728 x 90

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، همبستگی رهبران احزاب و نمایندگان پارلمان نروژ

اوس هيلد برون- گوندرشن - کنوت آريلد هارعيده - گئير يورگن بککه ولد
اوس هيلد برون- گوندرشن - کنوت آريلد هارعيده - گئير يورگن بککه ولد

رهبر حزب مسیحی مردم نروژ و دو عضو ارشد پارلمان این کشور طی موضعگیریهای جداگانه‌یی همبستگی خود را با گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس ابراز کردند. این گردهمایی که قرار است ۹تیر۹۷برگزار شود تا کنون از حمایت شمار زیادی از نمایندگان پارلمانها و شخصیتهای سیاسی و اجتماعی و مذهبی کشورهای مختلف جهان برخوردار شده است

 

اوس هیلد برون- گوندرشن-نماینده پارلمان نروژ از حزب حاکم

اسم من اوس هیلد برون- گوندرشن است و حزب پیشرو را نماینده گی می‌کنم. من از فرصت استفاده کرده و برای شما جهت گردهمایی‌تان در پاریس آرزوی موفقیت می‌کنم. مبارزه‌ای مهم برای حفظ دموکراسی برای کل جهان. من برای شما در مبارزه‌تان آروزی موفقیت می‌کنم.

 

کنوت آریلد هارعیده رهبر حزب مسیحی مردم نروژ و عضو کمیسیون خارجه و دفاع پارلمان نروژ

من از کاری که شما برای یک ایران با ارزشهای دموکراتیک و منصفانه انجام میدهید، بسیار خوشحالم.

ما رژیم ایران را می‌شناسیم، یک رژیم مذهبی که متأسفانه با مردم و حقوق دموکراتیک آنها با خشونت و بیرحمی برخورد می‌کند

من که اینجا ایستاده‌ام در پشت من پارلمان نروژ قرار داد. من به‌خاطر کاری که شما انجام می‌دهید خوشحالم. این کار برای کسانی که امروز در ایران زندگی می‌کند که حقوق‌بشر در آنجا با شدت و بیرحمی نقض می‌شود اهمیت بسیاری دارد. من از کار و فعالیتی که شما انجام میدهید، سپاسگزارم.

 

گئیر یورگن بککه ولد نایب رئیس دوم کمیسیون خانواده و فرهنگ پارلمان نروژ

من سیاستمداری از حزب مسیحی مردم در پارلمان نروژ هستم. من از کار و تلاشی که جنبش مقاومت طی سالیان برای برقراری دموکراسی در ایران صورت داده، به‌خوبی آگاهم.

ایرانی کشوری است که آخوندها که محدود کننده آزادیها هستند، در آن حکومت می‌کنند، در نتیجه من کاری که شما برای برقراری دموکراسی و آزادی برای ایران و برای مردم آن انجام می‌دهید را کاملاًً به‌رسمیت میشناسم.


من برای گردهمایی شما در پاریس آرزوی موفقیت بسیار دارم. من امیدوارم که این کنگره تعهدات بسیاری به‌ همراه داشته باشد و شما به مبارزه برای یک ایران دموکراتیک ادامه دهید.

 

بخشهایی از فراخوان گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

در شرایطی که قیام سراسری دیماه ۹۶، سلطنت خلیفه ارتجاع را به لرزه افکنده و تحولات شتابان اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی پس از قیام، میهن ما را در برابر آزمون تاریخی دیگری قرار داده است؛ کمیته برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت، شما را به مشارکت هر چه فعالتر در برپایی این گردهمایی در روز شنبه ۹تیر۱۳۹۷(۳۰ژوئن ۲۰۱۸) در پاریس، فرامی‌خواند.

اجتماع بزرگ امسال ما، در گرامی‌داشت قیام۳۰خرداد، سرآغاز مقاومت انقلابی، روز شهیدان و زندانیان سیاسی و سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی، و در پانزدهمین سالگرد درهم شکستن کودتای ۱۷ژوئن، نماد همبستگی و آماده‌باش حامیان و یاران مقاومت و همه مشتاقان آزادی وطن است. همانها که در صحنه سیاسی و بین‌المللی هفت‌خوان سخت‌ترین آزمونها را پشت سر گذاشته‌اند و بر سر آنند که فلک ارتجاعی و استعماری را سقف بشکافند و طرحی نو دراندازند؛

-طرح ایرانی آزاد، بدون سرکوب و شکنجه و اعدام، بر اساس جدایی دین و دولت که در آن ولایت و سلطنت مطلقه فقیه با دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم ایران، جایگزین شود.

-طرح ایرانی غیراتمی و کانون صلح و دوستی در منطقه و جهان که در آن ثروتها و ذخایر ملی ایران نه برای جنگ‌افروزی، بلکه برای رفاه و سعادت ملت و تحقق برابری و عدالت اجتماعی و آبادانی و محیط‌زیست زیباترین وطن هزینه شود.

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6e2c021-ebb7-4fcf-b32c-6aa949e5c905"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات