728 x 90

گرامی‌داشت سالروز آزادی مسعود رجوی – آتش زدن نمادهای رژیم آخوندی و دیوار نویسی توسط کانونهای شورشی ایران در مشهد، سبزوار، تهران، رشت، سلماس، خرم‌آباد، ورامین و اصفهان، سمنان، کرمانشاه، خاش، کرج و ایذه

فعالیت کانونهای شورشی ایران بمناسبت ۳۰ دی
فعالیت کانونهای شورشی ایران بمناسبت ۳۰ دی

گزارشی از فعالیت کانونهای شورشی مجاهدین در شهرهای مختلف ایران

آتش زدن بنر حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای در مشهد

اعضای کانون شورشی ۹۹۱ مشهد در تاریخ بیست و چهارم دیماه ۹۷ در یک حرکت انقلابی، به‌ مناسبت سالروز آزادی مسعود رجوی از زندان، بنر تبلیغی حاوی تصویر منحوس خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع را به آتش کشیدند. اعضای این کانون شورشی از عمل شجاعانه خود فیلم تهیه و ارسال کردند. این کانون شورشی تراکتی « خامنه‌ای بدونه به‌زودی سرنگونه – درود بر رجوی – ۳۰ دی مبارک» را در محل عملیات خود بر جای گذاشت.

 

به آتش کشیدن بنر تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز در سبزوار

اعضای کانون شورشی ۵۰۰ سبزوار نیز طی یک عملیات جسورانه که در تاریخ بیست‌ و‌ پنجم دیماه ۹۷ انجام شد بنر حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را به آتش کشیدند، اعضای این کانون حین انجام عملیات خود شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی سر دادند.

 

تخریب تصاویر منحوس خمینی و خامنه‌ای در سلماس و تهران

اعضای کانون شورشی ۴۵۶ سلماس (آذربایجان غربی) نیز تصاویر خمینی دجال و خامنه‌ای خونریز را به با کشیدن ضربدر تخریب کردند، تراکت « مسعود رجوی چشم امید ملت ایران – مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی» در محل عملیات این کانون شورشی قرار داده شد.

اعضای کانون شورشی اشرف ۹۵۰ تهران نیز با شعارنویسی روی پوستر ولی‌فقیه ارتجاع آن‌را تخریب کردند. یکی از اعضای این کانون شورشی گفت «درود بر مجاهدین خلق، زنده باد ارتش آزادیبخش ملی، مرگ بر خامنه‌ای یزید زمانه».

 

نصب پوستر مریم رجوی در تهران و دیوارنویسی در رشت

اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی با زیر نویس «مریم رجوی: اعتراضات تضاهرات و خیزش‌ها ی اقشار مختلف مردم دوشادوش کانونهای شورشی تا پیروزی نهایی ادامه می‌یابد» کردند.

یکی از کانونهای شورشی رشت نیز اقدام به دیوارنویسی شعارهای « مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی – مرگ بر جمهوری آخوندی – مرگ بر سپاه – مرگ بر حکومت آخوندی مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر دیکتاتور – مرگ بر اصل ولایت فقیه » در اماکن مختلف شهر رشت کردند.

 

دیوارنویسی در تهران، خرم‌آباد، ورامین و اصفهان

یکی از کانونهای شورشی تهران نیز اقدام به نوشتن شعار سیدعلی حیا کن سلطنت رو رها کن کرد.

همچنین تراکتی حاوی ۱۰ماده منشور مریم رجوی برای ایران آزاد توسط اعضای یکی از کانونهای شورشی تهران دستنویس و نصب شد.

اعضای یکی دیگر از کانونهای شورشی تهرانی نیز اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای در اماکن مختلف تهران کردند.

در خرم‌آباد نیز اعضای کانونهای شورشی این شهر اقدام به دیوارنویسی شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی کردند.

اعضای یکی از کانونهای شورشی ورامین نیز شعارهای درود بر رجوی مرگ بر خامنه‌ای – درود بر مجاهدین خلق – مرگ بر خامنه‌ای دجال را در اماکن مختلف شهر دیوارنویسی کردند.

در اصفهان نیز اعضای کانون شورشی ۳۶۲ در گرامی‌داشت سالگرد شهدای قیام ۹۶ شعار نه آخوند نه قزاق مصدق روحت شاد درود بر رجوی را دیوارنویسی کردند.

 

دیوارنویس در سمنان، کرمانشاه، خاش، کرج و ایذه

شعار مرگ بر خامنه‌ای توسط اعضای کانونهای شورشی سمنان در اماکن مختلف شهر دیوارنویسی شد.

در کرمانشاه نیز اعضای کانونهای شورشی شعار مرگ بر خامنه‌ای را دیوارنویسی کردند.

اعضای کانونهای شورشی خاش نیز جمله‌های «مسعود رجوی: سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است – آتش قیامها خاموشی نمی‌پذیرد» را دیوارنویسی کردند.

شعار مرگ بر خامنه‌ای – درود بر رجوی نیز در شهر کرج دیوارنویسی شد.

در ایذه نیز تراکت «حکومت آخوندی سرنگون» توسط کانونهای شورشی این شهر نصب شد

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9d07b07-948d-4177-a04c-efc957d3d7f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات