728 x 90

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، اعلام همبستگی ۹تن از نمایندگان پارلمان نروژ

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، اعلام همبستگی ۹تن از نمایندگان پارلمان نروژ
گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، اعلام همبستگی ۹تن از نمایندگان پارلمان نروژ

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس که قرار است روز نهم تیرماه جاری برگزار شود با حمایتها و اعلام همبستگی‌های بیشتری در سطح بین‌المللی روبه‌رو می‌شود.

۹تن دیگر از نمایندگان پارلمان نروژ طی پیامهای جداگانه‌یی حمایت خود را از این گردهمایی اعلام کردند. آنها بر ضرورت برقراری دموکراسی در ایران و رعایت حقوق‌بشر مردم ایران تأکید می‌کردند. آنها که از احزاب مختلف نروژ هستند از خواست مردم ایران برای تغییر دموکراتیک حمایت کردند.

 

 

ماریت کنوتس دات‌تر استراند –نماینده پارلمان نروژ

من در پارلمان نروژ از جانب حزب سنتر حضور دارم. برای شما در برگزاری گردهمایی پاریس جهت برقراری دموکراسی و حکومتی مبتنی بر جدایی دین و دولت در ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

اسوین روآلد هانسن –نماینده پارلمان نروژ

من حزب کارگر را از استان اوست فولد در پارلمان نمایندگی می‌کنم. و با فعالیتهایی که جنبش مقاومت ایران برای نیل به دموکراسی و مبارزه علیه نقض حقوق‌بشر در ایران انجام می‌دهد آشنا هستم.

من برای شما در اجتماع بزرگی که در پاریس در روز ۳۰ژوئن دارید آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

الین رودوم آگدستاین –نماینده پارلمان نروژ

من عضو کمیسیون دارایی (پارلمان) نروژ هستم. برای سازمان شما جهت(برگزاری) یک کنفرانس مهم در پاریس آرزوی موفقیت می‌کنم و کاری که شما برای حمایت از حقوق‌بشر و دموکراسی و آزادی در دستور کار قرار داده اید را به‌رسمیت میشناسم. شما از حمایت کامل من در کاری که برای آزادی و حقوق‌بشر در کشورتان انجام می‌دهید برخوردارید.

 

یون اِنگن هلگهایم –نماینده پارلمان نروژ

من حزب پیشرو را در (پارلمان نروژ) نمایندگی می‌کنم. من برای شما در جنبش مقاومت ایران در برگزاری گردهمایی که در پاریس دارید آرزوی موفقیت می‌کنم. شما برای یک موضوع بسیار مهم خصوصاً در این بخش از جهان که انسانهای بسیاری فاقد آزادی و دموکراسی هستند مبارزه می‌کنید از این‌که این مبارزه را به پیش می‌برید و فعالیت می‌کنید بسیار سپاسگزارم(چرا که) افراد بسیاری از آن بهره‌مند خواهند شد بنابراین امیدوارم پیشرفتی بزرگ و گردهمایی خوبی داشته باشید.

 

تووا موف لاگ- نماینده پارلمان نروژ

من نماینده (پارلمان) نروژ از حزب کارگر هستم و برای شما در فعالیتهایتان برای حقوق‌بشر در ایران و اجتماع‌تان در پاریس آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

پر اسپن استوک نس- نماینده پارلمان نروژ

من از حزب سبز و محیط‌زیست هستم و مایلم بدینوسیله قوی‌ترین حمایت هایم را از گردهمایی پاریس اعلام کنم و برای شما جهت(برگزاری) کنفرانس ایران آزاد آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

سولفرید لربرک –نماینده پارلمان نروژ

من از حزب سوسیالیست چپ هستم.و بسیار مایلم برای شما در (برگزاری) گردهمایی که در پاریس برگزار می‌شود آرزوی موفقیت کنم. به مبارزه برای حقوق‌بشر و یک ایران آزاد ادامه بدهید. من از فعالیتهای شما حمایت می‌کنم.

 

مارتین کولبرگ نماینده پارلمان نروژ

حقوق بشر و دموکراسی برای تمامی توسعه‌ها و پیشرفتها یک نیاز ضروری و شرط تعیین‌کننده است. من با وضعیت بغرنجی که در ایران وجود دارد آشنا هستم، برای شما در برگزاری گردهمایی پاریس آرزوی موفقیت دارم.

 

هیدی نوربی لونده -نماینده پارلمان نروژ

من نماینده پارلمان از حزب محافظه‌کار هستم. برای شما تمامی موفقیتهای ممکن برای این کار مهمی که برای تحقق دموکراسی و صلح و آزادی در ایران انجام می‌دهید را خواهانم.

کنفرانس پاریس و کار شما برای بسیاری ارزش زیادی دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d495372-5866-4c82-a5a2-6ed5f0f06164"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات