728 x 90

کیهان خامنه‌ای:‌ یک خبرنگار همراه ظریف، به ایران برنگشت

ظریف و امیر توحید فاضل
ظریف و امیر توحید فاضل

کیهان خامنه‌ای امروز ۳شهریور ۹۸خبر داد:‌

امیر توحید فاضل در جریان سفر ظریف به نروژ، درخواست پناهندگی کرد و با هیئت خبرنگاران  وزیر خارجه مراجعت نکرده است. او دبیر سیاسی خبرگزاری موج معرفی شده اما مرور سوابق وی نشان می‌دهد که با خبرگزاری ایرنا و برخی روزنامه‌ها  مانند شهروند همکاری می‌کرده است.

کیهان در حالی که باند روحانی را اصلاح طلب می نامید نوشت: این خبرنگار حتی بارها با روزنامه‌نگارهای اصلاح‌طلب بیانیه‌های مشترکی را امضاء کرده است.

برخی از رسانه های حکومتی و همکاران این خبرنگار اعلام کردند وی  در سوئد پناهنده شده است

این خبرنگار ، بدون تکذیب یا تایید شایعات مربوط به پناهندگی اش در سوئد در توییتر خود نوشت: هر کسی حق دارد برای زندگی خود تصمیم بگیرد. هیچ کس از آینده خبر ندارد. تنها کوته مغزانند که بدون اطلاع حرف می‌زنند.

رسانه های حکومتی نوشتند:‌ امیر توحید فاضل منتشرکننده فهرست جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای بود که در آن، احتمال دوتابعیتی بودن برخی از اعضای دولت ایران از جمله حسن روحانی، ، سعید نمکی، وزیر بهداشت و معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور  در امور زنان و خانواده مطرح شده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25fe67c9-788f-4d1f-af67-cf4aa311ee7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات