728 x 90

گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از خرم‌آباد، یاسوج، تهران، اصفهان و شاهین شهر

خرم‌آباد، یاسوج، تهران، اصفهان و شاهین شهر

گزارش کانون شورشی از خرم‌آباد -۲۳ مهر ۱۴۰۱

امروز از اول قرار گذاشته بودیم که باید نیروهای رژیم را خسته کنیم. در خرم‌آباد در دو نقطه بزن در روی اساسی بود. جوانان در ابتدای خیابان ناصر خسرو و خیابان انقلاب هم خود مأموران و هم ماشینهایشان را با اکلیل سرنگ مورد حمله قرار دادن. واقعاً منظرهٔ جالبی بود. مأموران مقهور شده بودن/ در میدان شهدا هم بزن در رو بود و هم شعار مرگ بر دیکتاتور و توپ تانک فشفشه آخوند باید کشته شه می‌دادیم. درگیریها بسیار شدید بود. مردم خیلی از بسیجیها را کتک اساسی زدند. آنها هم شلیک می‌کردن بین ۲۰ تا ۳۰نفر هم ساچمه خوردن.

 

گزارش کانون شورشی از یاسوج - ۲۳مهر ۱۴۰۱

در یاسوج از اول مردم با شعار مرگ بر دیکتاتور بیرون ریختند. جمعیت زیادی بودن و به‌سرعت مأموران حمله کردن و درگیری شروع شد. مأموران و لباس‌شخصیها وارد شده حمله کردند. ولی آنها را با سنگ زدیم و همه را عقب راندیم. آنهاتلاش کردن مردم را از ۴ طرف محاصره کنن و شلیک می‌کردند. خودشان خیابانهای منتهی به تجمع را بستند ولی واقعاً حریف مردم نمی‌شدن.

 

روایت شورشگران - گزارشی از تهران

در میدان صادقیه بودیم. مردم شعار می‌دادند «مرگ بر دیکتاتور»، «توپ تانک فشفشه آخوند باید کشته شه». درگیری بین مردم و نیروهای سرکوبگر هم‌چنان جریان داشت. مزدوران شلیک می‌کردند. با ساچمه به چشم یک خانم زدند. مردم در خودروها بوق می‌زدند. در خیابان پیامبر حدود صد تا موتور با لباس‌شخصی حضور داشتند. اما مردم راهبندان سنگین در صادقیه راه انداختند و موتورسواران قفل شده‌اند. مردم هم شعار می‌دادند «مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر» و «مرگ بر دیکتاتور».

 

روایت شورشگران - گزارشی از اصفهان

امروز در اصفهان در دو منطقه مردم با نیروهای سرکوبگر درگیری شدیدی داشتند. یکی میدان ولی‌عصر بود که شعار می‌دادند «توپ تانک فشفشه آخوند باید کشته شه» و «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر دیکتاتور». درگیری دوم در محله طوقچی است که خیلی شلوغ شده مردم ریختند بیرون و با مأموران درگیر شدند. اینجا هم مردم همان شعار را می‌دادند.

 

روایت شورشگران - گزارشی از شاهین شهر

امروز شاهین شهر شلوغ بود و مردم شعارهای زیادی می‌دادند. مزدوران در پاساژ فردوسی گاز اشک‌آور زیادی زدند و با تیر مردم را زدند. خون روی زمین ریخته بود. چند جوان یک بسیجی را تا می‌خورد زدند و موتورش را سوزاندند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ef90c83-0b6d-4377-9041-bd6eb232e9bb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات