728 x 90

گزارش عرب نیوز از کنفرانس در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا

کنفرانس در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا
کنفرانس در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا

کارشناسان امنیت ملی از ایالات متحده می‌خواهند که تحریم‌ها را با مکانیسم ماشه

علیه رژیم ایران اعمال کند.

عرب نیوز ۲۹مرداد ۹۹ نوشت: کارشناسان امنیت ملی و دیپلماتهای سابق، روز چهارشنبه از آمریکا خواستند تا تحریم‌ها علیه رژیم ایران را با استفاده از مکانیسم ماشه برگرداند. آنها هشدار دادند که برداشتن تحریم‌های تسلیحاتی بدون محدودیت جایگزین، تهدیدی را که رژیم تهران برای منطقه ایجاد می‌کند تقویت خواهد کرد.

پائولا دوبریانسکی، سفیر پیشین آمریکا، در کنفرانس آنلاین که توسط شورای ملی مقاومت به‌صورت وبینار برگزار شد و عرب نیوز نیز در آن حضور داشت، گفت: برداشتن تحریم تسلیحاتی به رژیم ایران دست باز می‌دهد که برای حمایت از منافع برتری‌طلبانه خود، با صدور تروریسم منطقه را بی‌ثبات کند. وی افزود: نحوه تنظیم رژیم با مردم ایران انگیزه بیشتری به لزوم فشار آوردن به این رژیم می‌بخشد. اعدام‌های بی‌شمار از جمله اعدام نوجوانان و استفاده گسترده از نیروی مرگبار علیه معترضان در آبان ۹۸ لزوم پیشبرد کارزار فشار حداکثری و استقرار تحریم‌ها با استفاده از مکانیسم ماشه را ضروری می‌کند.

در این کنفرانس، متیو کرونیگ معاون مدیر مرکز استراتژی و امنیت اسکو کرافت در شورای آتلانتیک گفت: استراتژی آمریکا در قبال رژیم ایران تاکنون موفقیت‌آمیز بوده است، اما کم کردن فشار اقتصادی این پیشرفت را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: سیاست تحریم تا به امروز منابع این رژیم را محدود کرده و موجب فشار اقتصادی برای آن شده و تأمین بودجه برنامه‌های موشکی و هسته‌یی آنها را دشوارتر کرده است.رژیم اکنون بیش از گذشته تحت فشار است. ما شاهد اعتراضات بی‌سابقه‌ای بوده‌ایم.

کرونیگ هشدار داد که اگر تحریم فعلی بدون برنامه تحریم جایگزین برداشته شود، رژیم تهران و نیروهای نیابتی‌اش می‌توانند به‌سرعت تسلیحات پیشرفته را به‌دست آورند، که باعث تشدید تهدید رژیم ایران می‌شود. وی گفت: "بهترین گزینه باقی مانده، بازگرداندن تحریم‌های ملل متحد با مکانیزم ماشه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ef6d793-d041-41f3-bbcc-e744e15c1670"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات