728 x 90

کلی کرافت:‌ رفتار شرورانه رژیم ایران خشونت را در خاورمیانه ترویج می‌کند

کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد
کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد

کلی کرافت سفیر آمریکا در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت ملل متحد گفت: «رژیم ایران با رفتار شرورانه خود خشونت در سراسر خاورمیانه را ترویج کرده و با دخالت نظامی مستقیم خود و یا بکارگیری سازمان تروریستی حزب‌الله به‌عنوان یک نیروی نیابتی، در حمایت از رژیم آدم کش اسد، نقش محوری داشته است».

به گزارش سایت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل ۱۳آبان وی با اشاره به نقش بی‌ثبات کننده رژیم آخوندی در منطقه با حمایت از شبه‌نظامیان در یمن و عراق گفت: «رژیم ایران این جنگها را تعمیق، گسترش و تشدید می‌کند. ما نباید اجازه دهیم که این امر ادامه پیدا کند».

کلی کرافت، نماینده آمریکا در ملل متحد روز ۱۲آبان در توئیتر خود نوشت: «شش سال است که رژیم ایران با حمایت مالی و نظامی از شبه‌نظامیان حوثی به درگیریها، خون‌ریزیها در یمن سوخت رسانده است.

دخالت رژیم ایران به چشم‌انداز صلح در این کشور ضربه زده و گرسنگی، بیماری و فلاکت را برای میلیونها یمنی به یک واقعیت تلخ روزمره تبدیل کرده است.
گامهایی برای محدودکردن فعالیت‌های بی‌ثبات کننده رژیم ایران شامل برقراری مجدد تحریم‌های ملل ‌متحد بر این رژیم برداشته شده. همه کشورها باید همین کار را بکنند» (توئیتر کلی کرفت، سفیر آمریکا در ملل متحد ۱۲آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d918b34-7d26-4668-b6e0-1ffe9b1f8bba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات