728 x 90

کلید واژه‌یی به نام «کشته سازی»! و محل مصرف آن

«کشته‌سازی»
«کشته‌سازی»

از جمله شگردهای شیطان‌سازانهٔ اطلاعات آخوندی و جنگ روانی آن مصرف و بازمصرف کلیدواژه‌یی به نام «کشته سازی»! است. جاعلان این کلید واژه می‌خواهند این مفهوم را القا کنند که گویی فیلم‌هایی که از شهیدان قیام می‌بینیم بخشی از یک سناریو برای بدنام کردن حکومت است. آنها پا را فراتر می‌گذارند و می‌گویند براندازان نظام فرد یا افرادی را با گلوله می‌زنند تا بگویند نیروهای انتظامی آنها را کشته‌اند و از این طریق آتش قیام را شعله‌ورتر کنند. آنها حتی ابا ندارند که در مورد مهسا امینی بگویند او قربانی یک سناریو بوده و آگاهانه و با هدف مشخصی به تهران فرستاده شده است. هم‌چنان که در بارهٔ ندا آقاسلطان، شهید قیام ۸۸ نیز چنین دروغی را ساخته و پرداختند.

در مورد سایر شهیدان قیام نیز مدعی هستند که آنها را خود مردم و قیام‌آفرینان به‌شهادت رسانده‌اند. تا آنجا که به پلیس خدوم و مهربان ضدشورش و لباس شخصی‌های هار خامنه‌ای برمی‌گردد از گل نازک‌تر به شهروندان نگفته‌اند. این قیام‌آفرینان هستند که نیکا شاه‌کرمی را از ساختمان به پایین پرتاب کرده‌اند و در زاهدان هم اغتشاشگران بودند که مردم معمولی را در نماز جمعه با تیر زدند!

به مشاعر خود شک نکنید. این عین گفته‌های سران حکومت و سرکردگان انتظامی آن است. به یک نمونه اشاره می‌کنیم:

«راهبرد دشمن این بحث کشته‌سازی است یعنی یک پروژه‌یی داره ما در حوادث قبل هم دیدیم ثابت هم شد. ببینید توی این جمع ها کسانی که به‌قتل رسیدند یک تعدادی با سنگ، همین‌طور که شما فرمودید با چاقو به‌قتل رسیده بودند یا با سلاحهایی به‌قتل رسیده بودند که هیچ‌کدام از مجموعه‌هایی که در میدان بودند نداشتند این سلاحها را یعنی شما ببینید ما سلاح‌مان ساچمه زن است، پلاستیکی هست که مشخص است وقتی یک سلاحی می‌آید سلاح جنگی می‌شه، خب، این متفاوت است دیگه... مشخص است سلاح هایشان مثلا پینت بال هست و سلاحهایی هست که غیرکشنده هست وقتی که بررسی شد در پزشکی قانونی و کارشناس‌ها دیدند دیدند با غیر سلاحهایی که مجموعه‌هایی که در میدان بودند این‌ها کشته شدند، خب، این نشان می‌دهد که این پروژه کشته‌سازی اصل است برای دشمن یعنی هر چی بیشتر این جمع خسارت بهشان وارد شده به نفع اونهاست؛ چون تشدید می‌شه دیگه این آشوب بیشتر دامنه‌اش بیشتر می‌شه. ». (تلویزیون شبکهٔ خبر. اشتری، فرماندهٔ نیروی سرکوبگر فراجا. ۱۳مهر ۱۴۰۱). .

چرا رژیمی که مدعی اسلام، قرآن و حمایت میلیونی است و می‌گوید بر کشور امام زمان حکم می‌راند، این‌چنین به جعل، تحریف و دروغ‌پردازی روی می‌آورد؟ چرا آن‌قدر جربزه و صراحت و استحکام ندارد که بگوید من کشته‌ام؟

چرا با این‌که فیلم‌های شلیک با گلولهٔ جنگی و تیر مستقیم به سمت قیام‌آفرینان در شبکه‌های مجازی وایرال شده باز هم پروپاگاندای حکومتی این‌چنین لرزان، متوحش است و نمی‌تواند مسئولیت آن را به عهده بگیرد. حتی کسی که از تاکتیک‌های نظامی سر درنیاورد، می‌تواند بفهمد که حکومت از لباس شخصی‌ها استفاده‌های مختلف می‌کند. فیلم‌های تهیه شده از صحنه، نشان می‌دهند که چگونه نیروهای امنیتی از داخل آمبولانس به مردم شلیک می‌کنند.

واضع این جنس دروغ‌پردازی روح پلید خمینی است و از او به گزمه‌هایش سرایت کرده است. این ترفند کثیف تبلیغاتی بارها در مورد مجاهدین و شهیدانشان استفاده شده است. «از پشت‌زدن»! یک کد لو رفته است که حتی یک مزدور عراقی خامنه‌ای نیز آن را به‌کار برد. غیدان فرمانده نیروی زمینی نوری مالکی در اشرف پس از کشتار ۱۹فروردین ۱۳۹۰ در کنفرانس مطبوعاتی در زمین اشغال‌شده اشرف با وقاحت گفت ۳۳نفر از ۳۶نفر را مجاهدین خودشان از پشت زدند و ۳نفر هم در اثر تصادف کشته شدند!

بدیهی است که محل مصرف این پروپاگاندا، نه افکار عمومی که بدنهٔ در حال ریزش سرکوب است. اکنون عناصر مسأله‌دار حکومتی هستند که سناریوسازیهای مجعول را باور نمی‌کنند. ابلیس عمامه‌دار اکنون در حجم خباثت خود گرفتار آمده است و هیچ ترفندی دیگر نمی‌تواند از سرنگونی شتابان او جلوگیری کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/af6b8932-fd3e-479f-ac5e-2c1b4ecd0beb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات