728 x 90

همایش بزرگ ایرانیان، حمایت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

انعکاس قلبها و عاطفه‌ها، ۹روز مانده به درخشش عظیم‌ترین گردهمایی ایرانیان در شهر ویلپنت پاریس فرانسه، باز هم اعضای کانونهای شورشی از شهرهای میهن اسیر، حمایت خود را از این همایش سالانه مقاومت ایران، با پخش تراکت و پوستر و دیوارنویسی نشان دادند. این گردهمایی عظیم تلالو آلترناتیو دموکراتیک و سازمان‌یافته این میهن اسیر خواهد بود. تلاش برای تحقق این همایش، قلوب ایرانیان وطن دوست را در سراسر جهان به هم نزدیک و تلاشهایشان را فزون کرده است. برگزاری این همایش، پس از قیام سراسری مردم ایران در دیماه ۹۶و استمرار خیزش و اعتراض مردم در شهرهای مختلف، بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

 

 

گرگان

  • یکی از کانونهای شورشی در شهر گرگان، برای اعلام حمایت خود از همایش بزرگ مقاومت ایران اقدام به نصب پوسترهای مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران بر دیوارهای شهر گرگان نصب کرده است. یکی از اعضای این کانوی شورشی در فیلمی که از اقدامشان فرستاده است به رزمندگان ارتش آزادی درود فرستاد و خود را رزمنده کانون شورشی ۷۵۰معرفی کرده است.

نصب پوستر مریم رجوی توسط کانونهای شورشی گرگان

 

تهران

یکی دیگر از کانونهای شورشی ضمن نصب  پلاکارد، پیامی در حمایت از همایش عظیم ایرانیان در ویلپنت پاریس فرستاده است: خواهر مریم عزیز ما از قلب تهران به شما سلام می‌کنیم. به امید خدا هر چه زودتر دروازه‌های تهران را برای شما و ارتش آزادیبخش باز خواهیم کرد. به تمام هموطنانمان در همایش بزرگ پاریس در سال ۹۷سلام می‌رسانیم.

 

 

نصب پلاکارد و ارسال پیام یکی از کانونهای شورشی تهران بزرگ

هم‌چنین کانون شورشی دیگری از پایتخت اشغال شده، حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان با پخش گسترده پوسترهای ایران آزاد در سطح شهر به نمایش گذاشت.

حمایت کانون شورشی از گردهمایی ایرانیان - تهران

 

یکی دیگر از کانونهای شورشی تهران اقدام به پخش پوسترهای دست‌نوشته‌ای کرد که شعار « ایران آزاد، قیام با کانونهای شورشی و ارتش آزادیبخش » بر آنها به چشم می‌خورد.

پخش تراکتهای ایران آزاد توسط کانونهای شورشی پایتخت

 

کانون شورشی دیگری از تهران در یک اقدام زیبا پلاکارد‌‌ های مزین به تصویر مریم رجوی که بر آنها شعار ایران آزاد – تیر ۹۷– سرنگونی با کانونهای شورشی و ارتش آزادی دیده می‌شود را در اماکن مختلف پایتخت نصب کردند.

نصب پلاکارد مزین به پوستر مریم رجوی توسط کانونهای شورشی تهران

 

مینودشت، گلستان

  • اعضای کانون شورشی مینودشت از استان گلستان نیز حمایت خود را از همایش بزرگ ایرانیان که قرار است ۹تیرماه در پاریس برگزار شود با ارسال تصاویر خود که در آن پوسترهای ایران آزاد را تبلیغ می‌کردند، به نمایش گذاشتند.

حمایت کانونهای شورشی از همایش ایرانیان - مینودشت، گلستان

 

اصفهان

  • یکی از کانونهای شورشی اصفهان نیز فیلمی از فعالیتهای خود در حمایت از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس، فرستاد که حاوی تبلیغ پوستری با شعار « قیام با کانونهای شورشی» است.

پخش پوستر ایران آزاد در حمایت از گردهمایی مقاومت ایران - اصفهان

 

یکی دیگر از کانونهای شورشی اصفهانی نیز اقدام به پخش پوستر ایران آزاد کرد. این اقدام در حمایت از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس انجام شد.

کار تبلیغی کانون شورشی اصفهان

 

داراب

  • کانونهای شورشی ۶۱۴از داراب نیز با ارسال تصاویر اعضایش که پوسترهای متنوعی در حمایت از همایش کهکشان «گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس» در دست گرفته بودند ارسال کرده است که بر آنها شعار «ایران آزاد – قیام با کانونهای شورشی – قیام تا سرنگونی» دیده می‌شود.

حمایت کانون شورشی ۶۱۴ داراب از همایش کهکشان

 

کرج

  • یکی از کانون شورشی ۵۷۰کرج نیز فیلمی از فعالیتهای خود در حمایت از همایش بزرگ مقاومت ایران در پاریس، فرستاد که حاوی تبلیغ پوسترهای ایران آزاد است.

پخش پوستر توسط کانون شورشی ۵۷۰ - کرج

 

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/444ef223-3334-43fc-ae03-3d102dd17dba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات