728 x 90

نمایندگی شورای ملی مقاومت درآمریکا

کنفرانس اینترنتی - انتشار گزارش«دیپلماسی مزورانه رژیم ایران»‌ در فاجعه کرونا

کنفرانس اینترنتی - انتشار گزارش«دیپلماسی مزورانه رژیم ایران»‌ در فاجعه کرونا
کنفرانس اینترنتی - انتشار گزارش«دیپلماسی مزورانه رژیم ایران»‌ در فاجعه کرونا

نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا

واشنگتن-۲۰فروردین ۹۸

انتشار گزارش «دیپلماسی مزورانه رژیم ایران»‌

سوء استفاده و عملکرد مجرمانه رژیم در فاجعه کرونا

 

در یک کنفرانس اینترنتی در دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن گزارش ۷۵صفحه‌یی مقاومت ایران که با عنوان «دیپلماسی مزورانه رژیم ایران»‌ منتشر شده، معرفی شد.

در این کنفرانس علیرضا جعفرزاده، علی صفوی و پروفسور فیروز دانشگری ضمن معرفی بخشهای مختلف گزارش «دیپلماسی مزورانه رژیم ایران»، عملکرد مجرمانه رژیم ‌آخوندی در فاجعه کرونا و سیاست سوء‌استفاده از فاجعه کرونا برای لغو تحریم‌ها را توضیح دادند.

علیرضا جعفرزاده گفت:‌ رژیم ایران در داخل کشور، شرایط را تحت کنترل و عادی وانمود می‌کند تا مانع بروز انفجار خشم مردم به جان آمده شود و از طرف دیگر در عرصه بین‌المللی مدعی می‌شود علت وخامت فاجعه کرونا در ایران تحریم‌هاست تا بدینوسیله برای رفع تحریم‌ها حمایت بین‌المللی کسب کند و به منابع مالی که برای ادامه سیاست‌های تروریستی و سرکوبگرانه‌اش نیاز دارد دوباره دست پیدا کند.

وی افزود: رژیم به‌دنبال استفاده از این بیماری واگیر دار در جهت منافع خود و برای بقای خود است. این همان رژیمی است که در قیام آبانماه با شلیک مستقیم به شهروندان ۱۵۰۰نفر را در سراسر کشور کشت.

 

پروفسور فیروز دانشگری به آمار بالای جان‌باختگان در بین پزشکان و کادرهای درمانی در ایران که بالاترین رقم در جهان است اشاره کرد و گفت: فاجعه آفرینی کرونا در ایران ناشی از سیاست‌های رژیم حاکم در قبال این بحران است چرا که برخلاف توصیه‌های جهانی به دولتها مبنی بر برخورد شفاف و صادقانه، رویکرد این رژیم چیزی جز فریب و دروغ نیست.

 

پروفسور دانشگری افزود: در ایران این بیماری به نقطه اوج منحنی خود نرسیده و در حالی که ایران باید در مرحله اقدام برای کاهش تاثیرات کرونا باشد، بر هیچ منطق عمومی یا منطق پزشکی استوار نیست. بدون رسیدن به نقطه اوج منحنی این ویروس خواستن از مردم که بر سرکار برکردند جنایت علیه بشریت است.

 

علی صفوی پنهان‌کاری جنایتکارانه رژیم در مورد زمان ورود کرونا به ایران و دلائل این پنهان‌کاری را تشریح کرد و با استناد به مدارک منتشر شده توسط مقاومت ایران از سازمان اورژانس کشور گفت: رژیم آخوندی از اوایل بهمن‌ماه از ورود این ویروس به ایران مطلع بوده است اما افکار عمومی و جهان را در مورد آن مطلع نکرد تا بتواند نمایش انتخابات خود را برگزار کند.

برگزار کنندگان این کنفرانس در ادامه به سؤالات خبرنگاران و سایر شرکت‌کنندگان در این کنفرانس پاسخ دادند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44ca4e35-6430-4bd5-aa41-96ea7b1eb08f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات