728 x 90

گزارش تحقیقی در مورد سلولهای خفته رژیم ایران و حزب‌الله لبنان

انفجار آمیا توسط رژیم ایران
انفجار آمیا توسط رژیم ایران

یک گزارش تحقیقی در مجله ویژه مطالعات تروریسم در آمریکا، از تلاش رژیم آخوندی و حزب‌الشیطان لبنان برای فعال کردن عوامل تروریستی در آمریکا و اروپای غربی خبر داد.

به گزارش الشرق‌الأوسط ۲۸اردیبهشت، این گزارش توسط دو کارشناس امنیتی به نامهای دو آیوان پاپ و میچل سیبلر تهیه شده است. این دو محقق در پژوهش خود نوشتند تنشها بین آمریکا و ایران زمانی افزایش یافت که قاسم سلیمانی در حمله آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد کشته شد. آنها هم‌چنین دریافتند که «شواهد متعدد نشان می‌دهد رژیم ایران و (حزب‌الله) به‌دنبال ایجاد یک شبکه پنهان در ایالات متحده و اروپای غربی بوده‌اند تا از آن شبکه برای شروع حملات تلافی‌جویانه استفاده کنند.

الشرق‌الأوسط نوشت: فعالیت‌های اطلاعاتی و شناسایی توسط رژیم ایران فراتر از نیویورک بوده و از جمله دوستدار و مجید قربانی در کالیفرنیا به جرم خود در جاسوسی علیه اعضای اپوزیسیون ایرانی مجاهدین خلق اعتراف کردند.

این پژوهش بر پایه اسناد قضایی و گزارشهایی با منبع آزاد دربارهٔ دستگیریهای اخیر مأموران حزب‌الله و رژیم ایران در آمریکا و خارج از آن استوار است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdd9c171-63b7-49d3-a85c-a7c89f81b1ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات