728 x 90

گردهمایی بزرگ ایرانیان - پاریس، ۳۰خرداد وحمایت کانونهای شورشی

گردهمایی ایرانیان- حمایت کانونهای شورشی - بزرگداشت ۳۰ خرداد
گردهمایی ایرانیان- حمایت کانونهای شورشی - بزرگداشت ۳۰ خرداد

هم‌زمان با ۳۰خرداد، سرآغاز مبارزه مسلحانه با رژیم ضدبشری ولایت فقیه و روز شهدا و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی ایران و در حالیکه تنها ۱۱روز به زمان برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت ایران در شهر ویلپنت پاریس – فرانسه باقی مانده است، رزمندگان کانونهای شورشی از شهرها و استانهای مختلف میهن اسیر ضمن بزرگداشت ۳۰خرداد، در حمایت از گردهمایی سالانه مقاومت ایران اقدام به پخش تراکت و پوستر و دیوارنویسی کردند. آنچه گردهمایی امسال را با گردهماییهای سال‌های گذشته متمایز می‌کند، استمرار خیزش و اعتراض مردم در شهرهای مختلف، بعد از قیام دیماه است که قدرتهای جهانی را که تا کنون با سیاست مماشات به کمک آخوندها شتافته بودند مجبور به تغییر نگرش و رفتار با این رژیم پلید و ضدبشری کرده و اثبات کرده است که فصل انقلابی سرنگونی فرا رسیده است. این گردهمایی عظیم وجود آلترناتیو دموکراتیک و مردمی و سازمان‌ یافته ایران‌زمین را به جهان اثبات خواهد کرد.

 

اصفهان

  • یکی از کانونهای شورشی اصفهان در راستای حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت اقدام به پخش تراکتهای رنگی در سطح شهر اصفهان کرد. این کانون شورشی از جمله تراکتهایی که بر آن نقش پرچم شیر و خورشید نشان این میهن اسیر دیده می‌شد را بر روی شیشه خودروها نصب کرد بر این پوسترها هم‌چنین جمله «ایران آزاد – ۱۰۰۰اشرف – تیر ۱۳۹۷» که شعار و زمان گردهمایی بزرگ ایرانیان است دیده می‌شود. رزمندگان این کانون شورشی هم‌چنین اقدام به پخش دست‌نوشته‌هایی با مضمون « ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی – سرنگونی با کانونهای شورشی و ارتش آزادی » کردند.

فیلمی از پخش تراکت توسط یکی از کانونهای شورشی در اصفهان

 

  • یکی از اعضای کانونهای شورشی اصفهان (کانون شورشی ۵۰۰) در یک پیام، از همه هموطنانی که در گردهمایی کهکشان شرکت می‌کنند تشکر کرد و کار شرکت کنندگان در گردهمایی را حمایت از جوانان ایران خواند و بر شرف، غیرت و عزم براندازان شرکت کننده در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران درود فرستاد. این کانون شورشی هم‌چنین فیلمی از اقدامات شجاعانه خود برای نصب پوستر‌هایی از مریم رجوی و پخش تراکت حمایت از گردهمایی و هم‌چنین دیوارنویسی تهیه و ارسال کرده است. در این فیلم شعار « ایران آزاد با مریم رجوی» بر یکی از دیوارهای اصفهان به چشم می‌خورد.

پخش پوستر و شعار نویسی و پیام کانون شورشی ۵۰۰ از اصفهان

 

کرمان

  • یکی از کانونهای شورشی در کرمان نیز در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، بر دیوارهای شهر کرمان کرد. این کانون شورشی در اقدام خود بر هر دیوار پوسترهای رنگی مریم رجوی را به‌صورت فرشی، کنار هم نصب کرده بود

نصب پوستر مریم رجوی توسط یکی از کانونهای شورشی در کرمان

 

گنبدکاووس

  • در یک نمونه از حمایت کانونهای شورشی از گردهمایی بزرگ ایرانیان، کانون شورشی ۷۸۰در گنبد کابوس پیامی با مضمون درود به ارتش آزادی و شعار ایران آزاد با کانونهای شورشی فرستاد این کانون شورشی پوستر مریم رجوی را نصب کرد.

پیام و برافراشتن پوستر مریم رجوی در گنبدکاووس

 

بابل

  • یکی از کانونهای شورشی در بابل نیز در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، اقدام به پخش پوسترهای رنگی در سطح این شهر کرد. در فیلم ارسالی این کانون شورشی، پوسترهای رنگی دیده می‌شود که با نقش پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان میهن اسیر مزین شده و بر آن شعار« ایران آزاد – ۱۰۰۰اشرف» دیده می‌شود.

پخش پوستر توسط یکی از کانونهای شورشی در بابل

 

شاهرود

  • در فیلم ارسالی از جانب یکی دیگر از کانونهای شورشی از شهر شاهرود، پوسترهای نصب شده بر تابلوی یکی از میادین شهر و هم‌چنین بر تابلو یکی از کانکسهای پلیس و هم‌چنین بر کیوسک نگهبانی شهربانی و سایر اماکن شهر دیده می‌شود. این کانون شورشی با نصب پوسترهای حمایت از گردهمایی بر مراکز سرکوب و اختناق رژیم آخوندی جسارت و شجاعت اعضای این کانون را نشان داده است

فیلمی از نصب تراکت از جمله بر اماکن سرکوب رژیم توسط کانون شورشی شاهرود

 

ساری

  • یکی از اعضای کانونهای شورشی ساری حمایت خود را از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران با ارسال عکسی نشان داد. این کانون پوستر حمایت از گردهمایی ایرانیان را در دست دارد.

عکس حمایت از گردهمایی - کانون شورشی ساری

 

تهران، پارک سرخه‌حصار

  • اعضای یکی دیگر از کانونهای دلیر شورشی فیلمی از عمل جسورانه خود فرستاد را که حاوی دیوارنویسی در پارک سرخه‌‌حصار تهران است. در این دیوارنویسی شعارهای « ایرانی آزاد با کانونهای شورشی و ارتش آزادیبخش » و « مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی» به چشم می‌خورد

فیلم دیوار نویسی توسط یکی از کانونهای شورشی در پارک سرخه‌حصار تهران

 

کرمانشاه

  • رزمندگان کانونهای شورشی در کرمانشاه نیز در یک اقدام شجاعانه اقدام به نصب پوستر مریم رجوی بر روی شیشه خودروها نمودند و تصویری از ابتکار خود را ارسال داشتند.

نصب پوستر مریم رجوی در کرمانشاه

 

گرامیداشت ۳۰خرداد توسط کانونهای شورشی در شهرهای مختلف

کانونهای شورشی به‌مناسبت ۳۰خرداد، سرآغاز مبارزه مسلحانه با رژیم ضدبشری ولایت فقیه و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی ایران و روز شهدا و زندانیان سیاسی، این روز بزرگ را در شهرهای مختلف گرامی داشتند.

  • رزمندگان کانونهای شورشی در تهران با گل گذاری بر مزار محمد حنیف‌نژاد و سعید محسن و اصغر بدیع زادگان بنیان‌گذاران و عبدالرسول مشکین‌فام و محمود عسگری‌‌زاده از اعضای مرکزیت سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران، با شهدای راه آزادی مردم ایران تجدید عهد کردند.

گرامیداشت ۳۰ خرداد - تهران

 

  • یک کانون شورشی از ایذه با دست گرفتن پلاکارد « تو دیکتاتور من آرش، آتش جواب آتش » طی پیامی سالگرد ۳۰خرداد را گرامی داشت.

گرامیداشت ۳۰ خرداد - ایذه

 

  • کانون شورشی دیگری در کرمانشاه برای گرامیداشت ۳۰خرداد سرآغاز مبارزه مسلحانه علیه این رژیم پلید آخوندی اقدام به گل گذاری بر مزار شهدای مجاهد خلق در این شهر کرد.

گرامیداشت ۳۰ خرداد - کرمانشاه

 

  • هم‌چنین رزمندگان کانونهای شورشی مشهد نیز ۳۰خرداد را گرامی داشتند.

بزرگداشت ۳۰ خرداد در مشهد

 

  • کانون شورشی دیگری در تبریز اقدام به گل گذاری بر مزار شهدای مجاهد خلق در این شهر کرد و این روز بزرگ را گرامی داشت.

گرامیداشت ۳۰ خرداد - تبریز

 

  • یکی از کانونهای شورشی در گرامیداشت ۳۰ خرداد برمزار شهدای مجاهد خلق در شهر قزوین گل گذاری کرد.

بزرگداشت ۳۰ خرداد - قزوین

 

  • هم‌چنین مزار شهدای مجاهد خلق در شهر سمنان نیز توسط رزمندگان یکی دیگر از کانونهای شورشی گل گذاری شد.

بزرگداشت ۳۰ خرداد - سمنان

 

  • کانون شورشی شهر کرد نیز در گرامی‌داشت ۳۰خرداد بر سر مزار برخی از شهدای قتل‌عام در این شهر حاضر شده تجدید عهد کردند.

گرامیداشت ۳۰ خرداد - شهرکرد

 

  • هم‌چنین رزمندگان کانونهای شورشی در شهر قم نیز با گل گذاری بر مزار شهدای این خلق، این روز بزرگ را گرامی داشتند.

بزرگداشت ۳۰ خرداد - قم

 

  • کانونهای شورشی همدان نیز بر مزار شهدای راه آزادی حاضر شده و ضمن تجدید عهد با شهدا این روز را گرامی داشتند.

بزرگداشت ۳۰ خرداد - همدان

 

 

  • رزمندگان کانونهای شورشی آغاجری، قزوین و اهواز نیز بر مزار شهدای شهرهای خود حاضر شده و این روز بزرگ را گرامی داشتند.

بزرگداشت ۳۰ خرداد - آغاجری

 

بزرگداشت ۳۰ خرداد - اهواز

 

بزرگداشت ۳۰ خرداد - قزوین

 

 

 

  • رزمندگان کانون شورشی ۳۵۵ نوشهر در گرامیداشت ۳۰خرداد پوسترهای حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس با شعار ایران آزاد را بر دست بلند کردند و ضمن پیام حمایت از گردهمایی ایرانیان، آمادگی خود را برای سرنگونی این رژیم پلید آخوندی اعلام داشتند.

بزگداشت ۳۰ خرداد - نوشهر

 

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2264f931-7b59-4cd6-bbc9-0a2cc9a92aa1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات