728 x 90

گرانی مرغ و فاسد شدن نهاده‌های دامی در گمرگ

گرانی مرغ
گرانی مرغ

روزنامه حکومتی وطن امروز پنجشنبه ۳تیر در رابطه با افزایش افسارگسیخته قیمت مرغ و فاسد شدن نهاده‌های دامی در گمرگ نوشت: قیمت مرغ به ۳۰هزار تومان رسید. نهاده‌های دامی در گمرک به‌دلیل عدم تأمین ارز توسط بانک مرکزی فاسد می‌شود.

این روزنامه حکومتی عامل اصلی سیر صعودی قیمت مرغ را که تحت چنبره مافیای اقتصادی است، «ناهماهنگی میان وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی عامل اصلی گرانی مرغ» عنوان کرد و نوشت: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد قیمت مرغ در خرده‌فروشی‌ها به کیلویی ۳۲هزار تومان رسیده است، البته در برخی خرده‌فروشی‌ها به کلی مرغی برای فروش وجود ندارد و برخی فروشگاهها اقدام به فروش قطعه‌قطعه شده مرغ می‌کنند. قیمت هر کیلو مرغ به سبک و سیاق کسانی که آن را به‌صورت قطعه شده می‌فروشند حدود ۵۰هزار تومان است.

وطن امروز در ادامه در پاسخ به یاوه‌گوییهای سران حکومتی که چندین بارعامل گرانی مرغ را ناشی از تحریم‌ها عنوان کرده بودند نوشت: این‌طور که پیداست تحریم داخلی از تحریم خارجی آسیب بیشتری به اقتصاد کشورمان وارد کرده است. بحث دپوی کالاهای وارداتی در گمرکات مربوط به امروز و دیروز نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e26a4ff-ec1e-405b-b7fd-c2e4149b6599"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات