728 x 90

کنگره آمریکا - ثبت رسمی بیانیه خانم مریم رجوی درباره لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا

خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران گنجاندن سپاه سرکوبگر پاسداران در لیست سازمانهای تروریستی خارجی را خواست دیرین و برحق مقاومت ایران و لازمهٔ امنیت و صلح و ثبات در خاورمیانه یک گام مبرم و ضروری برای پایان دادن به جنگ و تروریزم در منطقه و جهان توصیف کرد.

خانم رجوی افزود: این اقدام که باید مدتها پیش صورت می‌گرفت اکنون بایستی با لیست‌گذاری وزارت اطلاعات فاشیسم دینی حاکم بر ایران تکمیل شود.

سپاه پاسداران که حتی اسم ایران در نام رسمی آن وجود ندارد، نیروی اصلی حفظ نظام ولایت ‌فقیه، ارگان محوری قهر و سرکوب، عامل اصلی جنگ‌افروزی و صدور تروریسم و متصدی پروژه دستیابی به سلاح اتمی و پروژه‌های موشکی رژیم است. سپاه بخش اعظم اقتصاد ایران را در کنترل دارد. بی‌جهت نیست که فاشیزم دینی حاکم بر ایران و حامیان و مزدورانش از لیست‌گذاری سپاه به‌شدت وحشت کرده‌اند.

خانم رجوی تأکید کرد اگر در دهه‌های گذشته سیاست فاجعه‌آمیز مماشات تا این حد برای ملایان و سپاه پاسداران آنها آزادی عمل قائل نبود، فاشیسم دینی حاکم بر ایران نمی‌توانست عراق و سوریه و لبنان و یمن و افغانستان را به خاک و خون بکشد.

وی با تأکید بر این‌که اتحادیه اروپا نیز باید به‌خاطر مردم ایران و صلح و امنیت در این منطقه از جهان، تمامیت سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد، افزود راه‌حل قطعی برای خلاصی از فاشیسم دینی، تغییر خلافت نامشروع دینی تحت نام شیعه و اسلام به دست مردم و مقاومت ایران است.

خانم رجوی بار دیگر از جانب مقاومتی که از سال۱۳۶۰ همواره خواهان تحریم تسلیحاتی و نفتی دیکتاتوری دینی بوده است، ضرورت اقدامات زیر را خاطرنشان کرد:

۱-به‌رسمیت شناختن حق مردم و مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشیسم دینی و دستیابی به آزادی.

۲- قرار دادن وزارت اطلاعات آخوندها و سایر ارگانهای سرکوب و صدور تروریسم و بنیادگرایی در لیست تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا و اتحادیه اروپا.

۳- اخراج مزدوران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از آمریکا و اروپا.

۴- ارجاع پرونده نقض حقوق‌بشر و قتل‌عام زندانیان سیاسی به شورای امنیت ملل ‌متحد و دادگاه بین‌المللی.

۵-اخراج رژیم نامشروع ملایان از ملل ‌متحد و به‌رسمیت شناختن نمایندگی مقاومت عادلانه مردم ایران.

۶- اخراج عملی فاشیسم دینی حاکم بر ایران و نیروهای آن از سوریه، عراق، یمن، لبنان و افغانستان.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2228d421-e1c5-4721-b6a6-a396e7b87b5d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات