728 x 90

گل گذاری وتجدید عهد با قهرمانان سربدار قتل‌عام ۶۷

تجدید عهد با قهرمانان سربدار
تجدید عهد با قهرمانان سربدار

در سی‌امین سالگرد قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی مجاهد خلق به فرمان خمینی دجال که به دست کارگزاران وحشی رژیم ضدبشر ولایت فقیه هم‌چون خامنه‌ای به اجرا در آمد کانونهای شورشی در شهرهای مختلف ایران دست به فعالیت‌ زده و با نصب پوستر و گل گذاری بر مزار آنان ضمن ادای احترام با آنها تجدید عهد کردند.

کانونهای شورشی به‌عنوان شرط قیام و خیزش مردم و تحقق سرنگونی تمامیت رژیم پلید ولایت فقیه هم‌چنان به فعالیتهای خود ادامه می‌دهند و این عامل ابراز وحشت بی‌پایان سران و کارگزاران رژیم ضدبشری ولایت فقیه شده است.

 

 

نصب پوستر مریم رجوی و پلاکارد یادبود قتل‌عام ۶۷در تهران

اعضای کانونهای شورشی تهران، در سی‌امین سالگرد شهادت بیش از ۳۰هزار زندانی سیاسی مجاهد خلق طی قتل‌عام ۶۷اقدام به نصب پوسترهایی از مریم رجوی در خیابانهای آرژانتین و بزرگراه آزادگان کردند. زیر پوسترها جملات: مرگ بر خامنه‌ای قاتل ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷– سالگرد قتل‌عام ۳۰هزار زندانی مجاهد گرامی باد دیده می‌شد.

کانون شورشی ۳۱۳تهران نیز پلاکاردی در اتوبان همت نصب کردند که بر آن جمله‌ای از مریم رجوی با مضمون «با وجود گذشت سی سال از قتل‌عام ۶۷، آنها از یادها نرفته‌اند بلکه وجدان بیدار و رزمنده جامعه ایرانند» به چشم می‌خورد.

 

گل گذاری بر مزار شهدای قتل‌عام ۶۷در تهران و لاهیجان

اعضای کانون شورشی ۳۱۳تهران برای تجدید عهد با قهرمانان سربدار قتل‌عام ۶۷در قطعه ۹۹بهشت زهرا حاضر شده و بر مزار شهدا گل گذاری کردند. یک از اعضای این کانون شورشی گفت: اینجا بهشت زهراست قطعه ۹۹، آرامگاه جمعی تعدادی از شهدای قتل‌عام سال ۶۷، خون شهیدان ما رنج اسیران ما در تو گره می‌خورد رجوی قهرمان. بر تراکتی که زیر گلها قرار داده شده بود نوشته، به یاد شهیدان قتل‌عام ۶۷، باز می‌آییم، آتش جواب آتش دیده می‌شد.

یکی از اعضای کانون شورشی لاهیجان، بر سر مزار مجاهد شهید علا کوشالی گفت، اینجا مزار علا عزیز است که نام و نشانی ندارد عکس خودش و خانواده‌اش را با پنج شاخه گل رز گذاشتم تا شاید تسلای خاطر بازماندگانش باشد، روح مادر کوشالی شاد، روح تمام وطن پرستان شاد. در سالگرد شهادتش خیلی چیزها از او شنیده‌ایم یک قهرمان واقعی، ورزشکار، با سواد

 

تجدید عهد و نصب پوستر شهدای قتل‌عام در تهران و تنکابن

یکی از اعضای کانون شورشی در تهران با نصب تصویر شهیدی گفت، من مجاهد شهید شکر محمد زاده هستم، پرستار زحمت کشی که در سال ۶۷به دستور خمینی دجال به‌شهادت رسیدم، اینک در سی‌امین سالگرد قتل‌عام سال ۶۷رود خروشان خون شهیدان تیشه بر ریشه دژخیمان خواهد زد و آزادی را به مردم ایران هدیه خواهد کرد، مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی زنده باد ارتش آزادیبخش ملی ایران.

کانونهای شورشی تنکابن نیز با نصب پوستر‌هایی از این قهرمانان شهید در اماکن مختلف یاد آنها را گرامی داشته با آنان تجدید عهد کردند

 

اصفهان، تبریز و ارومیه – نصب پوستر قهرمانان سربدار قتل‌عام ۶۷

یکی از کانونهای شورشی اصفهان با نصب پوسترهایی از شهدای قتل‌عام که بر آنها جمله «خون ۳۰هزار شهید قتل‌عام شده در قیام دیماه و قیام شهرها، تا سرنگونی خامنه‌ای و روحانی جنایتکار می‌جوشد» دیده می‌شد با این قهرمانان تجدید عهد کردند.

یکی از اعضای کانون شورشی تبریز نیز که به آرامگاه وادی رحمت رفته بود گفت، «مرگ بر خامنه‌ای قاتل، قاتل ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷».

کانون شورشی دیگری از ارومیه نیز با نصب تراکت مرگ بر خامنه‌ای قاتل سی هزار زندانی سیاسی شصت و هفت، با این قهرمان شهید تجدید عهد کردند

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0dd69cf-ce6b-44e7-b082-f4b38821c168"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات