728 x 90

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، حمایت کانونهای شورشی

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، حمایت کانونهای شورشی

 

در حالیکه تنها ۱۰روز به زمان برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت ایران در شهر ویلپنت پاریس – فرانسه باقی مانده است، رزمندگان کانونهای شورشی از شهرهای میهن اسیر، در حمایت از گردهمایی سالانه مقاومت ایران، اقدام به پخش تراکت و پوستر و دیوارنویسی کردند. این گردهمایی عظمت آلترناتیو دموکراتیک و مردمی و سازمان‌یافته ایران‌زمین را به جهانیان نشان خواهد داد. این مهم، پس از قیام سراسری مردم ایران در دیماه ۹۶و استمرار خیزش و اعتراض مردم در شهرهای مختلف ، بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

 

رشت

  • یکی از کانونهای شورشی شهر رشت با نصب پلاکاردی در جاده رشت - تهران حمایت خود را از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس را به نمایش گذاشت. در فیلمی که این کانون شورشی ارسال کرده پلاکاردی دیده می‌شود که پرچم شیر و خورشید نشان ایران با شعار « ایران آزاد، کهکشان ۹۷، قیام با کانونهای شورشی، قیام تا سرنگونی» بر آن نقش بسته است.

نصب پلاکارد توسط یکی از کانونهای شورشی در جاده رشت تهران

 

تهران

  • کانونهای شورشی در تهران نیز در حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، اقدام به نصب پوستر در اماکن مختلف کلان شهر تهران کردند. همان‌طور که در فیلمهای ارسالی دیده می‌شود، کانونهای شورشی تهرانی پوسترهای خود را که شامل شعار« ایران آزاد – قیام با کانونهای شورشی – سرنگونی با کانونهای شورشی ارتش آزادی » و پوستر حاوی پرچم سه رنگ و آرم شیر و خورشید که بر آن نام و شعار گردهمایی و تاریخ اجرا، به چشم می‌خورد، را بر دیوارها و یا روی شیشه خودروها و شیشه اماکن عمومی همانند باجه‌ های تلفن نصب کردند. این رزمندگان برانداز هم‌چنین در مناطق مختلف از جمله سعادت آباد تهران نیز اقدام به دیوارنویسی کردند.

نصب تراکت توسط کانونهای شورشی در کلان شهر تهران

نصب پوستر توسط کانونهای شورشی در تهران

دیوار نویسی کانونهای شورشی تهرانی در سعادت آباد و ونک

 

استان مازندران

  • کانونهای شورشی مازندرانی نیز حمایت خود از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران را با نصب پوسترهای مریم رجوی « رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران» که زیر آنها نوشته ایران آزاد – سرنگونی با کانونهای شورشی و ارتش آزادی به چشم می‌خورد نشان دادند.

نصب پوسترهای مریم رجوی توسط کانونهای شورشی مازندرانی

 

پخش پوستر توسط رزمندگان یکی از کانونهای شورشی در شهر گرگان

 

قم

  • کانونهای شورشی قم نیز فیلمی از فعالیتهای خود در حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، فرستاده‌اند که در آن دیوارنویسی و نصب پوستر نمایش داده شده است.

دیوار نویسی و نصب پوستر توسط کانونهای شورشی قم

 

یزد

  • یکی دیگر از کانونهای شورشی از یزد تصاویر اعضایش را که پوستر حمایت از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس را در دست گرفته‌اند ارسال کرده است که شعار «ایران آزاد – قیام تا سرنگونی» در زیر پوستر به‌چشم می‌خورد

حمایت اعضای یکی از کانونهای شورشی یزد

 

کرج

  • یک کانون شورشی دیگر در کرج با پخش پوستر و دیوارنویسی، حمایت خود را از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس نشان داد. در فیلم ارسالی شعار‌هایی در حمایت از اعتصاب کامیون‌داران و شعار ایران آزاد با کانونهای شورشی و شعار ایران آزاد با مریم رجوی دیده می‌شود.

دیوار نویسی و پخش پوستر توسط یکی از کانونهای شورشی کرج

 

مشهد

  • کانون شورشی دیگری در مشهد با نصب تراکت از گردهمایی ایرانیان حمایت کرد.

پخش تراکت توسط کانونهای شورشی مشهد

 

شیراز

  • رزمندگان کانونها شورشی ۷۵۴شیراز نیز با نصب پوستر و شعارنویسی در دانشکده مهندسی شیراز و ارسال پیامی از گردهمایی ۹تیر مقاومت ایران در پاریس حمایت کردند.

نصب پوستر توسط یکی از کانونهای شورشی در دانشکده مهندسی شیراز.

 

اراک

  • رزمندگان کانونها شورشی ۴۲۰اراک نیز با نصب پوستر در خیابان بهزیستی اراک و ارسال پیام « ایران آزاد با مریم رجوی» از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس حمایت کردند.

نصب پوستر توسط کانون شورشی ۴۲۰ در اراک

 

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/871e5a66-fc21-45f1-8aa2-ae0a689220a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات