728 x 90

گردهمایی مقاومت در پاریس - همبستگی بین‌المللی - ۹تیر ۹۷

گردهمایی مقاومت ایران
گردهمایی مقاومت ایران

وین ایستر - نماینده پارلمان کانادا، دادستان کل پیشین

می‌خواهم به همه افراد از سراسر جهان در گردهمایی ۳۰ژوئن شما خوشآمد بگویم. این یک گردهمایی عالی است که در آن افراد در مورد اصول دموکراتیک و این‌که چطور به‌سمت اصول دموکراتیک در ایران پیش می‌روید صحبت می‌کنند. ما آنجا هستیم تا از خواست شما حمایت کنیم، برای دموکراسی بر اساس صندوق آرا که در آن شما یک دولت آزاد و باز را انتخاب می‌کنید بنابراین آن چیزی که می‌توانم از اینجا در پارلمان کانادا در اتاوا که پایتختمان در کاناداست بگویم این است که بهترین آرزوها را برای بحثهایتان دارم، تبریک به شما که در حمایت از اصول دموکراتیک آزاد و باز آمدید و بهترین آرزوها برای شما در حالی که تلاش می‌کنید در ایران دموکراسی را محقق کنید.

 

نایجل اوانز – نماینده شورای اروپا از انگلستان

سلام. من نایجل اوانز. نماینده محافظه‌کار پارلمان از انگلستان و هم‌چنین عضو شورای اروپا هستم.

من قطعاً به برنامه ده ماده‌یی که خانم رجوی از سال ۲۰۰۶ارائه کرده است اعتقاد دارم. مهم این است که این یک باور به دموکراسی است، یک باور به حاکمیت قانون است، یک باور به کثرت‌گرایی است تا هر کسی فرصت آن‌را داشته باشد که خود را برای انتخابات معرفی کند، چه مرد باشید یا زن، صرف‌نظر از این‌که به چه چیزی اعتقاد داشته باشید، می‌توانید خود را برای انتخابات معرفی کنید. این طرح به یک ایران آزاد اعتقاد دارد. به آزادی همه مذاهب اعتقاد دارد. هم‌چنین یک باور به بیانیهٔ جهانی حقوق‌بشر و کنوانسیون‌ها و میثاق‌های بین‌المللی است. همین‌طور می‌خواهد ایران آزاد فردا، از سلاح اتمی و سلاحهای کشتار جمعی تهی باشد.

 

الیزابتا زامپاروتی - عضو کمیسیون منع شکنجه در پارلمان اروپا

ایران در یک شرایط تاریخی حساس به‌سر می‌برد؛ به این خاطر به‌نظرم شرکت در گردهمایی مقاومت ایران در ۳۰ژوئن در پاریس از اهمیت ویژه‌یی برخوردار است و از اینجا از همه دعوت می‌کنم که در این برنامه حضور داشته باشند تا در آنجا در کنار کسانی باشیم که برای یک ایران آزاد، مبتنی بر جدایی دین و دولت و احترام به حقوق‌بشر مبارزه می‌کنند.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fdc0efc0-d939-4528-87f8-a739429bfd1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات