728 x 90

کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران: اخراج دیپلماتهای رژیم از آلبانی پیام درستی به اصلی‌ترین حکومت حامی تروریزم

کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران - اخراج دیپلماتهای رژیم ایران از آلبانی
کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران - اخراج دیپلماتهای رژیم ایران از آلبانی

ما تصمیم دولت آلبانی و نخست‌وزیر ادی راما برای اخراج سفیر رژیم ایران و یک دیپلمات دیگر این رژیم به‌خاطر توطئه حملات تروریستی در این کشور را تحسین می‌کنیم.

 

کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران با یادآوری خنثی شدن طرحهای تروریستی رژیم و دستگیری شماری از مزدوران رژیم توسط کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا از جمله در آلبانی، آلمان، بلژیک، آمریکا و اقدامات دولت فرانسه علیه وزارت منفور اطلاعات رژیم به‌عنوان عامل اصلی توطئه بمب‌گذاری تروریستی در گردهمایی سالانه مقاومت در پاریس می‌افزاید:

فعالیتهای تروریستی و جاسوسی توسط رژیم ایران علیه مخالفان و شورای ملی مقاومت ایران در ۲۰۱۸در حالی افزایش می‌یابد که اعتراضات عمومی و تظاهرات ضد رژیم در ایران افزایش یافته و مقامات ارشد رژیم ایران جنبش اپوزیسیون، شورای ملی مقاومت ایران و مجاهدین خلق ایران، را مسئول می‌داند.

این توطئه‌های خنثی شده نشان می‌دهد که حکومت ایران تصمیم گرفته از سفارتها و دیپلمات هایش، در نقض آشکار قانون بین‌المللی، برای طراحی و انجام فعالیتهای تروریستی و جاسوسی در خاک اروپا استفاده کند، به‌ویژه علیه آنهاییکه با رژیم دیکتاتوری مذهبی مخالفند.

تصمیم آلبانی برای اخراج دیپلماتهای رژیم ایران پیام درستی به رژیم، اصلی‌ترین حکومت حامی تروریزم،می‌فرستد که کشورهای اروپایی چنین رفتار غیرقابل قبول و غیرقانونی را نخواهند پذیرفت.

کمیته بریتانیایی برای آزادی ایران (بی سی ف آی ف) دولت انگلستان را فرامی خواند حمایت آشکار خود را از آلبانی ابراز کند و با کشورهای دیگر اتحادیه اروپا برای تحقیقات دقیق و همه‌جانبه و افشای خطر حمایت و درگیری دفاتر دیپلماتیک رژیم ایران در تروریزم در اروپا، به‌خصوص علیه مخالفان ایرانی و فعالان حامی دموکراسی، کار کند. کسانی‌که در اعمال تروریستی دولتی توسط رژیم ایران دست دارند باید محاکمه و از خاک اروپا اخراج شوند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c9d314c3-baa2-4cab-8511-72643994ca4d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات