728 x 90

گرامیداشت استاد شجریان همچنان ادامه دارد

استاد شجریان
استاد شجریان

-شعارنویسی در مورد شجریان

-شعارنویسی در مورد شجریان

-شعارنویسی در مورد شجریان

افزایش ساعت کار آرامگاه فردوسی تا روز هفتم شجریان

روز دوشنبه ۲۱مهر، مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس اعلام کرد که ساعت کار آرامگاه فردوسی افزایش یافت.

مدیر پایگاه میراث فرهنگی توس در اطلاعیه‌یی که برای کلیه هتل‌های مشهد ارسال شده تصریح کرده است:

ساعت کار مجموعه فرهنگی تاریخی آرامگاه فردوسی به‌منظور رفاه حال مردم و علاقمندان افزایش یافت و ساعت فعالیت مجموعه تا ساعت ۱۹ تعیین شده است.

وی در این اطلاعیه افزوده است: افزایش ساعت کار تا روز مراسم هفتم مرحوم استاد شجریان است و پس از آن به‌حالت عادی برمی‌گردد.

یک هتل‌دار در مشهد روز دوشنبه درباره تردد توریست‌ها به آرامگاه فردوسی گفت: «از روز یکشنبه ظهر مجدداً تردد مردم و توریست‌ها به آرامگاه فردوسی روال عادی پیدا کرده اما اقدامات امنیتی زیادی در این منطقه ایجاد شده است.

وی گفت: مسافران هتل ما روز یکشنبه عصر برای دیدار آرامگاه فردوسی و مزار شجریان رفتند و امروز هم آرامگاه باز است و دارند برای دیدار می‌روند».

حضور مردم بر سر مزار استاد شجریان

از ساعات اولیه صبح یکشنبه ۲۰مهر که ورود به محل مقبره استاد شجریان آزاد شد مردم دسته‌دسته برای زیارت مقبره وی و بزرگداشت یاد وی بر سر مزار او حاضر شدند.

تندیس استاد شجریان اثر آقای آرین شنیتا مجسمه ساز ایرانی

آواز یکی از شاگردان شجریان بعد از شنیدن خبرفوتش

روز یکشنبه ۲۰مهر از ساعات اولیه صبح که ورود به محل مقبره استاد شجریان آزاد شد مردم دسته‌دسته برای زیارت مقبره وی و بزرگداشت یاد وی بر سر مزار او حاضر شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e415dfb-6dd3-4311-a0d8-aaeabc5d375a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات