728 x 90

کنفرانس در پارلمان نیو سات ولز استرالیا در حمایت از اعتراضات و مقاومت مردم ایران + فیلم

کنفرانس در پارلمان نیو سات ولز استرالیا در حمایت از اعتراضات و مقاومت مردم ایران
کنفرانس در پارلمان نیو سات ولز استرالیا در حمایت از اعتراضات و مقاومت مردم ایران

به‌ مناسبت روز جهانی حقوق‌بشر یک کنفرانس در پارلمان نیو سات ولز، استرالیا برگزار شد. در این کنفرانس که به ریاست مشترک دکتر مریدیس برگمن رئیس پیشین مجلس سنای ایالت نیو سات ولز و آقای پیتر مورفی مسئول کمیته استرالیایی‌ها- حامی دموکراسی در ایران برگزار شد، لیندا ولت، نماینده مجلس از حزب کارگر و وزیر سایه ورزش، دیوید شوبریج، نماینده مجلس از حزب سبزها و دکتر فیل گلندنینگ، رئیس شورای پناهندگی استرالیا و مسئول سازمان ادموند رایس سنتر و مریم صادقپور، از سوی انجمن دفاع از آزادی و حقوق‌بشر در ایران- استرالیا سخنرانی کردند.

 

شرکت‌ کنندگان در این کنفرانس در قطعنامه پایانی آن، دولت استرالیا را به برگزیدن یک سیاست قاطع در قبال دیکتاتوری تروریستی حاکم فراخواندند.

 

در آغاز این کنفرانس، بعد از سخنرانی افتتاحیه توسط دکتر مریدیس برگمن، لیندا ولت، نماینده پارلمان استرالیا ضمن بزرگداشت روز جهانی حقوق‌بشر، سرکوب زنان ایران توسط رژیم زن‌ستیز آخوندی را محکوم کرد. وی نقش برجسته زنان در مقاومت ایران را ستود و حمایت و همبستگی خود را با اعتراضات و قیام مردم ایران ابراز کرد

 

دیوید شوبریج نماینده پارلمان استرالیا و از حامیان دیرینه مقاومت ایران در استرالیا، سخنران دیگر این کنفرانس بود. وی با تأکید بر این‌که رژیم حاکم بر ایران رکوردار اعدام در جهان است، اقدامات سرکوبگرانه دیکتاتوری ‌آخوندی را محکوم کرد و گفت مردم ایران نشان داده‌اند که از رژیم حاکم منزجرند و خواستار یک حاکمیت مبتنی بر آزادی هستند.

وی تأکید کرد: ما برای استقرار آزادی و دموکراسی، در کنار مردم و مقاومت ایران ایستاده‌ایم و برای شما بهترین آرزوها را داریم.

 

دکتر فیل گلندنینگ رئیس شورای پناهندگی استرالیا و مسئول سازمان ادموند رایس سنتر، تروریسم افسارگسیخته بین‌المللی رژیم را محکوم کرد. وی ضمن حمایت و همبستگی با مقاومت و قیام مردم ایران تأکید کرد: آخوندهای زن‌ستیز حاکم بر ایران از این‌که که در راس مقاومت ایران زنی شجاع هم چون مریم رجوی علیه آنها ایستاده است، بسیار می‌ترسند.

وی با یادآوری مشاهداتش از دوبار سفر به آلبانی و دیدار با رزمندگان و همچنین کارزار شیطان‌سازی و دروغپراکنی رژیم علیه مقاومت ایران افزود: مقاومت ایران، مقاومتی است که در نهایت، این رژیم را به زیر خواهد کشید

در این کنفرانس مریم صادقپور به بررسی قیام مردم ایران پرداخت و دولت استرالیا را به اتخاذ سیاستی قاطع در برابر دیکتاتوری تروریستی آخوندها فراخواند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72ab48b1-1357-4873-9221-d501245a9ee0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات