728 x 90

کنوانسیون ایران آزاد در رسانه‌های بین‌المللی + فیلم

شرکت کنندگان در کنوانسیون ایرانیان خواستار حکومتی دموکراتیک شدند
شرکت کنندگان در کنوانسیون ایرانیان خواستار حکومتی دموکراتیک شدند

تلویزیون الغد: کنوانسیون  ایرانیان درباره نقض حقوق بشر و دخالت رژیم ایران در امور کشورها

 

 تلویزیون الغد  گفت:‌  تهدیدات ناشی از پرونده اتمی رژیم  ایران و به هدر دادن اموال مردم ایران و نقض حقوق بشر و دخالت در امور کشورها، مسائلی است که در کنوانسیون اپوزیسیون ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. هدف  این کنفرانس همانطوریکه سازماندهنگانش می گویند آگاهی دادن به آمریکایی ها نسبت به فعالیت های مشکوک رژیم ایران و دادن اطلاعات مربوط به تعداد زندانی ها و مزدوران تهران است که  در بی ثبات کردن و دخالت در امور کشورها نقش دارند.

علی صفوی عضو شورای ملی مقاومت ایران به تلویزیون الغد گفت:‌‌رژیم ایران با یک اپوزیسیون قوی و فعال در داخل مواجه است همچنین با سیاست جدید جامعه جهانی در باره پرونده اتمیش مواجه است. در مقابل همه اینها ایرانیان باید متحد شوند تا اینکه این رژیم سرنگون بشود.

 الغد افزود: در این کنفرانس تعدادی از ایرانیانی شرکت داشتند که رژیم ایران آنها را قبلا بدلیل شرکت در تظاهرات مسالمت آمیز و یا مخالفت شان با عملکردهای رژیم زندانی کرده بودند آنها از جامعه جهانی خواستند بخصوص اروپا که در روابط شان با رژیم ایران تجدید نظر کنند.

میترا سامانی زندانی سیاسی سابق به الغد گفت: روشن است که این رژیم در امور سوریه و یمن و عراق و لبنان دخالت می کند و تلاش کرده است که مخالفینش را از بین ببرد و ما خواستار سرنگونیش هستیم تا اینکه جهان بداند که چه میزان زیان به همه رسانده است

امیر بلورچی سخنگوی کنوانسیون ایرانیان در آمریکا گفت: رژیم ایران رسما دوران اوباما را دوران طلائی توصیف می کند زیرا که پول به آن رسانده است و درجهان به آن رسمیت داده است و نسبت به عملکردهایش چشم پوشی کرده است لذا ما درس گرفتیم وفشار می آوریم تا اینکه این تراژدی تکرار نشود

تلویزیون الغد در پایان گفت: کنوانسیون اپوزیسیون ایران در واشینگتن تنها هدفش افشای عملکردهای رژیم ایران نبود بلکه همچنین فراخوان برای تغییر کامل این رژیم بود تا اینکه صلح و امنیت جهانی تضمین داشته باشد.

 

پولیتکو:‌  رودی جولیانی در کنوانسیون ایرانیان گفت ترامپ به تغییر رژیم در ایران متعهد است

پولیتکو 15 اردیبهشت97:‌ رودی جولیانی روز شنبه تغییر رژیم در ایران را پی گرفت و گفت دونالد ترامپ متعهد به تغییر رژیم ایران است همانگونه که ما هستیم.

رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک بعد از اینکه در کنوانسیون ایرانیان سخنرانی کرد به خبرنگاران گفت تغییر رژیم ایران تنها راه صلح برای خاورمیانه است و از توافق اسراییل و فلسطین مهمتر است.

 

فاکس نیوز: رودی جولیانی در کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن سخنرانی کرد

تلویزیون فاکس‌نیوز شب گذشته 15اردیبهشت 97 سخنرانی شهردار رودی جولیانی را در کنوانسیون ایران آزاد برای دموکراسی و حقوق‌بشر  به‌طور زنده پخش کرد
رودی جولیانی گفت: 
ما این جا به‌عنوان جمهوریخواه یا دموکرات ا نیستیم، ما این جا هستیم زیرا عاشق آزادی هستیم.
ما اکنون  می‌توانیم آن را بو کشیده و ببینیم، ما همیشه می‌توانیم در مردمی که در پاریس جمع می‌شوند عشق به آزادی را ببینیم. 
من آن را از نزدیک  دوماه پیش در آلبانی دیده‌ام. شما افرادی را می‌بینید که زمانی که در آزادی  زندگی می‌کنند چه کاری می‌توانند انجام دهند، چقدر بیشتر می‌توانند سازماندهی کنند.  آنها اکنون به‌شدت بر توانمندی‌شان برای تحقق آزادی در ایران افزوده‌اند.
 من به واقع معتقدم  و در چشم‌انداز می‌بینیم که ما یکی از این کنوانسیون ها را در تهران خواهیم داشت
اجازه دهید چندکلمه‌ای در مورد چیزهایی که اکنون در جریان است و امیدوارم واقع شوند بگویم زیرا آزادی برای بسیاری از مردمان سرکوب شده به همه ما کمک می‌کند 
شما شنیدید که بیل (ریچاردسون)گفت تظاهرات در ایران  در ۱۰۳شهر بود و در حال افزایش است و پیش از این نمی‌توانست اتفاق بیفتد. تظاهرات زمانی که شروع شد ما بسیار امیدوار بودیم که این واقعه سه یا  چهار سال پیش اتفاق می‌افتاد.  رئیس‌جمهور (باراک اوباما) آنزمان به رزمندگان آزادی پشت کرد. مردم به‌خاطر کاری که او کرد کشته شدند درست به مانند کاری که در مورد مردم سوریه کرد بعد از این‌که مرز سرخ  کشید و آنها در اثر تسلیحات شیمیایی کشته شدند.
خوب واکنش پرزیدنت ترامپ به هر دو آنها بسیار متفاوت بود در مورد سوریه آنها از مرز سرخ عبور کردند و او آنها را بمباران کرد. آن ترسوهای بزدل، ترامپ نه در برابر آن اسد حقیر بلکه در برابر روسیه و پوتین ایستاد و اینکار را کرد.
ما  حالا  رئیس‌جمهوری داریم که  به مانند ما متعهد به تغییر رژیم است.
با لغو توافق و بازگشت تحریمها ما فرصتی خواهیم داشت که این تظاهراتها را تشدید کنیم.
برداشتن تحریم  ها به میزانی که ما فکر می‌کردیم به ایران  کمک نکرده است زیرا آنها دارای اقتصادی کاملاً فاسدند و تنها کسانی که در ایران ثروتمند می‌شوند ملاها و روحانی و خامنه‌ای و تمامی کسانی  هستند که با آنها همکاری  می کنند در حالی که همه مردم فقیرند.
مردمی که قرار بود طبقه متوسط و ثروتمند باشند ولی اکنون فقیرند.
بنابراین دوست دارم این را روشن  کنم که آلترناتیو اینجاست. درست در برابر شماست شما خانم رجوی را می‌بینید  
وقتی شما به پاریس می‌روید و با مریم رجوی ملاقات می‌کنید و به مجتمعشان می‌روید و به آلبانی می‌روید، زنانی را می‌بینید که در  نقش رهبری هستند  این و اقعی است.  
زمانی که شما ۱۰ماده آنها را می‌بنیید و حقوق زنان را می‌بینید  پی می‌برید که این ارزشها  حتی بیش از آنچیزی است که  ما در آمریکا داریم.
ما به زودی در تهران خواهیم بود. همه دوستان من بارهایشان را بسته‌اند.
دوستانی مانند سناتور توریسلی، مایکل موکیزی دوستان همیشگی شما، همه این شخصیتها همه اینها در ۳۰ژوئن به پاریس می‌آیند.  بنابراین این الآن یک دعوت است از  رسانه‌ها که اینجا هستند بله به پاریس بیایید. 

اسکای نیوز:  شرکت‌کنندگان در کنوانسیون ایرانیان خواستار حکومتی دموکراتیک شدند

اسکای نیوز 16اردیبهشت 97

نمایندگان ایرانیان مقیم آمريکا  از دولت دونالد ترامپ خواهان اتخاذ اقدامات جدی وسریع علیه رژیم ایران شدند.این درخواست در اولین کنوانسیون ایرانیان که در واشینگتن پایتخت آمریکا برگزار شد مطرح گردید

در این کنوانسیون شرکت‌کنندگان از تظاهرات ادامه داری که شهرهای ایران شاهد آن است حمایت کردند

آنان  بر ایجاد حکومتی آزاد و دموکراتیک  و غيراتمی تأکید داشتند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی که در کنوانسیون ایرانیان در واشینگتن برگزار شد  رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا رژیم ایران را خونریز و فاسد توصیف کرد

رودی جولیانی: طی ده سال گذشته من از کسانی بودم که از سیاست تغییر رژیم حمایت کردم. هنوز هم فکر می‌کنم که تنها راه صلح در خاورمیانه جنبش مجاهدین خلق است. درسی که ما طی این مدت گرفتیم این است که به رژیم ایران نمی‌توان اعتماد کرد. رژیم ایران به خونریزی و فساد معروف است. فکر می‌کنم سناریوی کره شمالی با رژیم ایران هم تکرار شود. اما  دونالد ترامپ بیشتر از سلفش فعال است  و قدرت آن را دارد که برخلاف دولتهای قبلی امور را به پیش ببرد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d69c0761-2434-4a5e-b676-3324159787dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات