728 x 90

گزارش ویژه هفته- شماره ۱۳۰

مقالات

گزارش ویژه هفته
گزارش ویژه هفته

گم شدن آموزش میلیون‌ها دانش‌آموز در غوغای خبری آخوندها

 

هفته‌یی که گذشت پر از خبرهای گوناگون و مهم بود اونقدر که اصلاً متوجه نشدیم عید کی اومد و کی رفت؟!

و بدتر از اون، کمتر کسی متوجه شد که آموزش و پرورش بچه‌های ایران به‌سرعت در حال نزوله.

البته خوشبختانه سال۹۹ با خیزش آتشین سراوان تموم شد و سال۱۴۰۰ با تظاهرات سنگین مردم در گنبد کاووس شروع شد و همین نشانه این است که این وضعیت نابسامان رو به پایان است.

بعد از تظاهرات گنبد، تظاهرات بازنشستگان و بقیه اقشار بود که دوباره شروع شد و از همین اول بهار نشان داد به‌رغم همه سختی‌ها چه سال شورشی‌ای در پیش داریم، اما اجازه بدهید قبل از این‌که بریم سراغ مطلب اصلی این هفته، نگاهی داشته باشیم به مهم‌ترین خبرهای همین چند روزه اول سال، یعنی خبرهایی که باعث شدند خبر مربوط به ترک‌تحصیل میلیونها دانش‌آموز ایرانی کمتر به چشم بخورد.

به‌هرحال مردم ایران بهار را در شرایطی شروع کردند که از یک‌طرف داستان قرارداد استعماری آخوندها با چین اوقاتشونو تلخ کرده بود، قراردادی که با وجود این‌که حتی متن اصلی آن را رژیم از ترس مردم جرأت نمی‌کند اعلام کند اما نفس اطلاع مردم از واگذاری بخشی از سواحل کشور به یک کشور دیگر باعث بروز خشم مردم شده.

از طرف دیگه موضوع واکسن کرونا رو داشتیم که در حالی‌که تمام همسایه‌های ایران و کشورهای مشابه ایران واکسیناسیون مردمشان را شروع کردن (حتی کشورهایی که امکانات مالی ایران را ندارند) اما در ایران خودمان متأسفانه کار از خرید ۱۵۰هزار واکسن هندی و یه خرده هم روسی فراتر نرفته!

وتازه کار به جایی کشیده که روحانی میاد بدون هیچ خجالتی میگه اونهایی که پول دارن برن واکسن بخرن امکانش رو هم ما فراهم می‌کنیم! یعنی اونهایی که پول ندارن باید با کرونا سر کنن!

این البته رذیلانه‌ترین حرفیه که یک رئیس دولت میتونه بیاد و علناً از رادیو تلویزیون دولتیش بزنه!

خب البته این طینت آخوندهاست.

خبرهای دیگری هم بود از جمله این‌که... . .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb707021-bb26-40df-b218-7b0b9cbf677d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات