728 x 90

گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از پرند تهران، اردبیل، تهران، ایلام، بندر کنگ

گزارش کانون شورشی از تهران – پرند - مهر ۱۴۰۱

رژیم نیروی زیادی به پرند آورده بود. تصمیم گرفتیم که به آنها یک درسی بدهیم. تعداد زیادی کوکتل درست کردیم امشب سی نفر بودیم اول ما لاستیک آتش زدیم بعد مردم از خونه هاشون آمدن بیرون به ما پیوستن، با کوکتل تهاجم کردیم و زدیم به صف نیروهای گارد ضدشورش. واقعاً کوکتل بهترین سلاح کارساز در این نوع درگیریهاست. در تیراندازیهای مزدوران با ساچمه‌ای یک دختر جوان هم آسیب دید.

 

گزارش کانون شورشی از اردبیل - مهر ۱۴۰۱

با چند نفر یک تیم شدیم و با کوکتل آماده رفتیم برای آتش زدن. دو پایگاه بسیج یکی در خیابان سرچشمه و دیگری در خیابان شریعتی در اردبیل را همراه مردم آتش زدیم.

 

گزارش کانون شورشی از تهران - مهر ۱۴۰۱

اکباتان تهران خیلی شلوغ شده تظاهر کنندگان شعار می‌دهند امسال سال خونه، سید علی سرنگونه، سپاهی داعشی تا کی تو کودک کشی. تعدادی در پیاده‌روها جمع شدند و شعار مرگ بر دیکتاتور دادند و جمعیت هم کم نبودند بیشتر خانمها بودند. آخوندی با تعداد بسیجی آمد با بلندگو چند تا شعار مرگ بر اغتشاشگر داد که یکی از خانمها بلند شد فریاد کشید. وقتی این خانم حرفهای اساسی به خامنه‌ای زد، غوغای مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای بلند شد آخوند و بسیجی‌ها اثاث و بلندگو را جمع کردند و فرار کردند. هم‌چنین کودکان مدرسه‌ای در اکباتان (مدرسه سیدالشهدا) در دو دسته بعد از تعطیلی شعار مرگ بر دیکتاتور را سردادند.

گزارش کانون شورشی از یزد - مهر ۱۴۰۱

ما چند نفر رفتیم محله امامشهر یزد. بچه‌های این محله کولاک کردند، فضاکلا ملتهب است از ابتدای تظاهرات درگیری اساسی بین نیروهای یگان ویژه و جوانان محله است و تماماً در حال جنگ و گریز و درگیری هستیم. بچه‌ها درنبش کوچه‌ها و عده‌یی از جوانان هم با موتورسیکلت جز نیروهای خودی هستند. ضربات بزرگی به نیروهای یگان ویژه زدن و دائما در حال تغییر محل هستند و مزدوران را خسته کرده‌اند. مردم هم در خیابان ۵۲متری ونبش کوچه‌ها حضور دارند. حضور انبوه مردم با ماشین‌هایشان که در حال بوق زدن هستند، اعصاب یگانهای ویژه رو بهم ریخته است. در محله فهادان بچه‌ها سرکوچه‌ها جمع شده بودن ویگان ویژه مانور می‌داد ولی بچه‌هابعد از سنگ‌اندازی، باموتور فرار می‌کنن و جای دیگه جمع میشن و دوباره مزدوران رو سنگ باران می‌کنند.

 

روایت شورشگران گزارشی از تهران

رژیم از ترس ریختن مردم به محل صدا و سیما و هم‌چنین بیت خامنه‌ای، نیروهای زیادی برای حفاظت از صدا و سیما و بیت و اماکن حساس دولت بسیج کرده است. خیلی ترسیده‌اند. از صبح هلیکوپتر، مدام روی همان مناطق پرواز می‌کند و مثل میدان جنگ شده است.

روایت شورشگران گزارشی از اصفهان

دانش آموزان پسر در اصفهان تجمع کرده و راهپیمایی داشتند در خیابان شعار می‌دهند بسیجی جیره خور آخرشه خوب بخور/مرگ بر دیکتاتور /می‌کشم می‌کشم هر آن که خواهرم کشت.

روایت شورشگران گزارشی از سرابله

امام جمعه سرابله برای سخنرانی به مدرسه دخترانه فاطمیه رفته بود. اما دختران دانش‌آموز با شعار «مرگ بر دیکتاتور» این آخوند را از مدرسه بیرون کردند.

روایت شورشگران گزارشی از ایلام

یک تیم از جوانان قیام به‌طور غافلگیرکننده‌ای با رگباری از کوکتل به پایگاه بسیج ابوذر در ایلام حمله کردن و آن را به آتش کشیدن.

روایت شورشگران گزارشی از بندر کنگ

دانش‌آموزان دختر بندر کنگ در مدرسه تجمع کردند و شعار «توپ تانک فشفشه اخوند باید گم بشه» می‌دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6670bb3-7660-4f1b-bc51-6ab54c5ce804"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات