728 x 90

گزارش شرکت سایبری چک پوینت: سازمان صدا و سیمای رژیم ایران توسط وایپر مورد تهاجم قرار گرفته است

حملات سایبری
حملات سایبری

شرکت امنیت سایبری چک پوینت در گزارشی که هفته گذشته منتشر کرد گفت، این نشان‌دهنده آن است که هدف مهاجمین ایجاد اختلال در شبکه‌های پخش بوده و صدماتی که به شبکه‌های رادیو تلویزیونی وارد شده است بسیار جدی‌تر از آن چیزی است که به‌طور رسمی گزارش‌شده است.
شرکت امنیت سایبری چک پوینت روز چهارشنبه ۴اسفند طی گزارشی اعلام کرد، در حمله ۱۰ ثانیه‌ای که در ۷بهمن صورت گرفت شامل نفوذ به رادیو تلویزیون رژیم ایران بود تا تصاویررهبران سازمان مجاهدین خلق مریم و مسعود رجوی را در کنار فراخوان برای سرنگونی ولی‌فقیه، علی خامنه‌ای پخش کنند.
در حالی که زیرساختهای این رژیم با موجی از حملات با هدف وارد کردن خسارات جدی مواجه است، تحقیقات در رابطه با حمله سایبری که سازمان رسانه‌ای ملی، صدا و سیمای رژیم ایران را در اواخر ماه بهمن‌ماه هدف قرار داد، نشان داده است که در این حمله بدافزار وایپر و کشتهای موسوم به custom implants اعزام شده‌اند.
در همین رابطه علی دادی معاون سازمان رادیو تلویزیون رژیم ایران، به کانال تلویزیونی IRINN گفته است، این یک حمله به‌غایت پیچیده بوده و تنها صاحبان این تکنولوژی می‌توانستند که از دربهای پشتی و مشخصه‌هایی که بر روی سیستم سوار کرده‌اند استفاده کرده و خسارت وارد کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/085cb69d-76f1-49d4-b2d2-5029ccc94adb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات