728 x 90

کنفرانس بین‌المللی ژنو برای مقابله با بیماری کرونا، بیش از۱۱۰۰قربانی کرونا

آمار قربانیان مبتلا به ویروس کرونا
آمار قربانیان مبتلا به ویروس کرونا

شمار قربانیان ویروس مرگبار کرونا به بیش از ۱۱۰۰تن رسید. روز سه‌شنبه ۹۷تن دیگر در چین جان سپردند.

شمار مبتلایان به این ویروس کشنده به ۴۴هزار و ۶۰۰تن رسید. سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه نام رسمی کووید۱۹ را برای این بیماری مشخص کرد که اشاره به کرونا، ویروس، بیماری و سال ۲۰۱۹ است.

در پکن، پایتخت چین، مانند بسیاری از شهرهای بزرگ این کشور تدابیر بهداشتی و کنترلهای شدیدی اعمال می‌شود. تا آنجا که مأموران پلیس درجه حرارت بدن کسانی را که قصد ورود به پارکینگ عمومی را دارند اندازه می‌گیرند.

آمار روزانه مبتلایان به این بیماری کاهش یافته است به‌طوری که روز دوشنبه نسبت به روز قبل آن ۲۰درصد کاهش را نشان می‌دهد. دولت چین به شرکتها، کارخانه‌ها و صنعت کشاورزی پیام داده است روال عادی کار باید از سر گرفته شود.

در ژنو دانشمندان از سراسر جهان کنفرانسی برگزار کردند تا درباره بهترین راههای مقابله با این اپیدمی به بحث و بررسی بپردازند. در این کنفرانس رئیس سازمان جهانی بهداشت گفت:‌ جهان باید به‌طور جدی برای مقابله با این بیماری جدید وارد عمل شود.

در همین حال، خزانه‌داری آمریکا هشدار داده است آسیبهای اقتصادی ناشی از این بیماری به اقتصاد چین، ممکن است بر تمامی جهان تاثیر منفی بگذارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2676639a-29b6-4944-9df7-c870ceb4fdf1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات