728 x 90

گرِگ استیوبی (سناتور جمهوریخواه) خواستار تحریم شبه‌نظامیان رژیم ایران شد

سناتور جمهوریخواه گرِگ استیوبی عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان
سناتور جمهوریخواه گرِگ استیوبی عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان

سناتور جمهوریخواه گرِگ استیوبی عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تحریم شبه‌نظامیان عراقی وابسته به رژیم ایران شد.
چند روز پس از حملات هوایی متعدد آمریکا به مواضع شبه‌نظامیان وابسته به ایران در سوریه و عراق، شماری از سناتورهای جمهوریخواه کنگره آمریکا می‌کوشند دولت جو بایدن را به تحریم گروه‌های تروریستی وابسته به رژیم ایران راضی کنند.


العربیه روز پنجشنبه ۱۰تیر نوشت، گرِگ استیوبی عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان با ارائه پیش نویسی قانونی خواستار تحریم شبه‌نظامیان عراقی موسوم به ضد سیدالشهدا شد. این گروه یک گروه تروریستی وابسته به رژیم ایران است و از جمله گروه‌هایی است که هدف حمله هوایی آمریکا قرار گرفته است.

پیشنهاد گرگ استیوبی یکی از مجموعه اقداماتی است که جمهوری‌خواهان برای فشار بر رژیم ایران و بازوهای منطقه‌یی این رژیم در دستور کار قرار داده‌اند.
دولت بایدن در ماه‌های گذشته به مقدار قابل توجهی از فشارهای اقتصادی موجود روی رژیم ایران کاسته است و این موضوع خشم جمهوری‌خواهان که خواهان ادامه سیاست فشار حداکثری هستند را برانگیخته است.
لازم به توضیح است که پیش‌نویس این قانون از سوی گرِگ استیوبی و جیم یانکس که عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان است، باید به تأیید کمیته روابط خارجی برسد و به همکارانش در این کمیته فشار خواهد آورد، تا همزمان با حملات آمریکا به مواضع رژیم ایران، آن را تصویب کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9292dff3-3dbe-4710-a024-4aa4ed36cbb9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات