم شده‌اند ولی اسراییل می‌گوید صدها عملیات در سوریه علیه اهداف متعلق به رژیم ایران تابحال صورت گرفته است.

هدف از این عملیات از جمله جلوگیری از انتقال سلاح های پیشرفته رژیم ایران برای شبه‌نظامیان حزب‌الله وابسته به رژیم عنوان شده است.

رویترز یادآوری کرد که روز پنجشنبه نخست‌وزیر اسراییل دخالت این کشور در مجموعه‌ای از انفجارها در زرادخانه‌های شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران در عراق در هفته‌های اخیر را به‌عهده گرفت.

رویترز افزود: روز چهارشنبه یک گروه شبه‌نظامی شیعه در عراق آمریکا را متهم کرد اجازه این حملات را داده است. چیزی که ائتلاف نظامی آمریکا در عراق اهمیتی به آن نداد.

 

پس از بالا گرفتن حملات هوایی و موشکی و پهپادی به مواضع پاسداران و شبه‌نظامیان نیروی تروریستی قدس در سوریه و عراق، که حکومت آخوندی برای حفظ روحیه نیروهای سیلی خورده‌اش در قبال آنها یا سکوت و یا انکار می‌کرد، تلویزیون رژیم به انتشار حرفهای تهدیدآمیز سرکرده حزب‌الشیطان لبنان، پاسدار قاسم سلیمانی و باندهای تروریستی تحت‌امر وی در عراق مبادرت کرد.

تلویزیون رژیم ـ ۴شهریور ۹۸:

رژیم صهیونیستی پس از شکست حملات یکشنبه شب به لبنان و سوریه بامداد امروز هم به مناطق مرزی لبنان و سوریه حمله کرد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به این حملات هشدار داده بود که دوران بزن و در رو به پایان رسیده و اسراییلی‌ها منتظر پاسخ باشند.

اگر اسراییل در سوریه برادرانمان در حزب‌الله لبنان را بکشد در لبنان و نه در مزارع شبعا به آن پاسخ نشان خواهیم داد

گوینده: هشدار جدی فرمانده سپاه قدس به رژیم صهیونیستی.

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی در توئیتر به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان واکنش نشان داد.

سردار سلیمانی با اشاره به حملات هوایی اخیر اسراییل در سوریه و لبنان نوشت، قطعاً این عملیات‌های دیوانه‌وار آخرین دست و پازدنهای رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بزرگترین فراکسیون در مجلس عراق هم در اطلاعیه‌یی حملات پهپادی رژیم صهیونیستی علیه بسیج مردمی این کشور را اعلام جنگ علیه ملت و حاکمیت عراق اعلام کرد.

فراکسیون الفتح اعلام کرد حق ما در پاسخ دادن به هتک حرمت عراق محفوظ است و از دولت و مجلس عراق می‌خواهیم به ادامه حضور آمریکا در آسمان عراق پایان دهند.

آمریکاییها که ادعا می‌کردند حامی آسمان عراق هستند خودشان به پوششی در عملیات‌های هوایی علیه حاکمیت عراق بدل شدند

 

 

به‌دنبال حملات پی‌درپی به مواضع شبه‌نظامیان حکومت آخوندی در سوریه و عراق و لبنان، اورینت نت متعلق به اپوزیسیون سوریه به‌ نقل از یک منبع امنیتی لبنان فاش کرد که قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس و پاسدار حسین سلامی سرکرده سپاه پاسداران ولایت‌فقیه به لبنان رفته‌اند.

این منبع به اورینت گفت هر دو سرکرده سپاه پاسداران و نیروی قدس روز شنبه دوم شهریور به همراه یک کاروان بزرگ امنیتی سپاه پاسداران و حزب‌الشیطان لبنان وارد این کشور شدند.

اورینت نت به‌ نقل از یک منبع لبنانی افزود: حسن نصرالله سرکرده حزب‌الشیطان نشست محرمانه بزرگی با حسین سلامی و قاسم سلیمانی برای هماهنگی در مسائل امنیتی برگزار می‌کند و این دو نفر از انبارها و کارخانه‌های ساخت سلاحهای سنگین که رژیم ایران به حزب‌الله داده و در جنوب لبنان و منطقه الناعمه در نزدیکی بیروت قرار دارند، بازدید می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24d090b1-029a-43e2-a550-d13c29352b3a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات