728 x 90

کوشنر: کارزار فشار حداکثری بسیار مؤثر بوده و رژیم ایران عملاً ورشکسته شده است

جرد کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ
جرد کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ

جرد کوشنر مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه۱۱ شهریور در گفتگو با نشریه نشنال گفت: «ایران در نتیجه کارزار موفق فشار حداکثری «اساسا ورشکسته شده است».
وی در این گفتگو با اشاره به سیاست‌های مداخله‌جویانه رژیم ایران در منطقه اضافه کرد: « اگر به جایگاه امروز رژیم ایران نگاه کنید، می‌بینید هر جا که آنها هستند، یک نمایش وحشتناک برقرار است. درست همان جا در یمن بودند و یمن بی‌ثبات شده است. آنها در سوریه فعالیت می‌کردند،‌ در عراق فعالیت می‌کردند، که آنجا نیز بی‌ثبات شده است. آنها جای پایی قوی در لبنان دارند و شما می‌بینید که آن جا چه اتفاقی برای دولت افتاده است.»


وی در ادامه افزود: «رئیس‌جمهوری درباره اولویت‌های اصلی آمریکا و دولتش به‌طور کافی روشن بوده است و یکی از اولویت‌های اصلی آن، برخورد با رفتارهای بی‌ثبات کننده رژیم ایران است.»
مشاور ارشد رئیس‌جمهور آمریکا در پایان با اشاره به تصمیم این کشور به بازگرداندن تحریم‌ها و استفاده از مکانیسم ماشه گفت: « مسیر بازگرداندن فوری قطعنامه‌های مربوط به اعمال تحریم‌ها به‌خاطر همه کارهای شریرانه و بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه، و دست‌کم قصد انجام آنها، روشن است و این چیزی است که ما به‌شدت آن را دنبال می‌کنیم.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/97eb809e-fbd2-4614-b077-6a76afc784e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات