728 x 90

گرامیداشت حماسه ۱۹بهمن ۶۰توسط کانون‌های شورشی ایران در تهران، مشکین شهر، کرمانشاه، زاهدان، بلوچستان، شیراز، یاسوج، اهواز، بجنورد و قم

حماسه ۱۹ بهمن ۶۰ - فعالیت کانونهای شورشی ایران
حماسه ۱۹ بهمن ۶۰ - فعالیت کانونهای شورشی ایران

گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران به‌ مناسبت حماسه ۱۹بهمن ۶۰:

ادای احترام در زیارتگاه کانون‌های شورشی

اعضای کانون‌های شورشی با گل گذاری و گذاشتن تراکت «با هزاران درود بر شما قهرمانان مجاهد که در برابر پیکر غرقه به خون موسی و اشرف و یارانشان جانانه ایستادید و با احترام به آن شهیدان به دستور لاجوردی دژخیم به‌ شهادت رسیدید» بر مزار شماری از شهیدان که به‌خاطر ادای احترام به پیکر قهرمانان شهید حماسه ۱۹بهمن ۶۰تیرباران شده بودند ادای احترام کردند.

 

برافراشتن تصاویر سردار موسی و اشرف زنان مجاهد در تهران

یکی از کانون‌های شورشی در تهران به‌ مناسبت سالگرد حماسه ۱۹بهمن ۱۳۶۰(عاشورای مجاهدین) در یک حرکت جمعی پلاکاردی از تصاویر اشرف رجوی و موسی خیابانی که بر آن نوشته شده بود خون شهدای ۱۹بهمن عاشورای مجاهدین زنده و جاویدان است را برافراشته کردند. اعضای این کانون شورشی در پیامشان گفتند « سالگرد عاشورای مجاهدین گرامی باد – خون اشرف می‌جوشد مریم می‌خروشد.

اعضای یکی دیگر از کانون‌های شورشی تهران نیز ضمن برافراشتن پوسترهای اشرف رجوی و موسی خیابانی گفتند « ۱۹بهمن سالگرد عاشورای خونین مجاهدین گرامی باد – راه موسی و اشرف ادامه دارد.

اعضای کانون شورشی زهرا فلاحتی نیز در یک حرکت جمعی در تهران ضمن بلند کردن پوسترهایی از سردار شهید خلق موسی خیابانی و اشرف زنان مجاهد خلق شهید اشرف رجوی و پارچه نوشته‌ای با مضمون « سالگرد ۱۹بهمن عاشورای مجاهدین گرامی باد» شعار دادند خون شهیدانمان رنج اسیرانمان در تو گره می‌خورد رجوی قهرمان»

اعضای کانون شورشی ۹۶۸ تهران نیز در پیامی به‌ مناسبت سالگرد ۱۹ بهمن، عاشورای مجاهدین گفتند «برادر مسعود ما برای انجام فرامین شما حاضر حاضریم». اعضای این کانون شورشی بر تراکتی نوشته بودند «ای اشرف و ای موسی ما رزم آوران قیام ادامه دهندگان راه سرخ فام شما هستیم».

اعضای کانون‌های شورشی دیگری از تهران نیز سالگرد حماسه ۱۹ بهمن ۶۰ را با بلند کردن تراکت یا چیدن میز یادبود یا نصب پوستر تصاویر شهدای مجاهد خلق در ۱۹ بهمن که بر آن جمله زیبای «تمام ثروت این قبیله کتابی‌ست که نام تو امروز دیباچه هر فصل آن است اشرف! و رسم تو موضوع آن موسی! گلها می‌پوسند اما گل نامتان و بوته‌هایی که در کنار شما گل دادند هر روز عطر می‌پراکنند. بادها می‌ایستند، فرو می‌خوابند اما نسیم همیشه وزان جان توفانی‌ست که شما تندرش بودید».

کانون شورشی ۸۷۶ تهران نیز اقدام به نصب پوسترهای مسعود رجوی و مریم رجوی کردند که جمله سالگرد ۱۹بهمن عاشورای مجاهدین گرامی باد بر آن بچشم می‌خورد.

کانون شورشی ۸۲۴ نیز با نصب پوسترهای اشرف و موسی که جمله « سالگرد حماسه عاشورای مجاهدین، در ۱۹بهمن سال ۱۳۶۰و شهادت اشرف و موسی گرامی باد» این حماسه تاریخی را گرامی‌داشتند.

 

گرامی‌داشت حماسه ۱۹بهمن ۶۰، عاشورای مجاهدین در تهران، مشکین شهر و کرمانشاه

اعضای یکی از کانون‌های شورشی تهران اقدام به نصب پوسترهایی از اشرف و موسی خیابانی با زیر نویس «ای اشرف و ای موسی ما رزم‌آوران قیام ادامه دهندگان را سرخ قیام شما هستیم» کردند.

یکی از اعضای کانون‌های شورشی تهران نیز در منطقه بازار بزرگ تهران، با در دست داشتن پوستری از اشرف و موسی گفت « ۱۹ بهمن عاشورای مجاهدین را گرامی ‌می‌داریم». یکی دیگر از اعضای کانون شورشی با نصب پوستر موسی و اشرف گفت «تا زنده‌ایم راه شما را ادامه می‌دهیم – سرنگونی سرنگونی سرنگونی تا آزادی – مرگ بر ولایت فقیه درود بر رجوی». عضو کانون شورشی دیگری در مترو ۱۵ خرداد تهران ضمن نصب پوستری از اشرف رجوی و موسی خیابانی، گفت «عاشورای ۱۹ بهمن مجاهدین را گرامی می‌داریم حاضر حاضر حاضر».

اعضای کانون شورشی دیگری نیز، پوسترهایی از مریم رجوی را در اماکن مختلف پایتخت نصب کردند. در زیر پوسترهای نصب شده این جمله مریم رجوی بچشم می‌خورد، اشرف و موسی در حماسه عقیدتی و میهنی عاشورای مجاهدین در ۱۹ بهمن ۱۳۶۰ منطق حسینی«فدای حداکثر» و مقاومت و پاکبازی تمام‌عیار را در وسیعترین ابعاد به خلق قهرمان ایران و رشیدترین فرزندان آن آموختند.

در مشکین شهر نیز شعار خون شهدای عاشورای مجاهدین زنده و جاویدان است توسط اعضای یکی از کانون‌های شورشی در اماکن مختلف این شهر دیوارنویسی شد.

اعضای کانون شورشی ۳۵۳ کرمانشاه نیز اقدام به نصب پوسترهایی از ادای احترام مریم رجوی به شهدای عاشورای مجاهدین کردند که جمله‌ای اشرف و ای موسی ما رزم‌آوران قیام ادامه دهندگان راه سرخ فام شما هستیم در زیر آنها بچشم می‌خورد.

 

گرامی‌داشت عاشورای مجاهدین در زاهدان، بلوچستان، شیراز، یاسوج، اهواز، بجنورد و قم

اعضای کانون شورشی ۱۵۵ زاهدان در یک حرکت جمعی ضمن بلند کردن پلاکاردی از تصاویر شهدای حماسه ۱۹ بهمن ۶۰ که جمله « درود بر برادر مسعود و مریم رجوی» بر آن نقش بسته بود گفتند «سالگرد ۱۹ بهمن شهادت اشرف رجوی و موسی خیابانی گرامی باد، حاضر حاضر حاضر».

اعضای یکی از کانون‌های شورشی بلوچستان اقدام به دیوارنویسی جمله سالگرد ۱۹ بهمن عاشورای مجاهدین گرامی باد کردند.

در شیراز نیز اعضای کانون‌های شورشی اقدام به نصب پوسترهایی از سردار موسی و شهید اشرف رجوی کرده سالگرد ۱۹ بهمن عاشورای مجاهدین را گرامی داشتند.

در یاسوج نیز اعضای کانون‌های شورشی در گرامی‌داشت حماسه ۱۹بهمن ۶۰پوسترهای اشرف رجوی و موسی خیابانی را نصب کردند.

جمله سالگرد نوزده بهمن عاشورای مجاهدین گرامی باد توسط اعضای کانون‌های شورشی اهواز نیز دیوارنویسی شد.

در بجنورد نیز یکی از اعضای کانون‌های شورشی با در دست گرفتن تراکتی گفت «ای اشرف و ای موسی ما ادامه دهندگان راه شما هستیم».

اعضای کانون‌های شورشی قم نیز با نصب پوسترهای سردار شهید خلق موسی خیابانی و اشرف زنان مجاهد اشرف رجوی حماسه ۱۹ بهمن ۶۰ را گرامی داشتند.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3927d08b-9d18-45fa-a733-04d839c0e135"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات