728 x 90

کنفرانس ویدئو مشترک جوامع ایرانی در۴۲شهر در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا

مریم رجوی: تروریسم استراتژی رژیم برای مقابله با سرنگونی است و همه سرانش در آن دست دارند

اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعیه شورای ملی مقاومت

 

مریم رجوی: تروریسم استراتژی رژیم برای مقابله با سرنگونی است و همه سرانش در آن دست دارند

 

پاسداران، وزارت اطلاعات و ماشین تبلیغات حکومتی باید در لیست سازمانهای تروریستی خارجی آمریکا و لیست تروریستی اتحادیه اروپا قرار گیرند، شریانهای مالی رژیم مسدود شود؛ پرونده جنایت‌های رژیم علیه بشریت به شورای امنیت ارجاع سرانش در برابر عدالت قرار گیرند

روز شنبه ۱۵دسامبر خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت؛ در کنفرانس ویدئویی گردهمایی‌های جوامع ایرانی که همزمان در ۴۲شهر اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا برگزار شد سخنرانی کرد و با اشاره به اقدامهای تروریستی رژیم در سال ۲۰۱۸گفت: روی آوردن رژیم به تروریسم نه یک واکنش گذرا و تاکتیکی، بلکه برون‌رفت استراتژیک آن برای مقابله با قیام و سرنگونی است. اکنون رژیم از تروریسم به‌مثابه یک پاتک در مقابل قیام مردم ایران، استفاده می‌کند. دستگیری یا اخراج دیپلمات تروریستها و تروریستهای مرتبط با سفارتهای رژیم نشان می‌دهد که از شورای عالی امنیت آخوندها تا سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس و وزارت اطلاعات و وزارت‌خارجه و سفارت‌خانه‌های رژیم همه اجزای دستگاه تروریسم ولایت فقیه‌اند.

خانم رجوی با اظهار تأسف از این‌که سیاست‌های مماشات‌گر هم‌چنان درصدد یافتن راهی برای معامله با این رژیم و مدد رساندن به قاتلان مردم ایران هستند، افزود: اگر نمی‌خواهید در کنار مردم ایران باشید، دست کم امنیت شهروندان خودتان را قربانی نکنید! چرا به کمک رژیمی می‌روید که شهرهای اروپا را تهدید می‌کند؟ به‌خواست مردم ایران برای سرنگونی رژیم و برقراری آزادی و دموکراسی احترام بگذارید. بگذارید دست این رژیم از درآمد نفت که سرمایهٔ ملی ماست، قطع شود. هر بشکه نفتی که این رژیم بفرو شد شلاق یا گلوله‌یی است بر پیکر مردم ایران و مردم منطقه. آزمایشهای پیاپی موشکی این رژیم هدفی جز باجگیری و تهدید صلح در منطقه و جهان ندارد.

مریم رجوی که در جمع مجاهدین در اشرف۳در آلبانی سخنرانی می‌کرد و در اجتماع ایرانیان در شهرهای مختلف جهان پخش می‌شد، خواستار اتخاذ یک سیاست قاطع در قبال رژیم ایران شد. وی تأکید کرد: سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و ماشین تبلیغات حکومتی باید در لیست سازمانهای تروریستی خارجی آمریکا و لیست تروریستی اتحادیه اروپا قرار گیرند؛ شریانهای مالی رژیم، یعنی راه تأمین مالی بیت‌ خامنه‌ای و سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس مسدود شوند؛ پرونده جنایت‌های ادامه‌دار این رژیم علیه بشریت به شورای امنیت ملل ‌متحد ارجاع شود و خامنه‌ای و روحانی و دیگر سران رژیم در برابر عدالت قرار گیرند.

وی با اشاره به شکست رژیم در فرو نشاندن قیام و اعتراضات و محدود کردن فعالیتهای کانونهای شورشی و شکست طرح‌های تروریستی‌اش علیه مقاومت؛ و همچنین شکست رژیم در مهار اقتصاد درهم شکسته‌اش و فراهم کردن گریزگاهی از تحریمها از طریق اروپا گفت: این رژیم برون رفتی ندارد، هر راه‌حلی هم که در پیش بگیرد تیری است که به‌خودش شلیک می‌کند. محصول این درماندگی سیاسی، تنزل کیفی موقعیت رژیم در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی است.

وی خطاب به جوانان قیامگر و کانونهای شورشی گفت: امروز، موجودیت رژیم بیش از هر زمان دیگری تهدید می‌شود. جامعه ایران نیز بیش از هر زمان دیگری، آماده و جوشان است. اما برپایی ایران آزاد البته برعهده مردم و مقاومت است این اراده شماست که در رساندن اوضاع ملتهب کنونی تا نقطه سرنگونی دیکتاتوری ‌آخوندها، نقش تعیین‌کننده دارد. رمز پیروزی، پیکار متحد مردم ایران و اعتلای قیام با پیشگامی کانونهای شورشی و شوراهای مقاومت است.

۴۲شهری که این ویدئو کنفرانس به‌طور همزمان در آن برگزار شد عبارتند از: اشرف۳(آلبانی)؛ بروکسل (بلژیک)؛ اتاوا، تورنتو، مونترال، ونکور، ونی پگ (کانادا)؛ کپنهاک و آرهوس (دانمارک)؛ لندن، لیورپول، بریستول، شفیلد و بیرمنگام (انگلستان)؛ هلسینکی، تورگو (فنلاند)؛ پاریس (فرانسه)؛ برلین، کلن، اشتوتگارت، فرانکفورت (آلمان)؛ رم (ایتالیا)؛ لوکزامبورگ (لوکزامبورگ)؛ دنهاق، زواله، ایندهوفن (هلند)؛ اسلو،‌ کریستن ساند (نروژ)؛ بخارست (رومانی)؛ زوریخ (سوئیس)؛ است کهلم، یوتوبوری، مالمو، بروس، شلفتئو (سوئد)؛ واشنگتن، برکلی، اورنج کانتی، آتلانتا، دالاس (آمریکا)؛ وین (اتریش) و سیدنی (استرالیا).

پاتریک کندی، نماینده سابق کنگره آمریکا؛ پاندلی مایکو، وزیر دولت آلبانی و نخست‌وزیر پیشین؛ فاطمیر مدیو، رهبر حزب جمهوریخواه و وزیر سابق دفاع آلبانی؛ سید احمد غزالی، نخست‌وزیر سابق الجزایر، اینگرید بتانکور؛ کاندیدای سابق ریاست‌جمهوری کلمبیا؛ لرد ناونیت دالاکیا، معاون رهبر حزب لیبرال-دموکرات انگلستان؛ ایوبونه، استاندار و رئیس سابق سرویس ضدتروریستی فرانسه؛ سناتور جری هورکان، معاون کمیته مالی در سنای ایرلند جنوبی؛ آنتونیو تاسو، از پارلمان ایتالیا؛ و پیتر ایده، عضو کمیسیون قضایی پارلمان نروژ؛، شمار دیگری از قانونگذاران و منتخبان اروپایی و شخصیتهای سیاسی، حقوقی و دینی از دیگر شرکت‌ کنندگان و سخنرانان این کنفرانس بودند.

پاتریک کندی در سخنرانی خود گفت: برخلاف تبلیغات رژیم ایران، هم دموکراتها و هم جمهوریخواهان آمریکا از یک سیاست قاطع در قبال (رژیم) ایران و ایستادن در کنار مردم ایران درخواست تغییر و داشتن یک جمهوری مبتنی بر انتخابات آزاد، جدایی دین و دولت، و برابری جنسیتی حمایت می‌کنند. در چنین بستری است که ما از مریم رجوی و بیانیه ۱۰ماده‌یی او برای یک ایران آزاد حمایت می‌کنیم. تبلیغات رژیم علیه مجاهدین که برخی اوقات در رسانه‌های غربی هم منعکس می‌شود، بهترین نشانه ترس رژیم از مقبولیت مجاهدین در داخل ایران و نقش آن در اعتراضات ضدحکومتی است. زمان آن فرا رسیده است که اروپا نیز در مقابل گسترش تروریسم رژیم در اروپا و فعالیت‌های شرورانه آن در خاورمیانه بایستد.

اینگرید بتانکور نیز طی سخنانی گفت:‌ طی سال گذشته رژیم ایران فعالیت‌های تروریستی خود را در اروپا افزایش داده و همزمان تبلیغات خود علیه سازمان مجاهدین را شدت بخشیده است. این به‌روشنی نشان می‌دهد که رژیم از مجاهدین و نقش تعیین‌کننده آنها در استمرار اعتراضات ضدرژیم در ایران و آرزوی آنها برای تغییر رژیم می‌ترسد. زمان آن فرا رسیده که دولتهای اروپا یک سیاست قاطع علیه رژیم اتخاذ کنند و بدون هیچ ابهامی در طرف مردم ایران بایستند. و نهایتاً، رسانه‌های آزاد غربی باید هشیار باشند که از پخش تبلیغات دیکتاتورها علیه اپوزیسیون دموکراتیک احتراز کنند.

دهها تن از نمایندگان بیش از ۳۰۰انجمن و جامعه ایرانی در کشورهای مختلف در این کنفرانس ویدئویی که از ساعت سه بعد ازظهر به وقت ارو پای مرکزی شروع شده بود سخنرانی کردند و بر حمایت خود از شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران و برنامه ۱۰ماده‌یی خانم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت تأکید کردند و گفتند تنها راه‌حل بحران کنونی ایران که تمامی منطقه را به لبه پرتگاه کشانده است، سرنگونی رژیم آخوندی و استقرار دموکراسی و حاکمیت مردم است.

آنها ضمن اعلام آمادگی برای حمایت همه‌جانبه از مجاهدین و کانونهای شورشی در فاز پایانی رژیم آخوندی، گفتند: مقاومت ایران به‌رهبری آقای مسعود رجوی با پایگاه گسترده اجتماعی، سازمان یافتگی و طرحها و مصوبات پیشرفته و دموکراتیک آن برای آینده ایران، هم قادر به تغییر رژیم آخوندی است و هم توان و امکان انتقال قدرت به مردم را دارد و از ظرفیتهای بی‌نظیری برای بازسازی ایران آینده، تأمین عدالت اجتماعی و بازگرداندن امید و اعتماد به مردم برخوردار است، مردمی که در یکصد سال گذشته تحت دیکتاتوریهای شاه و شیخ مورد بیشترین خیانت و سرکوب و تبعیض و فشار قرار گرفته‌اند.

نمایندگان جوامع ایرانی تأکید کردند که به‌خاطر همین ظرفیتهاست که رژیم آخوندی به این مقاومت به‌مثابه تنها تهدید موجودیت خود نگاه می‌کند و علاوه بر سرکوب وحشیانه و تروریسم به شیطان‌سازی و پمپاژ اطلاعات دروغ علیه مقاومت ایران روی می‌آورد تا هم سرکوب و هم تروریسم در خارج را توجیه و زمینه‌سازی کند. آنها افزودند: افشای طرحها و توطئه‌های وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس و دیگر ارگانهای رژیم آخوندی علیه یگانه آلترناتیو دموکراتیک این رژیم در خارج کشور از جمله شبکه «خبرنگاران دوست» را بخشی از وظیفه خود در راستای قیام و سرنگونی رژیم می‌دانند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۴آذر ۱۳۹۷(۱۵دسامبر ۲۰۱۸)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33f117b9-8205-49de-adf7-0f0bb7dfb233"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات