728 x 90

کوین مک‌کارتی رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا: حرکت رژیم ایران به سوی بمب اتمی را متوقف می‌کنیم

کوین مک کارتی
کوین مک کارتی

کوین مک‌کارتی نماینده و رهبر اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا بر مقابله با جاه‌طلبیهای اتمی رژیم ایران تأکید کرد.

مک کارتی در یک پیام توئیتری نوشت: « توافق اتمی ایران توسط اوباما یک فاجعه تمام‌عیار بوده و با رو شدن آخرین افشاگریها، این مسأله بیش از همیشه روشن و واضح است. در همکاری با رئیس‌جمهور آمریکا ما به استفاده از تمامی ابزاری که در اختیار داریم ادامه خواهیم داد تا حرکت رژیم ایران بطرف توانایی اتمی را متوقف سازیم.»

 

 

علی‌اکبر صالحی: راه‌اندازی سانتریفوژهای پیشرفته

علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم روز چهارشنبه ۲۷تیر۹۷ از تکمیل کارخانه تولید روتور جهت استفاده در سانتریفوژهای پیشرفته برای رسیدن به ۱۹۰هزار سو غنی‌سازی مد نظر خامنه‌ای خبر داد و گفت:‌

ما قبلاً این کارخانه رو قبلاً برای این‌که هفت هشت سال آینده بسازیم ما در حین مذاکره که داشتیم صحبت می‌کردیم خوب یک کارخانه‌ای رو ساختیم ولی بکار نبستیم، بکار نگرفتیم توجه می‌فرمایید من همین مقدار عرض می‌کنم، حضرت آقا کاملاًً تو جریانند ما آنزمان اطلاعات لازم رو خدمت ایشون می‌دادیم الآن که دستور دادن این کارخانه کاملاًً الآن دیگه به راه است و سرپاست خوب این کارخانه چقدر ظرفیت داره؟ ظرفیت اسمی‌اش و نهایی‌اش حدود ۶۰سانتریفوژ آی ار سیکس در روزه من یکبار گفتم آی آر سیکس ما چقدر ظرفیت غنی‌سازی‌اش است قدرت غنی‌سازی‌اش است؟ یک ماشین آی آر سیکس ده سو؛ ۶۰تا ضربدر ده سو میشه روزی چقدر میشه ۶۰۰سو ما می‌توانیم روزی ۶۰۰سو تو این کارخانه روتورهای مورد نظر را تولید بکنیم حالا ما ۱۹۰هزار سو می خواهیم.

 

خبرگزاری رویتر درباره اقدام جدید حکومت آخوندی نوشت: این اقدام تشدید کننده مناقشات میان آمریکا و رژیم ایران بر سر فعالیتهای اتمی خواهد بود.

 

توافق احمقانه اوباما با رژیم ایران

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا طی مصاحبه‌یی با تلویزیون فاکس‌ نیوز توافق اتمی را یک توافق احمقانه با رژیمی نابکار دانست. رژیمی که دنبال بقای خود است.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت:‌

به ما مجدداً ًدر سراسر جهان احترام می‌گذارند به رژیم ایران نگاه کنید آنها دیگر در مورد این‌که خاورمیانه را می‌گرید حرفی نمی‌زنند! من آن توافق احمقانه را که اوباما با آنها بست لغو کردم. رژیم ایران دیگر چشم به مدیترانه نمی‌دوزد آنها باید از سرزمینهای زیادی بگذرند تا به آنجا برسند آنها به‌دنبال بقای خود هستند! ولی من به شما می‌گویم که یک روزی به‌زودی بر می‌گردند و خواستار مذاکره می‌شوند و ما توافق می‌کنیم. آنها بسیار نابکار بودند و باید متوقف می‌شدند. من توافق را لغو کردم و فکر می‌کنم اکنون برای آمریکا احترام بیشتری قائلند.

 

 

مطالب مرتبط

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e28816d0-3ec6-4951-bb3c-40c1e75f3882"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات