728 x 90

گزارش کانون‌های شورشی و شورشگران از اصفهان، آستارا، فولادشهر اصفهان، دشتی، مهاباد، مشهد، مریوان، لشت نشا

هر لحظه با قیام

گزارش کانون‌های شورشی

گزارش کانون شورشی از اصفهان

آبان ۱۴۰۱

در ملک شهر اصفهان همراه با مردم خیابان مطهری رو با لاستیک آتیش زدن بستیم. جوانان خیلی جسورن. نیروهای سرکوبگر جرأت نمی‌کنن جلو بیایند مردم بالای پشت‌بام خونه هاشون شعار میدن و جوونا هم کف خیابون شعار مرگ بر خامنه‌ای میدن و باتجهیزات کامل یعنی با کوکتل و چوب و غیره هستن.

گزارش کانون شورشی از آستارا

آبان ۱۴۰۱

ساعت ۱۹۰۰ تعداد ۵۰نفر در آستارا تجمع داشتیم، ابتدا یک دختر به یک پلیس حمله کرد و درگیر شد آن دختر با همکاری مردم موفق بود. مردم جمع شدن من هم شروع کردم شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر دادم همه همراهی کردند و صحنه دست مردم بود.

گزارش کانون شورشی از کرج

آبان ۱۴۰۱

بعد از ظهر، تیم سه نفره شدیم و در بلوار مدرس نظرآباد کرج، پس از شناسایی، بنر خامنه‌ای را پاره کردیم و شعار مرگ بر خامنه‌ای دادیم. امشب حین تجمع مردم جوانان شهر، ۳نارنجک در خیابان ولیعصر جنب مخابرات منفجر کردند.

گزارش کانون شورشی از فولاد شهر اصفهان

یک تیم چند نفره بودیم که رفتیم وسط فولاد شهر که مردم تجمع داشند، شعارها را شروع کردیم مردم همکاری می‌کردن مأموران رژیم خیلی ساچمه‌ای می‌زدن خودم هم چند عدد خوردم. موتور نیروی انتظامی را توانستیم آتش بزنیم آنها فهمیده‌اند که این دفعه مردم ارادهٔ دیگری دارن.

گزارش کانون شورشی از شهرستان دشتی

آبان ۱۴۰۱

هر روز در شهر ستان دشتی که یک شهر سنی‌نشین است با مأموران سرکوبگر درگیری است. جوانان صبح تا شب در خیابان‌ها کنترل خیابان‌ها را به دست دارند. هر ماشین گشت که وارد شهر می‌شود با سنگ به آن تهاجم می‌کنیم و شیشه‌هایش را خرد می‌کنیم طوری شده که دیگر ماشینهای مأموران رژیم جرأت ندارند بیایند. جوانان کلک می‌زنند و تماس می‌گیرند و می‌گویند بیایید فلان خیابان تصادف شده می‌خواهند رژیم را به میدان بکشانند و حمله کنند ولی گشتهای رژیم از ترس نمی‌آیند. جوانان شیشه‌های خانه‌های مأموران رژیم و بسیجی‌ها را خرد کرده‌اند. تمام دیوارهای شهر پر از شعار شده است. به‌تازگی یکسری از جوانان سلاح کلاش خریده‌اند.

 گزارشی از بروجن

در بروجن جوانان یک بانک را آتش زدند.

گزارشی از خلخال

چند جوان به دفتر امام جمعه در خلخال حمله کرده و آن را به آتش کشیدند.

گزارشی از مهاباد

در شهر مهاباد یک قیام کامل بود و مردم خشمگین فرمانداری مهاباد را آتش زدند و علاوه بر فرمانداری مردم هجوم بردند و کلانتری را هم گرفتند. مردم با کندن تابلوها و بلوکهای راهنمایی-رانندگی برخی خیابانهای مهاباد را مسدود کردند. درگیری خیلی سنگین بین مردم و مأموران سرکوبگر وجود دارد. مواردی از درگیری مسلحانه هم در مهاباد جریان داشت. از مردم دو نفر شهید شده‌اند.

گزارشی از مریوان

تعدادی از جوانان مریوان مجسمهٔ قاسم سلیمانی را که در میدان شهر نصب شده بود با تبر نابود کردند.

گزارشی از لشت نشا

مردم از سر شب در لشت نشا رشت به خیابان آمدند و درگیری با مأموران شروع شد. آنها شلیک می‌کردند و یک نفر که گلوله به سرش زده بودند شهید شد. متقابلا مردم به مأموران هجوم بردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6729277-3aea-447a-90f2-52741f440f92"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات