728 x 90

گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس، ادامه حمایت شهرداران و منتخبان فرانسه

حمايت شهرداران و منتخبان فرانسه از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
حمايت شهرداران و منتخبان فرانسه از گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس

در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، شمار دیگری از شهرداران فرانسه با این گردهمایی اعلام همبستگی کردند. آنها حمایت خود را از قیام مردم ایران برای آزادی و دموکراسی اعلام کردند.

 

نلی کرزاک – شهرار کرویی آن تل فرانسه

من از ماه ژوئیه ۱۹۹۸، یعنی از ۲۰سال پیش در سمت شهردار قرار دارم. با حسن نیت و اشتیاق از آنهایی که در ایران زندگی می‌کنند، ایرانی‌ها و به‌خصوص زنان ایرانی حمایت می‌کنم تا از حقوق برابر با مردان برخوردار باشند و دختران کوچک بتوانند مثل پسران به مدرسه بروند و آن‌چنان که می‌خواهند بپوشند و آن‌چنان که می‌خواهند عبادت کنند و به مدرسه بروند و تحصیلاتشان را ادامه بدهند. این طرز فکر آزادیخواهانه‌یی است که ما در فرانسه داریم و دلم می‌خواهد آنها نیز از همین طرز فکر در کشورشان برخوردار باشند.

از همکاران شهردارم و از دیگر منتخبان دعوت می‌کنم که در گردهمایی بزرگی که در تاریخ ۳۰ژوئن برگزار خواهد شد شرکت کنند.

 

داوید بلوال – شهردار بوری فرانسه

برای مبارزه در ایران، برای آزادی، برای دموکراسی، ‌آرزوی شهامت بسیار دارم، برای سازمان شما و همه آنهایی که از آزادی دفاع می‌کنند.

 

مارتین لوگران – شهردار نوآنتل فرانسه

مایه شعف و افتخار من است که از جنبش برای آزادی در ایران حمایت کنم. مایه افتخارم است که مطلع شدم طومار امضا شده توسط ۱۴هزار شهردار به نتیجه مطلوب دست یافت. همه شما را دعوت به گردهمایی بزرگ ۳۰ژوئن ۲۰۱۸می‌کنم. من هم وقت خود را آزاد می‌کنم تا آنجا حضور داشته باشم. از همه شما متشکرم و به‌خاطر فعالیت‌هایتان به شما تبریک می‌گویم. متشکرم.

 

ماری-شانتال نوری – شهردار آنژی فرانسه

من از کمیته حمایت از حقوق‌بشر در ایران استقبال کردم که اغلب آنها زن بودند و طومار آنها را برای حقوق زنان امضا کردم؛ برای شما آرزوی شهامت زیاد دارم. متشکرم.

 

کلود پرسان– شهردار کوفری فرانسه

من کلود پرسان، شهردار «کوفری» هستم و بیانیه برای ایرانی آزاد را برای حمایت از مردم ایران در مبارزه‌شان امضا کردم.

 

همبستگی شهرداران و منتخبان فرانسوی در منطقه پاریس

در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، شهرداران و منتخبان فرانسوی از ناحیه ایل دو فرانس (منطقه پاریس و حومه) طی پیام‌هایی، همبستگی خود را از قیام و مقاومت مردم ایران علیه دیکتاتوری آخوندی اعلام کردند.

منتخبان فرانسوی در این پیام‌ها تأکید کرده‌اند که قیام مردم ایران و استمرار آن در شهرهای سراسر کشور نشان‌دهنده تغییر دوران در راستای برقراری آزادی و دموکراسی در ایران است.

آنها ضمن محکوم‌ کردن جنایات رژیم در داخل و دخالتهای تروریستی آن در منطقه گفتند که مردم ایران

شایسته برخورداری از یک حکومت دموکراتیک و مبتنی بر جدایی دین از دولت هستند.

آنها هم‌چنین با یادآوری حمایت ۱۴هزار شهردار و منتخب فرانسوی از مجاهدان اشرفی و نقش پیشتاز آنها در مبارزه علیه فاشیسم دینی، بر حمایت خود از مقاومت ایران به‌عنوان جایگزین دموکراتیک حاکمیت آخوندی تأکید کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71cc9fa6-459b-4559-9408-0624789c178f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات