728 x 90

کوین مک کارتی: رژیم ایران میلیاردها دلار هزینه دامن زدن به تروریسم در سراسر جهان کرده است

کوین مک کارتی
کوین مک کارتی

کوین مک کارتی رهبر  جمهوریخواه اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه 17اردیبهشت 97 در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفت: رژیم  ایران نه تنها میلیاردها دلار از امضا توافق اتمی به‌دست آورده است بلکه آن را خرج دامن زدن به تروریسم در سراسر جهان می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که ضرب الاجل 12مه در مورد توافق اتمی رژیم ایران نزدیک است آیا شما به‌عنوان رهبر اکثریت راضی هستید که 12مه برسد و رئیس‌جمهور بگوید من توافق اتمی را تمدید نمی‌کنم؟ گفت:‌ من بسیار راضی هستم، پرزیدنت در حال بررسی آن و همه جوانب آن است نگاه کنید که کاندولیزا رایس وزیر خارجه سابق اخیراً چه چیزی  گفت، او گفت که هرگز این توافق را امضا نمی‌کرد او همچنین گفت که اگر از این توافق خارج شویم آخر جهان نخواهد بود.  کاری که  رژیم ایران در این توافق انجام می‌داده است و این‌که چرا این توافق به این میزان بد است، این است که نه تنها آنها میلیاردها دلار پول دریافت کردند بلکه آنها آن را صرف گسترش تروریسم در سراسر جهان کرده‌اند، آنها می‌توانند در انتهای این توافق دارای تسلیحات اتمی گردند، آنها به آزمایش موشکهای بالستیک خود ادامه می‌دهند و آنها آزادی بیشتری در این جهان ایجاد نمی‌کنند، کسی باید علیه آنها بلند شود. اگر ما از توافق اتمی خارج شویم ابعاد اقتصاد آنها در قیاس با ابعاد اقتصاد ما، به‌نظر من اروپا قبل از این‌که نگران اقتصاد  ایران باشد از ما دنباله‌روی خواهدکرد. به انقلاب خود آنها در داخل ایران فکر کنید جوانان از هزینه شدن این پول در اطراف جهان برای گسترش تروریسم وقتی که آنها باید متمرکز اقتصاد خودشان باشند، سرخورده هستند. زمان آن  فرا رسیده است که کسی در مقابل آنها بایستد. این توافق بدی از اول بوده است، تاریخ نشان خواهد داد که این توافق بدی بوده است و من از این‌که رئیس‌جمهور در حال بررسی تمامی گزینه ها  است، تشکر می‌کنم.  

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b2ebf02f-71bc-4354-8509-bc415ca17b11"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات